Vmax написа:
Ще е добре да покараш едно Суби с вариатор на спортен режим и ще разбереш че е точно като 5-степенната на Субару ( в конкретния случай визирам Форестър 2.0DIT на колегата tst ). Кутията е много адекватна, а след този модел вече има и доста подобрения.
Не си прав за нишовия играч - даже наобратно - по този начин Субару става масов играч на пазара в САЩ.
Нишови сме аз, ти и още няколко човека, които търсят турбо тръпката - това е реалноста.
Не твърдя, че вариатора е лош, дори напротив - уникално е като усещане, но по асфалт. За офроуд инженерите не само, че не го препоръчват, но го отричат напълно, поради конструктивните особености. Аз истински джип с вариатор не съм виждал.
Пък дали нишата сме ние, може би си прав, но за това говоря от мое име. Иначе щях да карам дизелов Голф 5 или Пасат 6.