Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:29 pm



Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Бобина за тест 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колеги .
След много настройки и тестове с газаджията , не успяхме да решим следния проблем . При добре загрял автомобил след плавно подаване на газ колата притриса и все едно някой цилиндър не пали . Колата е Форестер 2-ка турбо от 2000 г . автомат . Ако я наритам леко и свали предавка , проблем няма . На бензин е ОК или поне не се усеща това ритане . Сменил съм оригинални свещи и нок сензор и кабели Тесла . След съвет от многоуважаван колега от форума , съмненията паднаха върху бобината . Бобината е с номер 22433АА430 . Молбата ми е ако има колега от Троян , Ловеч и региона с такава бобина , да ми услужи за 15-20 мин. за тест , че нова май е към 400-500 кинта . Някой ако е решил подобен проблем , ще се радвам да сподели мнение . А от SG 2-ка турбо , дали е същата ? Мерси предварително !

Нед Апр 29, 2018 7:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С друг газаджия пробва ли?

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Апр 29, 2018 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми не съм всъщност . Но знам един , който е много в час . Е..ти пича , ако след половин ден смяна на инжектори и дюзи и настройки в движение и се окаже че проблема е от газта . ](*,)

Пон Апр 30, 2018 5:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А дали има вероятност проблема да идва от турбината ?

Пон Апр 30, 2018 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На плавно подаване на газ турбината е далече още от нещо да прави. За мене проблема да е само на газ или е от настройките или е от бобината. (ако пак казвам всичко останало е наред на бензин). Просто газта иска доста по-сериозна искра. Това е целия филм

Пон Апр 30, 2018 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
На плавно подаване на газ турбината е далече още от нещо да прави. За мене проблема да е само на газ или е от настройките или е от бобината. (ако пак казвам всичко останало е наред на бензин). Просто газта иска доста по-сериозна искра. Това е целия филм


Амин !
А тази бобина на кой друг модел и мотор , се слага ? Защото в района почти не се срещат турбо Форестери ? знае ли някой ? Мерси !

Пон Апр 30, 2018 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забелязвам че проблема се появява когато се загрее здраво колата , примерно след 20-30 минути каране . Преди това ако го има е доста по-малък .

Пон Апр 30, 2018 6:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вземи един пулверизатор с чиста вода и на загряла кола пръсни леко около бобината. Ако има пробив, ще започне да тресе или ще загасне. Кабелите Тесла са...теслА. И аз слагах такива - точно като за парите са, не стават за чеп.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 01, 2018 8:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тоя модел с една бобина ли беше?
Че имам индивидуални от бобини от 2.5хт 2004г и мога да дам за проба

Вто Май 01, 2018 8:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Една е да . Ще пробвам да напръскам днес . След последните " настройки "на газовото , разхода е 25-26 / 100 :facepalm:

Вто Май 01, 2018 11:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да пръскаш привечер. Пръсни около бобината и около кабелите и надолу към главите. Така ще добиеш и по-добра представа къде точно хвърля ток.
Аз залагам за успешна комбинация - смяна на кабели и газаджия :beer:

п.п. Тествай колко ти харчи и на бензин... поне да си сигурен, че там всичко ти е ОК, защото газ се прави, ако на бензин няма никакви ядове.

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Май 01, 2018 4:11 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Значи междувременно си върнах старите кабели ( за което съжалявам ) оригиналните , не незнайно колко километра . След спрея около бобината - никакви ядове . Обаче на десните ( дългите ) около полето на газовете инжектори , прехвърля при форсаж искра между двата . И то толкова , че дори се чува . Късите кабели не светят , дори при форсаж . Сега - въпроса е всички или само дългите и пак на настройки ? И защо когато се загреят здраво чаркалаците , чак тогава се появява проблема ? Ако беше друга кола , бих я карал така . Ама тая си я обичам , баси :)

Вто Май 01, 2018 10:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като се загреят чарковете - скача товарът по кабела и искрата си търси пътя. Най-късия :) Смени само светналите и не си играй много с нагряти кабели, че тогава най-лесно пробиват. Теслата точно там не издържа - при демонтаж.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 01, 2018 10:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси много колеги за съветите . Днес поръчвам . И дано ми свършат дертовете . Следващата седмица ще ги сменя щото изчезвам за риба и ще споделя за резултата .

Сря Май 02, 2018 5:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бобината не е задължително да е пробита за да прекъсва в даден момент, а да е отслабнала с времето. Случва се често. Все още си мисля, че по-големия проблем идва от там на газ.

Чет Май 03, 2018 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Бобината не е задължително да е пробита за да прекъсва в даден момент, а да е отслабнала с времето. Случва се често. Все още си мисля, че по-големия проблем идва от там на газ.


И за миг дори не съм се усъмнил в насоката към бобината , просто дългите кабели светят яко и задължително трябваше да се сменят . А бобина продължавам да търся за проба , но от 122-125 к. с . са различни от SG турбина също . Мисля че от Импреса ВРХ от тези години са същите , та ако някой има и се съгласи на 15 мин. тест ще черпя .
А , и да не пускам нова тема . След 4 дневен риболов и непалене на колата , която е със страничен наклон надясно , след паленето започва едно пушене от ауспуха все едно е Вартбург :) . Миналата година се случи същото и пак с наклон надясно . Иначе колата не бута масло въобще . Залепнали сегменти в начален стадий ? Или нещо друго ще да е ? И след като се прибрах от ауспуха миришеше сякаш на карабит или нещо такова .

Нед Май 06, 2018 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Такааа . След днешното шофиране с новите кабели , няма и помен от досадното притрисане . Но нека мине още ден-два за да съм сигурен напълно . И това при доста лоша настройка на ГИ . Не знам да се радвам ли или да си заровя главата в пясъка , че не успях да " хвана " два пробили кабела :) . Но мисля че този път минах тънко . А по другия въпрос някой . Аз мисля че на боксеровия мотор при страничен наклон се пълнят буталата отдолу и ако има залепнали сегменти може да премине малко количество масло в цилиндрите . При положение че не се пали няколко дни и стои в това положение . А странната миризма от ауспуха идва от повишеното количество масло в катализатора , което би трябвало да изчезне след ден-два . Прав ли съм колеги ? Ако е така има ли добавка която да разложи налепите около сегментите ? Как се процедира по принцип ? Сори че много питам , но не успях с търсачката да открия подобна тема .

Вто Май 08, 2018 7:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има, ама зависи колко са спекли. Протек и Пауърмакс(едно и също са - Блу кем груп) имат хубави почистващи за пред смяна. Ако не свършат работа - светилна газ в цилидрите и киснене за нощ. Предвид възрастта на колата, може и от гумичките на клапаните да се намъква.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 08, 2018 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми тя жената по-стара от колата :giggle: . Да я сменям ли ? Шегичка ! Значи ако са спекли гумички , трябва да изпушва в движение и да губи масло . Нищо такова не се случва обаче . Аз за газ знам , но как да ги напълня тези легнали цилиндри ? Ужас ! Някой ако е ползвал посочените от колегата препарати , моля да сподели за ефекта . Мерси !

Сря Май 09, 2018 5:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз знам за едни герои с коресилин така...после превъртяли двигателя, той взел че припалил и заминали буталата.

Сря Май 09, 2018 8:05 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор