Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Мар 26, 2019 2:36 am



Отговори на тема  [ 103 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Subaru Lineartronic ® CVT 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 177
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 2.5AT 2005, Outback 2010 CVT
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
" И за огромно съжаление все още никой не ремонтира CVT кутии успешно в БГ/ освен единични случаи/ но да се надяваме скоро да има промяна.... защото отдавна дебна да стана собственик на някой читав Аутбек след 2010 на нормална цена"


Колега, върни темата в началната и страница. Точно там описах кой, как и за колко парички ми ремонтира CVT кутията. Не знам защо някои колеги изобщо не четат но доста настоятелно обясняват как в БГ видиш ли НИКОЙ не може да я ремонтира тази кутия. Във Варна примерно са поне два големите сервизи който се занимават изцяло с АТ и там също можеш да попиташ за отремонтирането. При мен беше в София защото ми се случи на пътя и там беше близко.

_________________
Качествени храни за нашите и Вашите домашни любимци.
Магазин БигаЗоо - гр. Варна, кв. Чайка, бл. 182, тел. 0887 93 70

Нед Май 13, 2018 1:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 147
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Имам голямо желание следващата ми кола да бъде с някакъв съвременен автоматик и за това следя темата с интерес.
Днес ми се наложи да отида до сервиза и докато ми оправяха колата си поговорихме малко за тези нови кутии. Интересът към тях е голям и кола с ръчка се купува вече изключително рядко. До сега е имало и 2 проблемни. Сменени са гаранционно. Най-важното което научих е, че маслото се сменя на всеки 60 000км! И то с каквото е предписано.Оплаквания от страна на клиентите няма. Някъде по-напред бях прочел, че са не обслужваеми, но това е далеч от истината. И за да не стане някакво объркване, това което съм написал се отнася за колите които се продават сега. За по-старите и идея си нямам.
Поздрави от СН

Пон Май 14, 2018 2:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2340
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз от две години и половина карам и нито съм се обърквал,нито съм се издразнил.
А имам претенции,че съм взискателен....
Второто поколение в комбинация с турбодизел е удоволствие.
Не е като 335D ,но в никой случай не е дразнещо.
Х мода съм ползвал няколко пъти, за да видя какво прави.
Може и да помага някъде, но в дълбок сняг е добре да се изключи всичко.
За да не се бута после.....

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Май 14, 2018 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 761
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 131
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Аз от две години и половина карам и нито съм се обърквал,нито съм се издразнил.
А имам претенции,че съм взискателен....
Второто поколение в комбинация с турбодизел е удоволствие.
Не е като 335D ,но в никой случай не е дразнещо.
Х мода съм ползвал няколко пъти, за да видя какво прави.
Може и да помага някъде, но в дълбок сняг е добре да се изключи всичко.
За да не се бута после.....
ти пък какво разбираш от Субару , пък и от CVT? [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Пон Май 14, 2018 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
btv написа:

Като не те интересува темата защо само изливаш .....
Пусни барем едно фото на сервизната книжка да видим какво пише ....освен ако не ти е останала в Швйцареца :)
Макар че говорехме за предния модел бе з X mode ....ама кой да чете :)

ПП
И да се помолиш в Синагогата преди това в Раковски за меко кацане ..... :bow:

Sent by my SECRETAR


Освен че оспами темата с невярни разсъждения, вече втори път си позволяваш ехидни забележки, което тук не се приема добре, даже напротив.

Бан - 2 седмици; ако не си вземеш поука, не си за тука.

Пон Май 14, 2018 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 823
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Точно щях да пиша на този "btv" да спре да пише за неща от които си няма хабер и хоп проблема бил решен :good:

по темата @dancho.danev Зависи каква кола ще си купуваш. Предполагам става въпрос за Субару щом тук пишеш, та последните CVT кутий са малко по различни от първите генерации TR690. Ваксинирани са срещу детските болести. Само по въпроса с теглене на тежки товари да речем каравни, аз все още не съм убеден че кутиите издържат на натоварването.

Вто Май 15, 2018 9:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По тази логика не трябва да си купуваш каквато и да е кола автоматик.
Друг въпрос е че проблемна дсг или 5-еат ще струва повече от ремонта на суби вариатор, но явно предразсъдъците надделяват, което много ми напомня отношението към автоматиците преди 10-15г...
 27

Вто Май 15, 2018 5:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нека се ограничим до Субару СВТ кутия и да оставим малко място за отзиви от хора които имат или са ремонтирали такива.
Темата “тайната на колите нов внос” важи и за кутиите, независимо дали е 4,5-еат, свт и т.н. От подобни неща не е коректно да се правят генерални изводи.
Ако се оплачат Х %-та нови собственици вече е друга работа.

Японците са всичко друго, но не и глупави хора, има причина да минат на СВТ, но да видим...

Сря Май 16, 2018 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1222
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей голям проблем това CVT.
Азиатците (в частност японците) живеят в малко по-различен свят. Свят с доста болезнено определение на "изчерпаеми" ресурси, голяма гъстота на население, оскъдност на материалите, икономически и политически фактори определящи ограниченията и насоките в технологиите и индустрията.
Аз да ви питам, като толкова плакнете очи по кутии с двоен съединител, какво ще спечели един атмосферен мъртвец със супер бърза и модерна DSG кутия:
- ще свали 0-100 до 6 сек при кола 1500 кг+ с по-малко от 120 кс на колелата и постоянно задвижване на двата моста? Тц
- ще позволи спокойно многочасово пътуване със 204 км/ч? Тц (това и тук скоро няма да е важно)
- ще позволи да качвате Мусала, или да събирате гъби в някое блато в Сибир, без да мирише, прегрява и святка и без да натискате копчета? Тц
- ще свали разхода на един изконно ящен мотор до 4/100? Голямо ТЦ
- ще прекрати ходенето в сервиз за вечни времена? Ммм едва ли.

Нищо от това не е влизало в проектното задание при планиране на моделите на Субару. Тук изключвам WRX и Forester XT (последният вече изчезна от портфолиото) които са автомобили с объркани послания.
Повечето компании в днешно време се управляват от прагматични хора (най-вече "Е"кономисти), които вече са установили - модели като Легаси, Аутбек, Импреза, XV, Форестър се управляват от улегнали хора наблягащи на практичността. Едва ли някой, който е карал CVT, може да се оплаква от работата на трансмисията при спокойно градско и междуградско придвижване (комютинг). За "нерваците" има STi и ..... камери на КАТ.
ВИНАГИ ще има недоволни клиенти (както има от ZF на БМВ335i), но винаги има избор - продавате "проблемното" CVT, което никой не ремонтира и скачате на свръхмодерна ZF трансмисия, която човъркат с успех на всяка втора пресечка. В резултат си пеете безгрижно поне до 20-тата година на колата или до появата на ZF18, която вече е свързана с мазолестото тяло в мозъка и приема команди с отделна шина за данни от ляво и дясно полукълбо :giggle:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 30

Чет Май 17, 2018 11:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 705
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 155
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Митака преди години (4-5) ми прави основен ремонт на двигетеля на предната кола (Аутбек 2005), бях ударил клапаните от скъсан ремък заради една скапана шайба;
Сменили уж всичко, шлайфане и т.н. - взеха ми ~1500лв - "Като чисто нов е, брат!"

Всичко добре, ама на свободен ход двигателя леко притрисаше след ремонта. Ходих при други майстори,
За 5 минути установиха, че един клапан не затваря добре и според тях просто не е сменен или не е добре напаснат новия. И така.
Имам и други случки оттам, още от времето когато бяха на пътя за Банкя, но те не са фрапантни. Мърлячи са и това е.

Съб Май 19, 2018 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 823
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
трети офф топик: какво общо има gt-r със семейните сравнително евтини (за западния пазар) автомобили? - Нищо! Давайте адекватни сравнения.

Понеже всеки разтяга локуми. Аз да кажа нещо за аутбек 2.5 цвт мъртвец спрял кон или не знам си кво, който карам.

Кара ме по пясъците до всички кайт сърф спотове, заедно със всичките сърфове и екипоровка, жената и бебето, без да създава никаква драма от тва че се движите по пясък. Кара ме до всички планински курорти при всякакви условия, отново със семейството, отново без драма. Събира ми половината апартамент като реша да местя багаж. Като шофирам на дълго комфорта си е доста завиден, изпреварванията до 150-160 км/ч не създават никакъв проблем и това при среден разход от 9.5/100 км бензин. Колата ползвана по предназначение си върши перфектна работа. Има и доста минуси, но като цяло перфектните варианти от рода на А6 алл роуд Е класа 4 матик струват доооооста повече пари..
 15

Пон Май 21, 2018 10:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 141
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback 3.6R LPi
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 190
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kenshin написа:
трети офф топик: какво общо има gt-r със семейните сравнително евтини (за западния пазар) автомобили? - Нищо! Давайте адекватни сравнения.

Понеже всеки разтяга локуми. Аз да кажа нещо за аутбек 2.5 цвт мъртвец спрял кон или не знам си кво, който карам.

Кара ме по пясъците до всички кайт сърф спотове, заедно със всичките сърфове и екипоровка, жената и бебето, без да създава никаква драма от тва че се движите по пясък. Кара ме до всички планински курорти при всякакви условия, отново със семейството, отново без драма. Събира ми половината апартамент като реша да местя багаж. Като шофирам на дълго комфорта си е доста завиден, изпреварванията до 150-160 км/ч не създават никакъв проблем и това при среден разход от 9.5/100 км бензин. Колата ползвана по предназначение си върши перфектна работа. Има и доста минуси, но като цяло перфектните варианти от рода на А6 алл роуд Е класа 4 матик струват доооооста повече пари..


:good: :good: :good: :beer:
А, пък моя все още не е мъртвец, шава от време на време и куцука на един крак! Да се чуди човек на живеца в душичката му! :-?

_________________
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пон Май 21, 2018 2:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 8:21 am
Мнения: 21
Местоположение: Svishtov
Рейтинг: 123
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Пак казвам, че нямам преки наблюдения и може и да греша..... Обаче е факт...


От моите лични наблюдения върху CVT, базиращи се на 4-годишен личен опит с Lineartronic на Форестър 2014 и половин година с техниката на друг японски производител, бих могъл да споделя следното:

1. Вариаторът на Субару няма нито един от проблемите, които свързваме със CVT-технологията... Технологията на Субару ЩЕ БЪДЕ изобретена от другите производители след около 5 години, за сега не е открита и е неизвестна за тях... или поне не е внедрена все още...

2. Не прегрява - въпреки клиповете ва Ютюб

3. Съвсем истинска мощност си се трансферира назад и няма абсолютно никаква драма с препядствията назад, пак въпреки Ютюб...

4. Категорично техниката е надеждна, ама наистина надеждна и никога не бих си помислил да сменя Lineartronic-a за стар автоматик… и след 20-на години пак ще е надеждна...

5. Ако субару-обществото има нужда от някаква драма, нека се фокусира върху качеството на услугите в Субару-България, да речем, драма със CVT-то няма...

_________________
Dubido ergo cogito ergo sum
 43

Пон Юни 25, 2018 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата се осра достатъчно от интернет специалисти и wanna be Subaru owners, които дори не са карали подобна кола, ама са се нарапали със знания от нета.

За да се запази поне малко полезността на темата и тя да има обективност, хора които не са карали и не притежават Субару със СВТ кутия ДА НЕ ПИШАТ в темата.

Офтопик мненията са почистени.

:evil:

Пон Юни 25, 2018 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 14, 2013 11:48 pm
Мнения: 204
Местоположение: София
Автомобил: Метрополитен
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Вече над 4000 км. съм изминал с новото ми Субару Легаси 2,5 cvt 2011 година,което е и седмото подред в семейството.
Колата е купувана от Швейцария и беше на малко под 220 000 км. с пълна сервизна история от която е видно,че маслото и филтъра са сменяни на всеки 60000 км.
Доста приятно впечатлен съм от динамиката на автомобила очаквах да бъде по-муден.Както един от колегите напред в поста е писал явно са извлекли максимума мощност с тази скоростна кутия.Доставя голямо удоволствие да се кара.Другото впечатляващо нещо е разхода.Това е най-икономичното Субару,което съм имал ROFL ROFL.
Разхода почти се препокрива със заводските данни около 11/л. на 100 км. градско нормално шофиране включително и леки задръствания.Със си драйв-а на Аутбека изпадах в кома зимата 24 литра/100км
За сега нямам никакви забележки относно скоростната кутия и очаквам с нетърпение зимата за да проверя поведението и в сняг :-P

Вто Юни 26, 2018 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 77
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
bubaru написа:
Моите наблюдения са за кутия вече на 170000 км...една смяна на масло превантивна на 110000 км и това е...да чукна на дърво няма проблеми. Колата е 2,0 Легаси бензин 2011-а...


Привет bubaru, къде смени маслото и по какъв метод - източване и доливане или пълен флаш. Благодаря предварително.

Пет Дек 28, 2018 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2262
Местоположение: Sofia
Автомобил: 2.0EcoBoost,3.0 EA839, MA1.20
Рейтинг: 482
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mindless написа:
bubaru написа:
Моите наблюдения са за кутия вече на 170000 км...една смяна на масло превантивна на 110000 км и това е...да чукна на дърво няма проблеми. Колата е 2,0 Легаси бензин 2011-а...


Привет bubaru, къде смени маслото и по какъв метод - източване и доливане или пълен флаш. Благодаря предварително.


Здравей, при Пламен във Варна го смених, мисля че сложи Мотул някакво...източване и доливане.По спомен това стана през лятото на 2015-а. Сега колата вече гони 180К км
 13

Съб Дек 29, 2018 12:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 07, 2014 3:36 pm
Мнения: 70
Местоположение: Добрич/Варна
Телефон: 0898237796
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Привет, аз си се включвам тук там през известни интервали от време :)
в момента съм на вълна субару автомат и предвид че ми допадат моели след 2008=9 то избора е Lineartronic CVT
Та стига плямпах,ами да питам направо.
как всъщност седи въпроса с Уж проблемното качане на бордюр от място и тн сходни ситуации, понеже изгледах няколко теста как като опрът гумите и колата не помръдва, което е меко казано несериозно според мен и не зная как са го допуснали това.
Ето пример https://www.youtube.com/watch?v=epB9BiOX5hs
това повдига въпроса и дали при опит за качване напред положението е същото, понеже това отхвърля възможността да паркираш на някой бордюр, коеот за колас Клиренс като за джип (визирам аутбек) е някакси ... ROFL

_________________
Мненията са като задниците- колкото и да не ни хареса,всеки си има :)

Чет Яну 31, 2019 11:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 12, 2018 12:34 pm
Мнения: 12
Автомобил: Levorg
Телефон: 0988828181
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей, колега. И аз съм с lineartronic и до сега не съм имал подобни проблеми. Качвал съм бордюр около 12-13 см на лек наклон и по същия начин назад с двете гуми упряни в бордюра и почти веднага го качи. Не знам колко е хубаво за кутията, понеже съм чувал, че не е добре така, трябвало със засилка малко, но гумите са ми доста ниски и се притеснявам да не подбия джантите и затова съм я качвал така. Другото което ми е направило впечатление е, че при движение и особено при потегляне на по голям наклон все едно минава на бавни, на по-ниска предавка от първата, когато има нужда от повече мощност. Реално там няма предавки и кутията се настройва според необходимостта.

Пет Фев 01, 2019 3:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 07, 2014 3:36 pm
Мнения: 70
Местоположение: Добрич/Варна
Телефон: 0898237796
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Разбиирам,
ясно че нее ОК за кутията, то за всяка кутия нее ок от упор да се катери с товар, въпроса е ако се налага дали може.
това с засилката леко е рисково и според мен понеже ако има остър ръб и джантата е чао.
тая кутия това е готиното с тия променливи предавателни числа, понеже винаги ти предоставя каквото е нужно в момента и мен това ме кефи честно казано,а и сравнено с 4АТ кутията си е чудо според мен. Нищо лично към никого с 4ат, просто за коли след 2000г е стара, тромава е колата с нея и тн,за разхода да не говорим.

_________________
Мненията са като задниците- колкото и да не ни хареса,всеки си има :)

Пет Фев 01, 2019 11:24 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 103 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор