Джипката ще се задвижва и от нов двигател - 2.4 литров боксер с повишена компресия (10.6:1) както и twin-scroll турбо + интекулър. Мощността възлиза на 260 hp (194 kW) с 376 Nm максимален въртящ момент.
В общи линии нещата стоят по следния начин: Транспорт до България, плащаш 10% мито, прибавяш предните две суми към стойността на автомобила по фактура, плащаш 20% ДДС на общата сума, минаваш технотест/ дано да имаш късмет с получаването на сертификат/ и си готов за КАТ. Успех!
Не знам как е на канадския пазар, при американците ако намериш дилър който да се съгласи да продаде нов автомобил за експорт на автокъща и тя да направи износа, не плащаш местния данък за сделката/ДДС/. За съжаление, много е трудно да попаднеш на разбран дилър който да се съгласи на такава сделка, много ги е страх да не ги вкараш в някаква схема.
Местния данък ( sales tax ~ 6 - 6.5 %) подобно на нашето ДДС се плаща при покупката и после при изкарване на колата може да се вземе обратно. Само че има определен срок в който колата да се изкара, не съм сигурен колко време е, не съм изкарвал нова кола, самом няколко стари. Това е не само за коли а и за много други стоки, като лаптопи, таблети, телефони и други подобни от които има файда, а и изкарващия трябва да не е постоянно прибиваващо лице ( ам. гражданин или зелена карта ). Иначе според мен единствения вариант при който има сметка да се докара кола от щатите е ако човек който живее тук си я купи, ползва известно време, изплаща на някаква минимална лихва като 0.9 % а даже в момента може да се намери и 0% и после след като е притежавал колата над 6 месеца и е живял над 6 месеца в чужбина може да си я вкара в България без да плаща мита и ДДС ако се завръща за постоянно.
_________________ keep walking
ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT
Вто Окт 16, 2018 6:33 pm
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
За 2000км пробег от закупуването на Ascent-та и натрупани впечатления от експлотацията през този период, смята че е супер лек за управление и доста стегнат за разметите си. Сравнено с 3.6 Legacy 2016 има по висок разход на гориво извънградско и се държи като WRX със голям “Турбо лаг” на ниски обороти . Определено версията от 3.6 моторите считам, че са по приятни за каране. Малко съм разочарован или по скоро трябва да настроя стила си на каране за турбо кола към ежедневен с така наречената турбо дупка, но тръгне ли на цялата газ въри доста приятно
За 2000км пробег от закупуването на Ascent-та и натрупани впечатления от експлотацията през този период, смята че е супер лек за управление и доста стегнат за разметите си. Сравнено с 3.6 Legacy 2016 има по висок разход на гориво извънградско и се държи като WRX със голям “Турбо лаг” на ниски обороти . Определено версията от 3.6 моторите считам, че са по приятни за каране. Малко съм разочарован или по скоро трябва да настроя стила си на каране за турбо кола към ежедневен с така наречената турбо дупка, но тръгне ли на цялата газ въри доста приятно
И при Outback Touring XT същата история, но ми харесва в града спокойния му "нрав" в сравнение с 3.6. При мен разходът е по-нисък спрямо 3.6 CVT.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл