Автор |
Съобщение |
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Привет колеги . След много настройки и тестове с газаджията , не успяхме да решим следния проблем . При добре загрял автомобил след плавно подаване на газ колата притриса и все едно някой цилиндър не пали . Колата е Форестер 2-ка турбо от 2000 г . автомат . Ако я наритам леко и свали предавка , проблем няма . На бензин е ОК или поне не се усеща това ритане . Сменил съм оригинални свещи и нок сензор и кабели Тесла . След съвет от многоуважаван колега от форума , съмненията паднаха върху бобината . Бобината е с номер 22433АА430 . Молбата ми е ако има колега от Троян , Ловеч и региона с такава бобина , да ми услужи за 15-20 мин. за тест , че нова май е към 400-500 кинта . Някой ако е решил подобен проблем , ще се радвам да сподели мнение . А от SG 2-ка турбо , дали е същата ? Мерси предварително !
|
|
|
Нед Апр 29, 2018 7:50 pm |
|
|
srg
|
С друг газаджия пробва ли?
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Апр 29, 2018 11:44 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Ми не съм всъщност . Но знам един , който е много в час . Е..ти пича , ако след половин ден смяна на инжектори и дюзи и настройки в движение и се окаже че проблема е от газта .
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 5:22 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
А дали има вероятност проблема да идва от турбината ?
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 11:26 am |
|
|
vizor
|
На плавно подаване на газ турбината е далече още от нещо да прави. За мене проблема да е само на газ или е от настройките или е от бобината. (ако пак казвам всичко останало е наред на бензин). Просто газта иска доста по-сериозна искра. Това е целия филм
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 4:24 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
vizor написа: На плавно подаване на газ турбината е далече още от нещо да прави. За мене проблема да е само на газ или е от настройките или е от бобината. (ако пак казвам всичко останало е наред на бензин). Просто газта иска доста по-сериозна искра. Това е целия филм Амин ! А тази бобина на кой друг модел и мотор , се слага ? Защото в района почти не се срещат турбо Форестери ? знае ли някой ? Мерси !
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 6:14 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Забелязвам че проблема се появява когато се загрее здраво колата , примерно след 20-30 минути каране . Преди това ако го има е доста по-малък .
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 6:19 pm |
|
|
Alxx
|
Вземи един пулверизатор с чиста вода и на загряла кола пръсни леко около бобината. Ако има пробив, ще започне да тресе или ще загасне. Кабелите Тесла са...теслА. И аз слагах такива - точно като за парите са, не стават за чеп.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 01, 2018 8:00 am |
|
|
Vmax
|
Тоя модел с една бобина ли беше? Че имам индивидуални от бобини от 2.5хт 2004г и мога да дам за проба
|
|
|
Вто Май 01, 2018 8:02 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Една е да . Ще пробвам да напръскам днес . След последните " настройки "на газовото , разхода е 25-26 / 100
|
|
|
Вто Май 01, 2018 11:20 am |
|
|
valqk
|
Може да пръскаш привечер. Пръсни около бобината и около кабелите и надолу към главите. Така ще добиеш и по-добра представа къде точно хвърля ток. Аз залагам за успешна комбинация - смяна на кабели и газаджия п.п. Тествай колко ти харчи и на бензин... поне да си сигурен, че там всичко ти е ОК, защото газ се прави, ако на бензин няма никакви ядове.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Май 01, 2018 4:11 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Значи междувременно си върнах старите кабели ( за което съжалявам ) оригиналните , не незнайно колко километра . След спрея около бобината - никакви ядове . Обаче на десните ( дългите ) около полето на газовете инжектори , прехвърля при форсаж искра между двата . И то толкова , че дори се чува . Късите кабели не светят , дори при форсаж . Сега - въпроса е всички или само дългите и пак на настройки ? И защо когато се загреят здраво чаркалаците , чак тогава се появява проблема ? Ако беше друга кола , бих я карал така . Ама тая си я обичам , баси
|
|
|
Вто Май 01, 2018 10:06 pm |
|
|
Alxx
|
Като се загреят чарковете - скача товарът по кабела и искрата си търси пътя. Най-късия Смени само светналите и не си играй много с нагряти кабели, че тогава най-лесно пробиват. Теслата точно там не издържа - при демонтаж.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 01, 2018 10:59 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Мерси много колеги за съветите . Днес поръчвам . И дано ми свършат дертовете . Следващата седмица ще ги сменя щото изчезвам за риба и ще споделя за резултата .
|
|
|
Сря Май 02, 2018 5:23 am |
|
|
vizor
|
Бобината не е задължително да е пробита за да прекъсва в даден момент, а да е отслабнала с времето. Случва се често. Все още си мисля, че по-големия проблем идва от там на газ.
|
|
|
Чет Май 03, 2018 8:23 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
vizor написа: Бобината не е задължително да е пробита за да прекъсва в даден момент, а да е отслабнала с времето. Случва се често. Все още си мисля, че по-големия проблем идва от там на газ. И за миг дори не съм се усъмнил в насоката към бобината , просто дългите кабели светят яко и задължително трябваше да се сменят . А бобина продължавам да търся за проба , но от 122-125 к. с . са различни от SG турбина също . Мисля че от Импреса ВРХ от тези години са същите , та ако някой има и се съгласи на 15 мин. тест ще черпя . А , и да не пускам нова тема . След 4 дневен риболов и непалене на колата , която е със страничен наклон надясно , след паленето започва едно пушене от ауспуха все едно е Вартбург . Миналата година се случи същото и пак с наклон надясно . Иначе колата не бута масло въобще . Залепнали сегменти в начален стадий ? Или нещо друго ще да е ? И след като се прибрах от ауспуха миришеше сякаш на карабит или нещо такова .
|
|
|
Нед Май 06, 2018 8:19 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Такааа . След днешното шофиране с новите кабели , няма и помен от досадното притрисане . Но нека мине още ден-два за да съм сигурен напълно . И това при доста лоша настройка на ГИ . Не знам да се радвам ли или да си заровя главата в пясъка , че не успях да " хвана " два пробили кабела . Но мисля че този път минах тънко . А по другия въпрос някой . Аз мисля че на боксеровия мотор при страничен наклон се пълнят буталата отдолу и ако има залепнали сегменти може да премине малко количество масло в цилиндрите . При положение че не се пали няколко дни и стои в това положение . А странната миризма от ауспуха идва от повишеното количество масло в катализатора , което би трябвало да изчезне след ден-два . Прав ли съм колеги ? Ако е така има ли добавка която да разложи налепите около сегментите ? Как се процедира по принцип ? Сори че много питам , но не успях с търсачката да открия подобна тема .
|
|
|
Вто Май 08, 2018 7:40 pm |
|
|
Alxx
|
Има, ама зависи колко са спекли. Протек и Пауърмакс(едно и също са - Блу кем груп) имат хубави почистващи за пред смяна. Ако не свършат работа - светилна газ в цилидрите и киснене за нощ. Предвид възрастта на колата, може и от гумичките на клапаните да се намъква.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 08, 2018 10:20 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Ми тя жената по-стара от колата . Да я сменям ли ? Шегичка ! Значи ако са спекли гумички , трябва да изпушва в движение и да губи масло . Нищо такова не се случва обаче . Аз за газ знам , но как да ги напълня тези легнали цилиндри ? Ужас ! Някой ако е ползвал посочените от колегата препарати , моля да сподели за ефекта . Мерси !
|
|
|
Сря Май 09, 2018 5:47 am |
|
|
BAlexandrov
|
Аз знам за едни герои с коресилин така...после превъртяли двигателя, той взел че припалил и заминали буталата.
|
|
|
Сря Май 09, 2018 8:05 am |
|
|