Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
mateocolumb
Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm Мнения: 49 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
КИРИЛИЗИРАН ОТ NICK В СЛЕДВАЩИЯТ ПОСТИНГ
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 8:50 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Здравейте,
И аз искам Субару. Защо ли? То повечето от вас знаят.
1. Щото съм фен на марката от малък
2. Щото ми трябва кола, на която може да се разчита като се забиеш някъде по безпътищата и да не те притесняват чак толкова пътните условия, абе да е колкото се може по близо до джип, но...
3. Да е кола, дето да е що годе разумно неикономична в града, колкото се може по близко до градска кола, а не като джип, и...
4. Да носи хора и товар, по аутостраде-то на дълги растояния, бързо и комфортно, като семейно комби, а не като некоя малолитражка или джип...
Абе три в едно, демек - Субару, Субару ама какво? (на всичкото отгоре мога да дам до 6 хилки)
Ъа за това ви пиша, за съвет...целя се в Импреза или legacy от 92-96. Подразбрах, че повечето части съвпадат и са върху едно саши, но предполагам си има особености...
Та кое според вас ще подържам по лесно?
Кой е оптималния двигател за двата модела, като разход и динамика?
Има ли детски болести по Импрезата от първите години на производство 93-95?
Промяната във външния вид на legacy-то от 94, фейселифт ли е, или промяна в модела (трябва ли да се чакат детски болести по моделите от 94-96)
Абе това е засега, после ако се сетя може да питам и друго.
Благодаря ви и успех!
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 9:57 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
mateocolumb,
Ако можеш пиши на кирилица...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 10:45 am |
|
|
mateocolumb
Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm Мнения: 49 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Добре де, разбрах
Пиша на латиница от чисто практични съобръжения, за да съм сигурен , че няма да излизат "маймунки"....
Що се отнася до съобщението, след намесата на Ник вече всичко се разбира (Ник, благодаря ти!), така, че давайте мнения, съвети или там кой каквото се сети....
Благодаря ви предварително
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 4:46 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
В този смисъл - Субару боравят с десетина модела. Те не са GM. Тук сме двайсетина участника. Ако ти дадем десет различни мнения, ти накъде си ?
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 5:17 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Според мен най-добрия вариант е легаси 94-98. По възможност 2.2. Внимавай да не купиш с регулируема височина.
Късмет.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 8:11 pm |
|
|
tonizdravkov
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 7:53 pm Мнения: 768 Местоположение: София,България
Автомобил: 5.7 HEMI
Рейтинг: 30
|
6 хилки ама какви(евро,лева)или за тенис ,че ако са лева може и да не намериш много читаво легаси.ако хилките са в лева според мен се насочи към импреза 2.0
|
|
|
Вто Яну 23, 2007 10:35 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
В mobile.bg се продава едно комби 2.2GX 96г. 175000км. само за 5800лв.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 11:28 am |
|
|
mateocolumb
Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm Мнения: 49 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
В момента няма мито, ддс и тем подобни, дори доколкото разбрах и еко таксата не е въведена още. В момента регистрацията била 70-80 лева.....
Абе мисля да проверя офертичката, но няма да се хвърлям.....та като стана дума за проверка, дайте инструкции какво да и гледам, как да разбера дали няма нещо по сериозно като дефект, или поне какво да го разпитвам човека, че да изглеждам "разбирач"...
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 3:17 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Да не те отчайвам, но няма да можеш да изиграеш ролята успешно. Ти трябва да се направиш на разбирач, на 'хиена' а продавача вече Е ТАКЪВ. Материята е доста сложна. То може да си отваряш очите за тенекеджийски поправки, за документация, за километри (доколкото можеш), но за всичко останало ти висиш във въздуха.
На теб ще ти трябва разбирач. Това на много места се прави с малко плащане ако хич нямаш приятел.
Щото ще попиташ човека бачка ли АС-то, той ще ти каже бачка и ти ще останеш излъган. А то не е и само в това въпроса, да познаеш дали сега бачка АС-то. Идеята е да познаеш дали ще спре да бачка след 3 седмици.
Това ....само един пример. Както и една автоматична трансмисия. Да кажеш колко живот има в нея а не дали колата тръгва сега.
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 3:54 pm |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Жена и кола от ръка се взимат на късмет
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 3:57 pm |
|
|
mateocolumb
Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm Мнения: 49 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
добре де, няма ли някакъв чалъм....примерно, да завъртя пълен, да потегля рязко и да се правя че се услушвам за определен шум, и пича като ме види какъв съм "експерт" да си признае всичко....
А иначе Ник, за разбирача си прав...вчера се договорих принципно с един чичка да ми внесе от австрия, познавам 6-7 човека на които е внесъл и изглежда коректен, но... времето ще покаже... може при мене да му е сефтето да се издъни....надявам се не
Но за онова субару, от мобилето, мисля да му направя един оглед ей така за спорта поне, а може и то да се окаже колата...
добре, конкретен въпрос....как да разбера дали му работи AWD-то както трябва?
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 5:45 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Ми аз не виждам такъв чалъм. Защото ако ти си на 19 години а продавача на 49, ти в никой случай не може да разбираш повече от него от коли. На какъвто и да му се правиш, той пак ще вземе надмощие. Второ - той знае скритите кусури на колата и не ги търси, а ти не ги знаеш и трябва да ги намериш.
За AWD - гледай да не купиш кола, която изобщо няма такова нещо, а дали ще работи ....е отделна история. Чети назад в темите.
И накрая - не знам от какъв комп си я пускал тази тема, с какви сетинги......много зор ми дава. На всяко отваряне ми тръгва от японски йероглифи. Какво ли не правих и не иска. И друг път ми се случва това, но в твоята тема май ми идва над лимита. Разбих се на всяко отваряне да я кодирам ръчно.
Редакция - я кажете да не при мен нещо, сега установих, че тази конкретна тема си кодира всеки път различно. Тръгва от японски, турски, западноевропейски английски......?
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 5:55 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Виж маслото на двигателя. Виж в казанчето с антифриз да не е "омазано". Скоростната кутия има щека за маслото, маслото трябва да е чисто да няма метални стърготини. Виж за течове радиаторите, първият е на климатика. Виж болтовете на таблото, ако са развъртани (най-вероятно за пипане на километража) са остъргани. Четирите гуми трябва да са еднакви (марка, модел). Шофьорската седалка не трябва да е захабена, захабената седалка говори или за много километри или много градско, което също е кофти. Хвани колата за рейлинга на покрива и я разклати хубаво да чуеш дали не тропа нещо по окачването. Виж за удари по колата, това няма как да ти го обясня. Ако е мит двигателя на пароструйка не гледай повече, това не е твоята кола.
Като запалиш (палиш без газ), оборотите трябва да се качат към 1800 и постепенно да паднат. Лампата "check engine" не трябва да свети докато работи колата. Виж да не бълбукат мехурчета в преливника с антифриз. Включи фаровете и климатика, колата не трябва да губи обороти. Не трябва да има тропане и тракане откъм двигателя. Като загрее натисни газта плавно до 6000 оборота. Звука трябва да е като от "ускоряващ самолет"
Провери дали работи хилхолдера, като застанеш на някое нагорнище натискаш едновременно спирачката и съединителя, после пускаш спирачката и докато държиш съединителя натиснат колата не трябва да тръгва назад. Провери abs-а. Като тръгнеш по-рязко с повече газ не трябва да има тракане.
Ако колата е хубава не го мисли, едва ли скоро ще намериш на такава цена.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 6:37 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
За около 20-30лв можеш да отидеш с майстор на огледа
Има и втори вариант - всеки търговец е длъжен да отиде с тебе в сервиз по твой избор Ако не се съгласи; бягай на далече
П.С. Кола от чужбина чрез приятел на тези години е като съпруга по пощата...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Чет Яну 25, 2007 9:02 pm |
|
|
ico_tech
|
За много години на всички. Тази година този пост ми е първия.
За Meteocolumb
Виждам ,че дебата става сериозен.
Аз последно не разбрах за колко пари става дума - 6-7000 лв или евро. Ако е за лева считай че колата ще бъде на подобаващо равнище. За мен най-важните неща са да няма удар(или ако има да е отстранен грамотно) и мотора да е във форма.
Ниските цени на моделите от тези години идват отчасти заради ауспусите - ако трябва да се подменят с аналогични четирите гърнета наистина излизат скъпо. Провери и амортисьорите за мазнотии по щоците. Тия дни се оглеждах за амортисьори и също са на странна цена.
В крайна сметка - за 6-7000 лева може да се купи запазен(колкото може да е запазена 12-14 год. кола) само екземпляр с мотор 1.6 - разбирай Импреза 93-94 без климатик и АBS.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 26, 2007 5:21 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
ico_tech написа: В крайна сметка - за 6-7000 лева може да се купи запазен(колкото може да е запазена 12-14 год. кола) само екземпляр с мотор 1.6 - разбирай Импреза 93-94 без климатик и АBS.
Не съм много съгласен. Мойта е купена за 2500евро. и е 98г. Само едни биалетки имах за сменяне, и беше на 122 000.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пет Яну 26, 2007 6:10 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Я и в Монтана изкочи едно "нов внос" 2.0 147 000км 5 500лв.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пет Яну 26, 2007 6:30 pm |
|
|
mateocolumb
Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm Мнения: 49 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Blatimire благодаря ти за съветите....не всичко разбрах обаче, тоя хилхолдер, всичките легасита ли го имат?... предварително ли го включвам? (тя колата иначе как ще разбере дали съм на наклон)
за abs-a, а кото се засиля и набия спирачки какво трябва да чуя?...
казанчето с антифриз - в какъв смисъл омазано, по стените от вътре или течността?....
...И за маслото, малко ми е тъпо да питам, ама какво точно да гледам...?:
...а да, къде са им тея щоци на амортисъорите? Ако са мазни, за смяна ли са?
Хайде съсздраве[/quote]
|
|
|
Пет Яну 26, 2007 7:32 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Хилхолдера го имат всички с ръчни скорости. Той се включва както ти обясних, натискаш едновременно спирачката и съединителя, и като пуснеш спирачката съединителя ти играе роля на спирачка докато го пуснеш.
abs-а ако работи се усеща на педала, удря те.
омазано - в смисъл да е чист антифриза, и стените да са чисти, да няма ръжди и масло.
Маслото - да няма пресякано от антифриз.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пет Яну 26, 2007 8:57 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 69 госта |
|