Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 проблем с радиатор mishimoto 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm
Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Чет Дек 14, 2017 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ивайло Велчев написа:
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Щом е за лятото и не бързаш , то тогава можеш да докараш радиатора при този майстор който оправи моя , поне е на ти с преработка от Н4 ЗА Н6 . :beer:

Чет Дек 14, 2017 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя е версия за Impreza 2008 с една тръба отгоре и го преправих в ХЕЕД.
200лв за преправяне и инсталация. Не е най-добрата заварка на света..
Първия път бяха пропуснали една точка и като загрее излизаше капка на заварката на тръбата.
Наложи се да отивам втори път ... Ако се случи ..само им кажи да не сипват каквото и да е за запушване на дупки в радиатора.
Иначе после отиваш за радиаторче на парното..т.е още 500лв разход.
Честно казано бих потърсил по-добри заварчици следващия път но все пак се справиха.

Вто Дек 19, 2017 10:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://www.extreme-tuning.bg/ - тук ще го направят като хората, ако ще го правиш, го прави сега, доколкото знам, зимата имат по-малко работа.

Сря Дек 20, 2017 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да повдигна малко темата, тъй като и аз обмислям смяна на радиатора с алуминиев Мишимото, който да се преработи за моята кола (Аутбек, 3.0, 5ЕАТ).

Моделът на радиатора би трябвало да е това:

https://www.mishimoto.eu/subaru-impreza ... or-08.html

В една тема се коментираха и по-тънките перки на Мишимото, та някой слагал ли е подобен шрауд:

https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-sti ... 08-14.html

Предимството му е, че си е готов кит, включително с букси, но предвид цената дали има изобщо смисъл или е достатъчно само две тънки перки да се сложат:

https://www.mishimoto.eu/mishimoto-slim ... an-12.html

От гледна точка на място мисля не би трябвало да е проблем, защото шрауда е по-тънък от заводските перки.

Сря Апр 04, 2018 10:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да това е радиатора и се преработва. Малко трябва да се подрежат пластмасите на перките ако са ОЕМ, също и горните маркучи.
Мисля че на моя има заварена и още една тръбичка с резба заради перките. (Един болт нещо не е пасвал сигурно)
За по-тънки перки съм чел много противоречиви мнения. В повечето случаи ОЕМ перките са по-добри. Със сигурност са по-тихи.
Пък и H6 е с контролер на перките (PWM) .. не просто реле.
Ако MISHIMOTO преките са с контролер и термодатчик с регулируеми нива .. няма да е зле.

Според мен има малък проблем с ОЕМ перките.. не остава достатъчно място назад за нормален поток на въздуха.
Ако го правиш с MISHIMOTO перки .. след тестове през лятото моля да споделиш какъв е ефекта... може и аз да сложа такива.

Сря Апр 04, 2018 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично не бих се доверил на Мишимото контролера. Повечето ЕКУ-та имат стрхаотно управление на перките по скорости и какво ли още не. Не си заслужава да се ползва външен конторлер. Доста по-умно се управляват.

Чет Апр 05, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите. Перките по-скоро ще си останат фабричните в такъв случай.

Вто Апр 10, 2018 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В крайна сметка оставих фабричните перки. Преработката и смяната на радиатора я направи Драго от Екстрийм тунинг. Всичко стана идеално. За момента с новия радиатор съм минал около 500 км и забелязах, че при извънградско каране около 100-120 км/ч, външна температура около 25 градуса и климатик, държи около 84-85 градуса. Онзи ден направих тест с по-агресивно шофиране в посока Кюстендил като при изкачването на Конявската планина стигна до 97 градуса и като се пуснаха перките ги свали доста бързо до 92. В града също ми прави впечатление, че при пускане на перките, а при по продължително каране с постоянна скорост (примерно по Околовръстното) доста по-бързо понижава температурата. Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Пет Юни 08, 2018 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 482
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07 LiquidSi
Рейтинг: 438
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iawka написа:
Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Колега има ли някакво развитие по темата?
И би ли споделил с какъв термостат си,78 или 82 градусов?

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Съб Авг 11, 2018 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет, термостатът е на 78 градуса. През последните дни при температура през деня около 30 градуса с климатик в София обикновено държи около 89-91 градуса, от време на време, но по-скоро рядко, стига до 95 и като се пуснат перките пак си сваля. Извън града не съм пътувал в най-големите жеги, но преди няколко седмици следобед при външна температура около 27-28 градуса, климатик, пълна кола с багаж/хора и кутия на покрива при извънградско каране 90-110 държеше около 84-85, на магистрала 140-150 около 88-90 градуса. Единствено вдигна за малко до около 104 мисля накрая на изкачването от Диканите към София, но то беше след поддържане по баира пак на идентична скорост и едно-две по-резки изпреварвания. Щом стигнах равното за секунди се върна обратно.

Вто Авг 14, 2018 11:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 122
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй като доста хора се чудят за подобна интервенция, да споделя година по-късно как са нещата. При сегашните температури общо взето си поддържа коментираните по-горе температури, което за мен е ок. Най-голямото предимство всъщност е при пътуването в големите жеги като за справка в началото на месеца изкачванията около Солун ги минах с пълна кола с хора/багаж, бокс и колело на покрива, климатик и външна температура 37-38 градуса. Не съм връщал изобщо газта, за да видя до колко ще стигне температурата. В края на изкачването стигна до 105-106 градуса и след това за 2-3 минути си я свали пак до към 90 градуса. Със стоковия радиатор това не ставаше. Общо взето това, заедно с ъпгрейда на спирачките и стабилизиращите щанги, са най-смислените подобрения за мен. Дано е от полза за колегите.
 21

Пет Юни 21, 2019 9:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера се прибирах от Арменистис и голямото изкачване след Солун, връщах газта, защото загря до към 104-105 (външна температура по теромемтъра на колата - 38-39 градуса) и с по-бавно шофиране за няколко минути се нормализираха нещата, но до към границата внимавах доста, само да уточня, че съм със стоков радиатор и се чудех дали има смисъл да правя тази инвестиция с мишимотото. При мен системата е пълна с Еванс, който кипва около 180 градуса и не би трябвало да има проблем с чайника, но от друга страна, като видиш как се качва температурата чисто психологически си е напрежение, а и не знам колко все пак са максималните работни температури за двигателя и дали дори да не кипне антифриза при много високи, продължително поддържани температури няма да се скапе нещо друго.

Тенчо иначе предлага тази конверсия с мишимотото с всичко направено готово. STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.

п.с. иначе в България, пи температура около 28 със 140 по баирите не е качвал повече от 98 градуса...

Чет Юли 04, 2019 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги моята със стоковия радиатор лятото в жегите при кикдаун и по-големи изкачвания достига същите температури 104-106 градуса и пада веднага щом поотпусна газта на 89-90 градуса. Затова пак си взех стоков радиатор, но си взех и отделен радиатор за скоростите от тези на Tru-Cool, така че като понавъртя повечко километри и мине лятото ще пиша как се държи със стоков радиатор + отделен радиатор на скоростите.

Чет Юли 04, 2019 10:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
STI бяха писали, че тестват някакъв алуминиев изработен по техен проект, но не знам какво се е случило, бяха го анонсирали доста отдавна.


STi или SubarupartsBG? Proto са радиаторите, имат ги в продажба над месец вече. Отзиви нямам.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юли 04, 2019 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Във фейсбук страницата на STI.bg го видях, но сега погледнах пак и да - радиаторите са Proto.

Чет Юли 04, 2019 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам ама някой проверявал ли е цената на нов оригинален радиатор кей соник по спомен е производителя и с него също не би трябвало да има проблеми ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Съб Юли 06, 2019 8:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че проблемът на оригиналният е, че капацитетът му е малък, затова хората искат по-големи като мишимото. Иначе като оригиналният има и на Нисенс, които са топ марка, за около 200 лева.

Съб Юли 06, 2019 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
така всъщност
реално погледнато колко човека познваш сменили точно с оригиналният - при него проблема е цената и намирането му.

всъщност нисенса се представя по зле дори който го бие :)


А дали е достатъчен или не принцищно ако се стравнява като чисто нов а не на 10+ години ще е интересно сравнение....

Пон Юли 08, 2019 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цената на нов оригинален радиатор за В12,беше около 650лв,с отстъпка при "Мимо".Аз си купих преди 2 години.Никакви проблеми с него.

Сря Юли 24, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор