Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Цитат: но при условие че не свети лампа не могат да приемат рекламация. На тия убавци им кажи, че с тоя заряд никой няма да ти даде гаранция за акумулатор, освен това във FSM има указан точен волтаж с който колата трябва да зарежда. Ако опрете до съд ще им стане много тъжно в един момент.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 5:40 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Етои развитието: купих си динамо на старо за 80 лв.,смениха му лагерите и четките/по съвет на колегата valqk/.Стигнахме до споразумение със сервиза повече цена за труд да не ми вземат,платих си само лагерите и четките-40 лв. и ето новите стоиности: студен мотор без консуматори-14.4 V топъл мотор на празен ход без консуматори-14.1 v топъл мотор на празен ход с консуматори/фарове,подгрев,климатик/-14.05 v Но стои отворен въпроса към всички които не са купували динамо на старо,а са им сменяли реле регулатора какво точно са им слагали афтърмаркет за да имат нормални стоиности на зареждане,защото едва ли някои си е купувал оригинално в предвид цената му.
|
|
|
Пет Юни 26, 2020 9:18 am |
|
|
valqk
|
Радвам се, че се оказах прав (можеше и да съм в грешка, все пак) и че всичко е наред! От тази тема - май никой с афтърмаркет не е ОК след това. Приятел си смени регулатора с оригинален (според мен щеше да мине само с четки) и няма проблеми, нооо и цената не е хубава.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Юни 26, 2020 11:16 am |
|
|
srg
|
Ор'гиналното реле-регулатор (производство на Митсубиши) мисля, че е около 190-200лв, но не мога да му намеря нещо номера... Всички останали "заместители" просто не успяват да докарат волтажа до номиналния за този алтернатор. Btw ако се остави без управление алтернатора, дори китайците вадят едни твърди 14.4-14.5, но постоянно.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Юни 28, 2020 6:07 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Преди да сменят лагерите на това което купих на старо,ги накарах да направят една снимка на оригиналното реле регулатор,вижда се номер.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Юни 28, 2020 8:57 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Здравейте, бихте ли ми препоръчали сервиз за алтернатори от който сте доволни,че и аз трябва да го ремонтирам.За София става дума.
|
|
|
Пон Авг 10, 2020 9:25 pm |
|
|
Vmax
|
Емо74 написа: Здравейте, бихте ли ми препоръчали сервиз за алтернатори от който сте доволни,че и аз трябва да го ремонтирам.За София става дума. Францискуп
|
|
|
Пон Авг 10, 2020 10:58 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
При мен се получава следното:като колата работи на празен ход зарежда 12.5V.,като включа фарове или климатик се вдига на около 14.2,Като подам газ без включени консуматори пак си остава около 12.5.Това нормално ли е? Колата е outback B12 H6 2002г.Буксата е с 3 пина.
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 5:13 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Vmax написа: Емо74 написа: Здравейте, бихте ли ми препоръчали сервиз за алтернатори от който сте доволни,че и аз трябва да го ремонтирам.За София става дума. Францискуп Колега,а ти в кой сервиз на Францискуп си ходил,че май са 3 в София?
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 7:29 pm |
|
|
Vmax
|
По онова време беше на бул сливница посока центъра, около 500м преди кръстовището с опълченска в дясно - има един тригълник там и това беше леко навътре Имам останал телефон на човека - Васко. Само там оправиха алтернатора на СВХ-а, след 2 неуспешни опита на Симеон при обичайните заподозрени.. 089 9864044
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 8:41 pm |
|
|
Alxx
|
Вървежният в момента Франзицкуп е на ъгъла на Сливница и Раковска, на идване от Сточна гара. Дънят се чат-пат и те, но генерално са добри. Аз, ползвам самостоятелен играч в Горна баня, на Хрелков №79, преди околовръстното. Дотук е безгрешен и цените му биват.
Емо, тая кола е със смарт алтернатор. Остави я загасена 5 минути на контакт и пуснати фарове, да видиш после как ще пълни и на празен ход.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 9:19 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Vmax написа: По онова време беше на бул сливница посока центъра, около 500м преди кръстовището с опълченска в дясно - има един тригълник там и това беше леко навътре Имам останал телефон на човека - Васко. Само там оправиха алтернатора на СВХ-а, след 2 неуспешни опита на Симеон при обичайните заподозрени.. 089 9864044 Мерси!
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 9:20 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Alxx написа: Вървежният в момента Франзицкуп е на ъгъла на Сливница и Раковска, на идване от Сточна гара. Дънят се чат-пат и те, но генерално са добри. Аз, ползвам самостоятелен играч в Горна баня, на Хрелков №79, преди околовръстното. Дотук е безгрешен и цените му биват.
Емо, тая кола е със смарт алтернатор. Остави я загасена 5 минути на контакт и пуснати фарове, да видиш после как ще пълни и на празен ход. Ок,сега ще го пробвам това. Прав си,за около половин минута зареждаше 13.8,-13.9. и после пак стана 12.5..Значи алтернатора ми е здрав така ли да го разбирам?
|
|
|
Чет Авг 13, 2020 9:24 pm |
|
|
Alxx
|
Очевидно. Преди Импреса-та имах Сузуки и Мазда(нея имам и сега) със смарт алтернатор и имах страшни ядове със заверката на заряда при закупуването на акумулатор. После попаднах на правилния човек, който ми обясни какво имам под капака, а днес самият аз се занимавам с това.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
15
|
|
Чет Авг 13, 2020 10:43 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Alxx написа: Очевидно. Преди Импреса-та имах Сузуки и Мазда(нея имам и сега) със смарт алтернатор и имах страшни ядове със заверката на заряда при закупуването на акумулатор. После попаднах на правилния човек, който ми обясни какво имам под капака, а днес самият аз се занимавам с това. Супер, спести ми към 200лв за ремонт
|
|
|
Пет Авг 14, 2020 9:05 am |
|
|
valqk
|
Колеги, някой има ли схемичката от менюъла за алтернатор с 3те пина - смарт - кой е за лампа и кой за напрежение за заренжда и кой за данни ме интересува (да си призная ме мързи да ровя по менюъли и се надявам някой да знае къде е точно и да направи една снимка). Ще слагам такъв на моя дарак (110А от 2.5) - без комп комуникация - да зарежда на макс, че моят е заминал, а ми трябва и повече ток, заради разни големи коснумаори.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 14, 2020 9:17 pm |
|
|
valqk
|
Понеже не мога да си редактирам поста. Моята букса е така: Бял-червен, Черен-Червен, Черенн-жълт. Намерих един скрийншот. Явно ще трябва да прозвъня лампата и после ще си поиграя с управляващия. В статията по-горе твърдят, че като се върже към маса (от еку-то) пуска пълен заряд. На друго място открих, че BW е лампата - но ше я видим. Предполагам, че с просто тримерче ще мога да регулирам заряда... отделно видях, че на по-модерните коли, които имат на минус клемата капаче има шунт. Компа мери реално тока, който се харчи от батерията и на база на това преценява колко да зарежда... може да измислим нещо по въпроса, само да намеря такава клема, че най-лесно )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 14, 2020 11:03 pm |
|
|
valqk
|
И така - Бяло-Червената е постоянния + от акумулатора. Черно-Червена - лампа. Черно-жълта - комп връзка. Като се върже към маса, спира да зарежда. Предполагам, ако вържа тример към маса, ще мога да регулирам колко зарежда. В момента кове на 14.40 и няма никакво значение дали има пуснати фарове и т.н.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
15
|
|
Нед Ное 15, 2020 5:19 pm |
|
|
Alxx
|
Ти гледай на другата сутрин батерията да е над 12,4 Пиши после отзиви за ЕФБ-то как се държи в студа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 15, 2020 7:36 pm |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Ти гледай на другата сутрин батерията да е над 12,4 Пиши после отзиви за ЕФБ-то как се държи в студа. Направо си е за тест на батерията, че ме съмнява тя да е пътник...
|
|
|
Пон Ное 16, 2020 10:11 pm |
|
|