Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:37 pm



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Автоизложение - Монреал 2007 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Познайте кой ходи днес да мери сокаците и да гледа коли цял ден. Еее, добре изплакнах окото, ама дали ще дойде ред да карам някой ден нова кола? Ще ви покажа сямо 3-4 снимки тука, които биха представлявали интерес.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Яну 21, 2007 12:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Хайде още 3 само :), да не претрупваме форума.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Яну 21, 2007 12:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
А кой размер е двигателя ?

Вижда се прекрасно тефлоновото покрите на буталата.

Нед Яну 21, 2007 1:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Ами на блока се вижда според мен е EJ25. Сигурно е 2.5л. ама друго не съм гледал. Забелязах че отворите за свещите са на капака на главата. Бяхте писали тук за това, че било трудна смяната на свещите. Двигателя е SOHC. То сигурно се вижда от снимките.

Нед Яну 21, 2007 3:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Опа, то май не е ЕJ, ами е нещо като SJ, не знам, не обърнах внимание на това. Или е S или 8, ама за второто се съмнявам.
Това което ми направи впечатление, са кобиличките на клапаните. Връзката им към разпределителния вал е посредством ролки. Мисля че така получаваме триене при търкаляне и то е в пъти по-малко от триенето при плъзгане. Навремето като ги учих тия неща в МЕИ-то поне така ни казваха :)А опашките на клапаните са тънки като солети, хехехе.
Мисля че и на моя EJ22 двигател са такива кобиличките с ролка, нали?

Нед Яну 21, 2007 3:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Да, двигателя е SOHC 2.5, и това става ясно точно от щампата, за която говориш. До нея, има две петна, разделени точно от разделната линия на половинките на блока. Там пък е щампован монтажния клас на буталата и цилиндрите. Но тези знаци са по-фини и не се виждат. Ако някой от вас, някой ден , види на блока си два знака на лявата половина и два на дясната, това са класовете на буталата. В смисъл, ако сменяш бутала без да престъргваш, следва да се съобразиш с тези знаци. Ако виждаш бутало #3 обозначено с 'В' купуваш такова бутало.

За свещите - тези са от лесните, 15 минути работа.

За клапаните - клапаните са 7 мм стебло.

За твойте кобилици - не се сещам в момента. Всъщност, сещам се, и те са roller rockers

Нед Яну 21, 2007 4:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Субару май не е автомобил с imperial размери на детайлите и скрепителните елементи. Щом казваш 7мм за клапана. Чудно ми е как се оправят твойте колеги, тука ако кажа на някой 28мм, или 15см нищо не им говори.

Нед Яну 21, 2007 4:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Subaru, както и всички останали са метрични машини. Но хората вече не си играят шега. Примерно като се отвори манюала и всички спецификации са дадени по няколко начина. Но машината е метрична.

Нед Яну 21, 2007 6:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
В автомобилостроенето може да е така, ама в мойта област, тука машините са си imperial. Но аз им свикнах вече, и не ми пречи това.

Нед Яну 21, 2007 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am
Мнения: 860
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Цял свят използва метричната система.Американците единствени се правят на итересни но то тяхното е като при футбола-да е различен.

_________________
http://imgur.com/a/OlnT2
http://imgur.com/a/Tq6Ut

Нед Яну 21, 2007 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Абе не са само американците, канадците също и англичаните предполагам. Според мен е доста неподходяща тая система, ама какво да ги направиш. Досега не съм срещал някакъв чертеж в американска система, интересно ми е да видя как пишат допуските примерно. Примерно вал с диаметър 7/8" и допуските в някакви микрони :))

Нед Яну 21, 2007 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор