|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Понеже нямам опит много, даже никакъв, с ръчките, да попитам: 1. като давам повечко газ на втора примерно, случвало се е да стигна повечко, например 40-50 км/ч; 2. като се катеря на бордюр, по-назад има щръкнал камък, и се налага да дам повечко газ. В двата случая замирисва на нещо, което не ми е познато, вероятно съединител. Това притеснително ли е? Съединителят е нов, от май месец.
|
|
|
Сря Авг 05, 2020 6:00 pm |
|
|
Alxx
|
Случайно Luk? Ако наистина приплъзва, то си изтеглил късата клечка с дефектен притискателен диск.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 6:10 am |
|
|
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Не разбрах въпроса... Не мога да определя нещо нередно, но общото е, че при повече газ мирише. На задна примерно си е сериозно катерене и на моменти е як рев, но си се качва, напред като илизам не съм усетил да мирише.
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 7:18 am |
|
|
valqk
|
А като мирише, полусъединител ли ползваш или си го пуснал изцяло? Ако ползваш полусъединител - нормално е. Стреми се да използваш възможно най-малко полусъединител при маневри и тръгване, защото той е най-слабото място и лесно се пали. Т.е. първо тръгваш без да има нужда от много газ и чак като си пуснал съединителя напълно - тогава даваш газ. Ако няма как - няма как, но това скапва съединителя изключитлено бързо. Всеки път като замирише му скъсяваш живота изключитлено много. Също така, използвай бавните.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 10:06 am |
|
|
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Не съм много сигурен, но при набирането в повече на 2-3а скорост е без съединител. Ама без полусъединител не мога да си го представя в много от случаите. Бавните хич не съм ги пробвал, довечера ще пробвам на тротоарчето.
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 2:07 pm |
|
|
valqk
|
Най-простият тест е включваш на 5та, държиш спирачка и пускаш съединителя както е включена. Ако угасне веднага се предполага, че е ок съединителя. Ако приплъзне - значи има проблем. Това допълнително ще скапе съединителя и притискателя. Ако на 2 и 3 при мноо обороти мирише - не е нормално. Ако си палил съединителя много пъти от място, като нищо си го скапал и е за смяна... трябва да се научиш да го ползвваш минимално с полу. Това е моето мнение. Може да бъркам.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 6:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|