Автор |
Съобщение |
Ивайло Велчев
Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 15
|
до лятото има време той за тогава ще е необходим
|
|
|
Чет Дек 14, 2017 5:20 pm |
|
|
petko 69
|
Ивайло Велчев написа: до лятото има време той за тогава ще е необходим Щом е за лятото и не бързаш , то тогава можеш да докараш радиатора при този майстор който оправи моя , поне е на ти с преработка от Н4 ЗА Н6 .
|
|
|
Чет Дек 14, 2017 10:11 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Моя е версия за Impreza 2008 с една тръба отгоре и го преправих в ХЕЕД. 200лв за преправяне и инсталация. Не е най-добрата заварка на света.. Първия път бяха пропуснали една точка и като загрее излизаше капка на заварката на тръбата. Наложи се да отивам втори път ... Ако се случи ..само им кажи да не сипват каквото и да е за запушване на дупки в радиатора. Иначе после отиваш за радиаторче на парното..т.е още 500лв разход. Честно казано бих потърсил по-добри заварчици следващия път но все пак се справиха.
|
|
|
Вто Дек 19, 2017 10:12 am |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
|
Сря Дек 20, 2017 2:16 pm |
|
|
iawka
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am Мнения: 122 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
|
|
Сря Апр 04, 2018 10:06 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Да това е радиатора и се преработва. Малко трябва да се подрежат пластмасите на перките ако са ОЕМ, също и горните маркучи. Мисля че на моя има заварена и още една тръбичка с резба заради перките. (Един болт нещо не е пасвал сигурно) За по-тънки перки съм чел много противоречиви мнения. В повечето случаи ОЕМ перките са по-добри. Със сигурност са по-тихи. Пък и H6 е с контролер на перките (PWM) .. не просто реле. Ако MISHIMOTO преките са с контролер и термодатчик с регулируеми нива .. няма да е зле.
Според мен има малък проблем с ОЕМ перките.. не остава достатъчно място назад за нормален поток на въздуха. Ако го правиш с MISHIMOTO перки .. след тестове през лятото моля да споделиш какъв е ефекта... може и аз да сложа такива.
|
|
|
Сря Апр 04, 2018 10:02 pm |
|
|
vizor
|
Аз лично не бих се доверил на Мишимото контролера. Повечето ЕКУ-та имат стрхаотно управление на перките по скорости и какво ли още не. Не си заслужава да се ползва външен конторлер. Доста по-умно се управляват.
|
|
|
Чет Апр 05, 2018 3:31 pm |
|
|
iawka
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am Мнения: 122 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
|
Благодаря за съветите. Перките по-скоро ще си останат фабричните в такъв случай.
|
|
|
Вто Апр 10, 2018 11:40 am |
|
|
iawka
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am Мнения: 122 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
|
В крайна сметка оставих фабричните перки. Преработката и смяната на радиатора я направи Драго от Екстрийм тунинг. Всичко стана идеално. За момента с новия радиатор съм минал около 500 км и забелязах, че при извънградско каране около 100-120 км/ч, външна температура около 25 градуса и климатик, държи около 84-85 градуса. Онзи ден направих тест с по-агресивно шофиране в посока Кюстендил като при изкачването на Конявската планина стигна до 97 градуса и като се пуснаха перките ги свали доста бързо до 92. В града също ми прави впечатление, че при пускане на перките, а при по продължително каране с постоянна скорост (примерно по Околовръстното) доста по-бързо понижава температурата. Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.
|
|
|
Пет Юни 08, 2018 9:53 am |
|
|
julionavarro
|
iawka написа: Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация. Колега има ли някакво развитие по темата? И би ли споделил с какъв термостат си,78 или 82 градусов?
_________________ "Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"
|
|
|
Съб Авг 11, 2018 9:59 pm |
|
|
iawka
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am Мнения: 122 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
|
Привет, термостатът е на 78 градуса. През последните дни при температура през деня около 30 градуса с климатик в София обикновено държи около 89-91 градуса, от време на време, но по-скоро рядко, стига до 95 и като се пуснат перките пак си сваля. Извън града не съм пътувал в най-големите жеги, но преди няколко седмици следобед при външна температура около 27-28 градуса, климатик, пълна кола с багаж/хора и кутия на покрива при извънградско каране 90-110 държеше около 84-85, на магистрала 140-150 около 88-90 градуса. Единствено вдигна за малко до около 104 мисля накрая на изкачването от Диканите към София, но то беше след поддържане по баира пак на идентична скорост и едно-две по-резки изпреварвания. Щом стигнах равното за секунди се върна обратно.
|
|
|
Вто Авг 14, 2018 11:22 am |
|
|
iawka
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am Мнения: 122 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
|
Тъй като доста хора се чудят за подобна интервенция, да споделя година по-късно как са нещата. При сегашните температури общо взето си поддържа коментираните по-горе температури, което за мен е ок. Най-голямото предимство всъщност е при пътуването в големите жеги като за справка в началото на месеца изкачванията около Солун ги минах с пълна кола с хора/багаж, бокс и колело на покрива, климатик и външна температура 37-38 градуса. Не съм връщал изобщо газта, за да видя до колко ще стигне температурата. В края на изкачването стигна до 105-106 градуса и след това за 2-3 минути си я свали пак до към 90 градуса. Със стоковия радиатор това не ставаше. Общо взето това, заедно с ъпгрейда на спирачките и стабилизиращите щанги, са най-смислените подобрения за мен. Дано е от полза за колегите.
|
21
|
|
Пет Юни 21, 2019 9:30 am |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Вчера се прибирах от Арменистис и голямото изкачване след Солун, връщах газта, защото загря до към 104-105 (външна температура по теромемтъра на колата - 38-39 градуса) и с по-бавно шофиране за няколко минути се нормализираха нещата, но до към границата внимавах доста, само да уточня, че съм със стоков радиатор и се чудех дали има смисъл да правя тази инвестиция с мишимотото. При мен системата е пълна с Еванс, който кипва около 180 градуса и не би трябвало да има проблем с чайника, но от друга страна, като видиш как се качва температурата чисто психологически си е напрежение, а и не знам колко все пак са максималните работни температури за двигателя и дали дори да не кипне антифриза при много високи, продължително поддържани температури няма да се скапе нещо друго.
Тенчо иначе предлага тази конверсия с мишимотото с всичко направено готово. STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.
п.с. иначе в България, пи температура около 28 със 140 по баирите не е качвал повече от 98 градуса...
|
|
|
Чет Юли 04, 2019 8:28 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Колеги моята със стоковия радиатор лятото в жегите при кикдаун и по-големи изкачвания достига същите температури 104-106 градуса и пада веднага щом поотпусна газта на 89-90 градуса. Затова пак си взех стоков радиатор, но си взех и отделен радиатор за скоростите от тези на Tru-Cool, така че като понавъртя повечко километри и мине лятото ще пиша как се държи със стоков радиатор + отделен радиатор на скоростите.
|
|
|
Чет Юли 04, 2019 10:42 am |
|
|
Alxx
|
melhaer написа: STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.
STi или SubarupartsBG? Proto са радиаторите, имат ги в продажба над месец вече. Отзиви нямам.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юли 04, 2019 9:47 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Във фейсбук страницата на STI.bg го видях, но сега погледнах пак и да - радиаторите са Proto.
|
|
|
Чет Юли 04, 2019 10:12 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Не знам ама някой проверявал ли е цената на нов оригинален радиатор кей соник по спомен е производителя и с него също не би трябвало да има проблеми ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Юли 06, 2019 8:21 am |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Мисля, че проблемът на оригиналният е, че капацитетът му е малък, затова хората искат по-големи като мишимото. Иначе като оригиналният има и на Нисенс, които са топ марка, за около 200 лева.
|
|
|
Съб Юли 06, 2019 11:55 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
така всъщност реално погледнато колко човека познваш сменили точно с оригиналният - при него проблема е цената и намирането му. всъщност нисенса се представя по зле дори който го бие А дали е достатъчен или не принцищно ако се стравнява като чисто нов а не на 10+ години ще е интересно сравнение....
|
|
|
Пон Юли 08, 2019 10:24 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Цената на нов оригинален радиатор за В12,беше около 650лв,с отстъпка при "Мимо".Аз си купих преди 2 години.Никакви проблеми с него.
|
|
|
Сря Юли 24, 2019 9:26 pm |
|
|