|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Катализаторни мъки и надежди
Автор |
Съобщение |
iion
|
Здравейте колеги,
Днес разбрах, че неприятни субекти са отрязали катализатора на старото Фори ('99, 125 hp NA) заедно с голяма част от колектора и разбира се - ламбда сонда Денсо на около месец. Колкото и да не ми е драго, реших че всяко зло за добро и обмислям дали ще има ефект върху изгорелите газове от нов катализатор с по-висок клас - Евро 3/4. Наясно съм, че катализатора не е единственият фактор за количеството и качеството на газовете, както и че ще трябва да се мине на сертификация, но някой ако има опит - нека каже.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Пон Фев 10, 2020 7:16 pm |
|
|
Alxx
|
Смисъл никакъв. За евро 3 ще ти трябва егр система за контрол на температурата на горене, а за 4 - посткаталитичен контрол а.к.а втора сонда. По-новите катализатори са от доста по-слаби материали в директно сравнение със старите, системите за контрол на горенето са тези, които вдигат стандарта. Ontopic: понеже на ГТП-тата се задава буря, гледай да купиш отговарящ на твоя стандарт и имащ съответния документ за стандартизация издаден от Tüv, Dekra или подобна институция.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 10, 2020 7:27 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|