Като за аванта е бонбон. Има хубав софтуер, недостатъкът е, че се бара само с фирмен кабел и то за всяка версия на фърмуера има отделен кабел. Вендов-ски номера
Набутай се за хубави дюзи само и изпарител с 30 или 50% резерв от мощност, проверявай си смесите при всяка промяна +-15 на средната външна температура и няма да имаш грижи. Единственото слабо място в четворката и това е релето на газовия клапан. Изкарва 3-5 години(100к км при мен) и спира да отваря, ама подмяната му е елементарна и струва 2-3лв. Успех.
П.С. На тоя комп му трябва външен мап сензор(негов си, не е скъп) и е хубаво да е в комбинация със сензор за абсолютно налягане на газта(май така се казваше). Диференциалният сензор, с който върви стандартно(мисля беше моторола) е много издръжлив, но по-бавен, а Суби е капризна с празния ход и кът оф-а.