Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Понеже нямам опит много, даже никакъв, с ръчките, да попитам: 1. като давам повечко газ на втора примерно, случвало се е да стигна повечко, например 40-50 км/ч; 2. като се катеря на бордюр, по-назад има щръкнал камък, и се налага да дам повечко газ. В двата случая замирисва на нещо, което не ми е познато, вероятно съединител. Това притеснително ли е? Съединителят е нов, от май месец.
|
|
|
Сря Авг 05, 2020 6:00 pm |
|
|
Alxx
|
Случайно Luk? Ако наистина приплъзва, то си изтеглил късата клечка с дефектен притискателен диск.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 6:10 am |
|
|
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Не разбрах въпроса... Не мога да определя нещо нередно, но общото е, че при повече газ мирише. На задна примерно си е сериозно катерене и на моменти е як рев, но си се качва, напред като илизам не съм усетил да мирише.
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 7:18 am |
|
|
valqk
|
А като мирише, полусъединител ли ползваш или си го пуснал изцяло? Ако ползваш полусъединител - нормално е. Стреми се да използваш възможно най-малко полусъединител при маневри и тръгване, защото той е най-слабото място и лесно се пали. Т.е. първо тръгваш без да има нужда от много газ и чак като си пуснал съединителя напълно - тогава даваш газ. Ако няма как - няма как, но това скапва съединителя изключитлено бързо. Всеки път като замирише му скъсяваш живота изключитлено много. Също така, използвай бавните.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 10:06 am |
|
|
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Не съм много сигурен, но при набирането в повече на 2-3а скорост е без съединител. Ама без полусъединител не мога да си го представя в много от случаите. Бавните хич не съм ги пробвал, довечера ще пробвам на тротоарчето.
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 2:07 pm |
|
|
valqk
|
Най-простият тест е включваш на 5та, държиш спирачка и пускаш съединителя както е включена. Ако угасне веднага се предполага, че е ок съединителя. Ако приплъзне - значи има проблем. Това допълнително ще скапе съединителя и притискателя. Ако на 2 и 3 при мноо обороти мирише - не е нормално. Ако си палил съединителя много пъти от място, като нищо си го скапал и е за смяна... трябва да се научиш да го ползвваш минимално с полу. Това е моето мнение. Може да бъркам.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 6:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта |
|