Bardahl - Long Life 6 в 1 - Фюлеринова добавка за масло
Автор |
Съобщение |
alexandar
Регистриран на: Чет Ное 01, 2012 6:12 pm Мнения: 74 Местоположение: Варна Рейтинг: 0
|
Има ли някой,който е ползвал тази добавка и какво ви е мнението за нея? http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4285На мен ми я препоръчаха,но искам да събера малко мнения и идей.Възможно ли е тази добавка наистина да предлага това,което е написано в дескрипшъна?Нека обсъдим. Поздрави!
|
|
|
Съб Дек 08, 2012 12:28 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Бях поканен на презентация на продуктите на Bardahl организирана от Ники Златков, като за представянето на лубрикантите специално дойде мениджъра по продажбите от седалището в Белгия, който е същевременно и инженер-разработчик на нови продукти. Няма да навлизам в големи подробности, ще спомена само, че теста на Фюлерин-Полар плюс формулата беше брутален. Не знам дали физически е възможно и какво ще кажат дипломираните физици и химици, но по думите на Гост-лектора Фюлерина прониква в повърхностния слой на метала. В теста с уред измерващ триенето първо обработи триещите повърхности с продукт съдържащ Фюлерин-Полар плюс, и факт - триенето бе сведено до минимум, да не кажа, толкова малко, че на практика не съществуваше, защото дори аналоговия уред не можа да улови стойност. Най-фрапиращото е, че след като маслото бе измито със обезмаслител и старателно почистено..........триенето отново отсъстваше при повторния тест. Фюлерина бе отстранен от детайлите със шкурка и в действително всичко си бе по старо му, като при най-първия тест - без Фюлерин. Едва ли става много ясно за какво точно иде реч, но факт - аз бях доста впечатлен, защото нямаше измама. Виждах го на метър от мен с уред, който не може да се манипулира. Дори изпробвахме случйно подбран кен моторджийско масло 10W-60 XTC с Фюлерин и резултатите се повториха. Фюлерин има и в Турбо-протект добавката, който е по-малко концентриран и съответно е по-евтина. Мисля, че ако тия добавки не работят, значи и никоя друга не работи! PS. Нека не звучи като реклама, тук доста хора ме познават и знаят, че нямам нищо общо с фирмата вносител, нито пък имам някаква изгода
_________________ All-Wheel-Drive
|
23
|
|
Съб Дек 08, 2012 8:11 pm |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Лично аз не съм фен на добавките към маслата, защото всеки производител слага в продукта си определен набор от съставки, които са предвидени да работят заедно, добавяйки нещо (като най-често нямаме представа какво точно добавяме) е по-вероятно да влошим, отколкото да подобрим работата на мотора си. Има една статия http://www.carbibles.com/snakeoil.html, която не е за конкретния продукт, но за добавките в маслата, като цяло, който иска да й хвърли едно око.
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 9:20 am |
|
|
alexandar
Регистриран на: Чет Ное 01, 2012 6:12 pm Мнения: 74 Местоположение: Варна Рейтинг: 0
|
Аз също съм скептичен относно добавките,но тази ми беше препоръчана от човек,който е доста навътре в нещата,аз рабира се му се доверявам,но искам да намеря някой,който я е използвал и има пряко наблюдение.Благодаря за статията,ще я прочета задължително за мненията също благодаря!
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 11:03 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
не съм я пробвал лично , но ако имаш възможност слагай няма да ти навреди на двигателя със сигурност също така вярвам на колагата импреза94 за неговото менение за презентацията
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 2:09 pm |
|
|
miirro
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 6:51 pm Мнения: 153 Местоположение: Варна
Skype: m.vasilev7252
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 2008
Телефон: 0887201711
Рейтинг: 7
|
Ползвал съм почистваща добавка за гориво на тази фирма и съм доволен. Надявам се да се съберат повече мнения и от такива, които са ползвали посочената добавка.
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 6:35 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
няма да навреди. каква ще е ползата обаче е доста спорно - още повече че в качествените масла си има подобни химии. друг е въпроса с теста - той е доста подведащ. просто коляновият вал плува в маслен клин - той не се допира до лагерите. има ли допир, дори най-малък - никаква извънзена добавка не би помогнала. затова всички тестове за триене които демонстрират дилърите на подобни добавки - са подвеждащи. за двигателя е важно маслото да е качествено. а каква химия ще му добавиш - няма чак такова значение. подобни добавки помагат при нискокачествено и евтино масло. при хубаво масло - просто няма да навредят.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
7
|
|
Сря Дек 12, 2012 8:02 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
agent dust написа: няма да навреди. каква ще е ползата обаче е доста спорно - още повече че в качествените масла си има подобни химии. друг е въпроса с теста - той е доста подведащ. просто коляновият вал плува в маслен клин - той не се допира до лагерите. има ли допир, дори най-малък - никаква извънзена добавка не би помогнала. затова всички тестове за триене които демонстрират дилърите на подобни добавки - са подвеждащи. за двигателя е важно маслото да е качествено. а каква химия ще му добавиш - няма чак такова значение. подобни добавки помагат при нискокачествено и евтино масло. при хубаво масло - просто няма да навредят. Белгиеца го спомена предварително, че това натоварване, което симулираме не се среща никъде в двигател с вътрешно горене. Нямаше за цел да ни подвежда, пък и това, което се вижда не се сочи. Освен това ние не бяхме поканени, като клиенти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 9:16 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Мнения: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Тоест мн голямо или малко натоварване сте симулирали?
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 9:20 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
Impreza94 написа: Белгиеца го спомена предварително, че това натоварване, което ние симулираме не се среща никъде в двигател с вътрешно горене. Нямаше за цел да ни подвежда, пък и това, което се вижда не се сочи. Освен това ние не бяхме поканени, като клиенти имал е предвид буталните двигатели. при роторните има точно такъв вид натоварване - но няма как да се избегне. засега мазда не са пуснали в употреба новото си поколение роторни двигатели - квазитурбините - защото не могат да решат проблемът с триенето. от много години го разработват, веднъж да го направят да издържа на триенето - на пазарът ще има двигател от сорта атмосферен 1.4 400кс, ще работи с бензин, дизел, спирт, пропан бутан - и каквото там му сипеш. с много висока степен на сгъстяване - ще работи на принципа на самовъзпламеняване на горивната смес(както при дизела). много ефективен, с много голямо КПД и екологии. само да го нямаше проклетото триене и други се опитват да направят революционен двигател - защото буталният вече е изчерпан, повече няма накъде да се развива като технология. бъдещето е на роторните и хибридните двигатели - само да се реши проблемът с триенето.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 9:26 pm |
|
|
1040
|
Твърдо ЗА съм за такива добавки. Изпробвал съм на друга фирма и мога да кажа, че очевидно върши работа. Има едно масло , което си е с добавката вътре казва се Политрон. Виждал съм как мотора работи и с вода в маслото както и след като се източи всичкото масло. Такава добавка сме смесвали с обикновена полусинтетика наливна за по 6лв/л и резултата беше впечатляващ. Наскоро чух и за една руска добавка, която образува слой върху метала и може да се ползва максимум 2 пъти.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 9:42 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
1040 написа: Такава добавка сме смесвали с обикновена полусинтетика наливна за по 6лв/л и резултата беше впечатляващ. Наскоро чух и за една руска добавка, която образува слой върху метала и може да се ползва максимум 2 пъти. е да де руската добавка е известна в бг повече от 15г, преди се казваше РИМЕТ, а сега е РЕСУРС. за ладички е екстра Дуралюб върши същата работа. тези добавки сме ги тествали на една ладичка навремето, ефекта е наистина впечатляващ - вдигна коне, двигателят утихна, бе на кола заприлича. но за прецизно проектиран двигател, немски, японски, с точност до микрони... на етикета на МОТУЛ пише - над всички съществуващи стандарти. ако тези добавки като РЕСУРС, Дуралюб, Бардал - вършеха работа, просто в ръководството на потребителя(owner's manual) щеше да има указание да се използват. а във въпросното ръководство пише - развиваш жълтата капачка и сипваш качествено МАСЛО
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 10:27 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Мнения: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
Колеги на база задълбочени лабораторни изследвания или емпирични такива ли твърдите, че тези добавки не работят, или просто като шопа си знаеме, че от Витоша по-високо нЕма? Щото не звучи много сериозно да се твърди, че нещо не работи, само щото не било препоръчано от еди кой си производител на коли/масло? Те повечето работят партийно впрочем и може би изниква въпроса, имат ли интерес да слагат или препоръчват подобни добавки? Производителите трябва да продават части и нови автомобили все пак, струва ми се. Ако всички те бяха менте, нямаше да има световно-известни производители на добавки. И на мене ми е трудно да си представя 100-те милиарда на Абрамович, ама не твърдя насам натам, че е невъзможно тоя пиян руснак да ги има.
П. С. Лично наблюдавам една кола с отдавна умрели хидравлични повдигачи, която работеше като дизел, как вече 20000 км след третиране с добавка ПроТек работи перфектно без да има и помен от шум на повдигач.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Сря Дек 12, 2012 11:04 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
six_stars написа: Тоест мн голямо или малко натоварване сте симулирали? Далеч по-голямо имаше предвид. Под въртящия стоманен детайл има картер с масло, дори не какво да е - Castrol 5w-40. Стоманата обясни е като тази от която се правят лагерите (биелни/основни). При триението им един в друг звука е кошмарно грозен, и всичко това докато са доволно смазвани от маслото в картерчето. След добавянето Bardahl Turbo Protect с Фюлерин, звука постепенно изчезва след около 6-7 до 10-тина секунди....така бях -> 0.о Нужно е само да проникне в стоманата. Така обясни и нагледно показа, че не е маслен филм/слой, защото като го изми, махна картера - ефекта се запази. Има начин да се пробие тази защита и това също пробвахме. Необходимо бе да прегреем повърхността на детайлите за да разрушим Фюлерина. Участваха и хора произволни. Но това реално пак казвам, няма как да се случи в нормално функциониращ агрегат. Предписва се за всяка смяна на масло, изкарва според написаното на опаковката 15 000км. Фюлерин-Полар плюса е стара формула строго секретна и до ден днешен, първо е използвана от американската армия през Втората световна война в танковете, където същите изминавали по 150 км без масло. Преразказвам по спомен. Доста се позабавлявах в началото с тия увлекателни истории, даже иронично се поприсмях на 2-3 пъти, ама после бях Шах и МАТ..... BTW, оригиналните продукти/химии на PSA Group, Рено, БМВ, Форд и още много други са производство на Бардал, бутилирани във съответните тубички на съответните производители. Доколкото разбрах Volkswagen AG също са искали такъв договор, но са им отказали поради липса на производствени мощности за такава поръчка. И все пак за всеки един проблем на Волксвагенските дизели има продукт за отстраняването му, който работи в 9 от 10 опита. Това е в общи линии, друго не се сещам засега.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 1:42 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
agent dust написа: 1040 написа: Такава добавка сме смесвали с обикновена полусинтетика наливна за по 6лв/л и резултата беше впечатляващ. Наскоро чух и за една руска добавка, която образува слой върху метала и може да се ползва максимум 2 пъти. е да де руската добавка е известна в бг повече от 15г, преди се казваше РИМЕТ, а сега е РЕСУРС. за ладички е екстра Дуралюб върши същата работа. тези добавки сме ги тествали на една ладичка навремето, ефекта е наистина впечатляващ - вдигна коне, двигателят утихна, бе на кола заприлича. но за прецизно проектиран двигател, немски, японски, с точност до микрони... на етикета на МОТУЛ пише - над всички съществуващи стандарти. ако тези добавки като РЕСУРС, Дуралюб, Бардал - вършеха работа, просто в ръководството на потребителя(owner's manual) щеше да има указание да се използват. а във въпросното ръководство пише - развиваш жълтата капачка и сипваш качествено МАСЛО има и друга сега - ХАДО
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 10:09 am |
|
|
julius
Регистриран на: Чет Авг 30, 2012 2:58 pm Мнения: 68 Местоположение: Габрово
Skype: juli.enchev1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0876 868093
Рейтинг: 19
|
1040 написа: Твърдо ЗА съм за такива добавки. Изпробвал съм на друга фирма и мога да кажа, че очевидно върши работа. Има едно масло , което си е с добавката вътре казва се Политрон. Виждал съм как мотора работи и с вода в маслото както и след като се източи всичкото масло. Такава добавка сме смесвали с обикновена полусинтетика наливна за по 6лв/л и резултата беше впечатляващ. Наскоро чух и за една руска добавка, която образува слой върху метала и може да се ползва максимум 2 пъти. Има ли някой от вас, колеги, който има мнение за маслата Polytron? Това е техният сайт http://polytron.bg/Има клипчета, които са потресаващи. Изкажете мнение.
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 12:54 pm |
|
|
valqk
|
julius написа: 1040 написа: Твърдо ЗА съм за такива добавки. Изпробвал съм на друга фирма и мога да кажа, че очевидно върши работа. Има едно масло , което си е с добавката вътре казва се Политрон. Виждал съм как мотора работи и с вода в маслото както и след като се източи всичкото масло. Такава добавка сме смесвали с обикновена полусинтетика наливна за по 6лв/л и резултата беше впечатляващ. Наскоро чух и за една руска добавка, която образува слой върху метала и може да се ползва максимум 2 пъти. Има ли някой от вас, колеги, който има мнение за маслата Polytron? Това е техният сайт http://polytron.bg/Има клипчета, които са потресаващи. Изкажете мнение. Аз слагах някаква тяхна добавка - за смазване и филм. Не навреди... като че ли мааалко по-доре работеше....
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 2:45 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
six_stars написа: Колеги на база задълбочени лабораторни изследвания или емпирични такива ли твърдите, че тези добавки не работят, или просто като шопа си знаеме, че от Витоша по-високо нЕма? ... П. С. Лично наблюдавам една кола с отдавна умрели хидравлични повдигачи, която работеше като дизел, как вече 20000 км след третиране с добавка ПроТек работи перфектно без да има и помен от шум на повдигач. именно - тези добавки се използват за ПОВРЕДЕНИ двигатели, а не за изправни. все едно да си закърпиш панталоните - тя кръпката ще е даже по-здрава от оригиналният плат освен това теста който обяснява колегата - е проведен с неподходящо масло, двигателно. двигателното масло няма нищо общо с маслото, предназначено за механизми с високо триене. освен това маслената система на ДВГ работи с високо налягане - 4.5-7.5 бара. т.е. въпросната добавка на бардал би била полезна за смазване на струг примерно, или на бормашина. ноу хауто на производителите на масло като МОТУЛ, МОБИЛ, ЕНЕОС и т.нат. - със сигурност е на нужното ниво - за да не се налага използване на продукти от други производители. така че тази добавка може да свърши работа при повреден в известна степен двигател, при това без гаранция за положителен резултат - но няма приложение при изправен и добре поддържан. със сигурност няма и да навреди по никакъв начин. подобни добавки са известни в бг от поне 20 години - а Бардал е в топ класата на бранша. тези тестове с двигатели, работещи без масло, също са доста подвеждащи - като се има предвид, че двигателя е проектиран да работи с масло
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 8:09 pm |
|
|
miirro
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 6:51 pm Мнения: 153 Местоположение: Варна
Skype: m.vasilev7252
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 2008
Телефон: 0887201711
Рейтинг: 7
|
Добре е да си подържаме колите в изправност и да не разчитаме, че дадена добавка ще ни отстрани налични проблеми, без пряка намеса със смяна на части. Но работата на технически изправен двигател, може да се оптимизира с подобни добаки. За всички би било полезно да се запознаем с мнението на някой, който е ползвал споменатата добавка.
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 9:15 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
miirro написа: Но работата на технически изправен двигател, може да се оптимизира с подобни добаки. за съжаление - не може. колегата вече обясни, че дори на семинара, и теста на който са присъствали - изрично е било обяснено от лекторът, че в конвенционалният бутален ДВГ няма такъв вид натоварвания. производителите на автомобили и двигателни масла харчат милиарди за оптимизиране на продуктите си - няма как добавка за 60лв да свърши каквато и да е било полезна работи при изправен двигател. ако има проблем в двигателя - подобна добавка не може да го отстрани, а само да го прикрие. същото е когато търговец на автомобили натъпче двигателя с грес, или диференциалите с бананови кори - в момента в който използваш качествено масло, и двигателят веднага се чупи - болестите по автомобила се лекуват, не се прикриват.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Дек 13, 2012 9:27 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|