Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:21 pm



Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 проблем с радиатор mishimoto 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm
Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Чет Дек 14, 2017 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ивайло Велчев написа:
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Щом е за лятото и не бързаш , то тогава можеш да докараш радиатора при този майстор който оправи моя , поне е на ти с преработка от Н4 ЗА Н6 . :beer:

Чет Дек 14, 2017 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя е версия за Impreza 2008 с една тръба отгоре и го преправих в ХЕЕД.
200лв за преправяне и инсталация. Не е най-добрата заварка на света..
Първия път бяха пропуснали една точка и като загрее излизаше капка на заварката на тръбата.
Наложи се да отивам втори път ... Ако се случи ..само им кажи да не сипват каквото и да е за запушване на дупки в радиатора.
Иначе после отиваш за радиаторче на парното..т.е още 500лв разход.
Честно казано бих потърсил по-добри заварчици следващия път но все пак се справиха.

Вто Дек 19, 2017 10:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://www.extreme-tuning.bg/ - тук ще го направят като хората, ако ще го правиш, го прави сега, доколкото знам, зимата имат по-малко работа.

Сря Дек 20, 2017 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да повдигна малко темата, тъй като и аз обмислям смяна на радиатора с алуминиев Мишимото, който да се преработи за моята кола (Аутбек, 3.0, 5ЕАТ).

Моделът на радиатора би трябвало да е това:

https://www.mishimoto.eu/subaru-impreza ... or-08.html

В една тема се коментираха и по-тънките перки на Мишимото, та някой слагал ли е подобен шрауд:

https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-sti ... 08-14.html

Предимството му е, че си е готов кит, включително с букси, но предвид цената дали има изобщо смисъл или е достатъчно само две тънки перки да се сложат:

https://www.mishimoto.eu/mishimoto-slim ... an-12.html

От гледна точка на място мисля не би трябвало да е проблем, защото шрауда е по-тънък от заводските перки.

Сря Апр 04, 2018 10:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да това е радиатора и се преработва. Малко трябва да се подрежат пластмасите на перките ако са ОЕМ, също и горните маркучи.
Мисля че на моя има заварена и още една тръбичка с резба заради перките. (Един болт нещо не е пасвал сигурно)
За по-тънки перки съм чел много противоречиви мнения. В повечето случаи ОЕМ перките са по-добри. Със сигурност са по-тихи.
Пък и H6 е с контролер на перките (PWM) .. не просто реле.
Ако MISHIMOTO преките са с контролер и термодатчик с регулируеми нива .. няма да е зле.

Според мен има малък проблем с ОЕМ перките.. не остава достатъчно място назад за нормален поток на въздуха.
Ако го правиш с MISHIMOTO перки .. след тестове през лятото моля да споделиш какъв е ефекта... може и аз да сложа такива.

Сря Апр 04, 2018 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично не бих се доверил на Мишимото контролера. Повечето ЕКУ-та имат стрхаотно управление на перките по скорости и какво ли още не. Не си заслужава да се ползва външен конторлер. Доста по-умно се управляват.

Чет Апр 05, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите. Перките по-скоро ще си останат фабричните в такъв случай.

Вто Апр 10, 2018 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В крайна сметка оставих фабричните перки. Преработката и смяната на радиатора я направи Драго от Екстрийм тунинг. Всичко стана идеално. За момента с новия радиатор съм минал около 500 км и забелязах, че при извънградско каране около 100-120 км/ч, външна температура около 25 градуса и климатик, държи около 84-85 градуса. Онзи ден направих тест с по-агресивно шофиране в посока Кюстендил като при изкачването на Конявската планина стигна до 97 градуса и като се пуснаха перките ги свали доста бързо до 92. В града също ми прави впечатление, че при пускане на перките, а при по продължително каране с постоянна скорост (примерно по Околовръстното) доста по-бързо понижава температурата. Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Пет Юни 08, 2018 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 482
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07 LiquidSi
Рейтинг: 438
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iawka написа:
Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Колега има ли някакво развитие по темата?
И би ли споделил с какъв термостат си,78 или 82 градусов?

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Съб Авг 11, 2018 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет, термостатът е на 78 градуса. През последните дни при температура през деня около 30 градуса с климатик в София обикновено държи около 89-91 градуса, от време на време, но по-скоро рядко, стига до 95 и като се пуснат перките пак си сваля. Извън града не съм пътувал в най-големите жеги, но преди няколко седмици следобед при външна температура около 27-28 градуса, климатик, пълна кола с багаж/хора и кутия на покрива при извънградско каране 90-110 държеше около 84-85, на магистрала 140-150 около 88-90 градуса. Единствено вдигна за малко до около 104 мисля накрая на изкачването от Диканите към София, но то беше след поддържане по баира пак на идентична скорост и едно-две по-резки изпреварвания. Щом стигнах равното за секунди се върна обратно.

Вто Авг 14, 2018 11:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй като доста хора се чудят за подобна интервенция, да споделя година по-късно как са нещата. При сегашните температури общо взето си поддържа коментираните по-горе температури, което за мен е ок. Най-голямото предимство всъщност е при пътуването в големите жеги като за справка в началото на месеца изкачванията около Солун ги минах с пълна кола с хора/багаж, бокс и колело на покрива, климатик и външна температура 37-38 градуса. Не съм връщал изобщо газта, за да видя до колко ще стигне температурата. В края на изкачването стигна до 105-106 градуса и след това за 2-3 минути си я свали пак до към 90 градуса. Със стоковия радиатор това не ставаше. Общо взето това, заедно с ъпгрейда на спирачките и стабилизиращите щанги, са най-смислените подобрения за мен. Дано е от полза за колегите.
 21

Пет Юни 21, 2019 9:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера се прибирах от Арменистис и голямото изкачване след Солун, връщах газта, защото загря до към 104-105 (външна температура по теромемтъра на колата - 38-39 градуса) и с по-бавно шофиране за няколко минути се нормализираха нещата, но до към границата внимавах доста, само да уточня, че съм със стоков радиатор и се чудех дали има смисъл да правя тази инвестиция с мишимотото. При мен системата е пълна с Еванс, който кипва около 180 градуса и не би трябвало да има проблем с чайника, но от друга страна, като видиш как се качва температурата чисто психологически си е напрежение, а и не знам колко все пак са максималните работни температури за двигателя и дали дори да не кипне антифриза при много високи, продължително поддържани температури няма да се скапе нещо друго.

Тенчо иначе предлага тази конверсия с мишимотото с всичко направено готово. STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.

п.с. иначе в България, пи температура около 28 със 140 по баирите не е качвал повече от 98 градуса...

Чет Юли 04, 2019 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги моята със стоковия радиатор лятото в жегите при кикдаун и по-големи изкачвания достига същите температури 104-106 градуса и пада веднага щом поотпусна газта на 89-90 градуса. Затова пак си взех стоков радиатор, но си взех и отделен радиатор за скоростите от тези на Tru-Cool, така че като понавъртя повечко километри и мине лятото ще пиша как се държи със стоков радиатор + отделен радиатор на скоростите.

Чет Юли 04, 2019 10:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.


STi или SubarupartsBG? Proto са радиаторите, имат ги в продажба над месец вече. Отзиви нямам.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юли 04, 2019 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Във фейсбук страницата на STI.bg го видях, но сега погледнах пак и да - радиаторите са Proto.

Чет Юли 04, 2019 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам ама някой проверявал ли е цената на нов оригинален радиатор кей соник по спомен е производителя и с него също не би трябвало да има проблеми ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Съб Юли 06, 2019 8:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че проблемът на оригиналният е, че капацитетът му е малък, затова хората искат по-големи като мишимото. Иначе като оригиналният има и на Нисенс, които са топ марка, за около 200 лева.

Съб Юли 06, 2019 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
така всъщност
реално погледнато колко човека познваш сменили точно с оригиналният - при него проблема е цената и намирането му.

всъщност нисенса се представя по зле дори който го бие :)


А дали е достатъчен или не принцищно ако се стравнява като чисто нов а не на 10+ години ще е интересно сравнение....

Пон Юли 08, 2019 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цената на нов оригинален радиатор за В12,беше около 650лв,с отстъпка при "Мимо".Аз си купих преди 2 години.Никакви проблеми с него.

Сря Юли 24, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор