Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Смяна на спирачна течност и след това проблем. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.
Реших да сменя спирачната течност (профилактично) и отдох в сервиз. Наливат казанчето, точат през всяко от колелата, като припомпват за обезвъздушаване. На следващият ден забелязах, че педала на спирачките преди да се запали двигателя е твърд и почти не може да се натисне. Това е много неприятно при паркиране на наклон, но е още по-неприятно, че нещо се е развалило.
Имате ли идея какво се е прецакало най-вероятно от попменето на педала за спирачките при загасен мотор.
В сервиза ли ме прецакаха или просто съвпадение?
При престой до 1-2 часа, педала се натиска, но за по-дълго става твърд (явно губи вакуума) и не може да задейства спирачките преди да се запали мотора. Колата е Аутбак дизел.

Пет Фев 02, 2018 6:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да ги задейства ;) Само, че без вакума ти трябва бая сила. Щом държи толкова дълго вакуумът, значи е здрав. А, в сервиза са си свършили добре работата. Ако наистина не можеш да спреш без усилвателя, може да ти задържат бутала/водачи, но сервизът няма вина за това.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Фев 02, 2018 11:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
"Приемам", че сервиза си е свършил професионално работата. Факт е, че преди да отида да сменя спирачната течност, педала на спирачката можеше да се натисне и при 3-4 дни престой, а сега след 2-3 часа е много твърд и колата потегля ако е под наклон, т.е. не мога да я задържа с натискане на педала за спирачката.
Мисля си, защо не обезвъздушават спирачките при запален мотор.
Със сигурност има нещо прещакано, но няма да сменям на сляпо части, затова споделям тук, ако някой знае какво се случва при яко помпене при неработещ дизелов мотор.
Вакуум помпата не се задейства при контакт, а чак след запалване на двигателя, което е кофти - всеки път трябва да се ползва ръчната.

Нед Фев 04, 2018 12:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че трябва да споделиш сервиза, където са ти обезвъздушили спирачките толкова добре за да отида и аз там :) Това, че не ти харесва как е станало е друг върпос. Главния е, че точно така трябва да бъде една обезвъздушена кола :)

Нед Фев 04, 2018 1:25 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор