|
Страница 1 от 1
|
[ 18 мнения ] |
|
Почистване на катализатори при ЕмКомплект
Автор |
Съобщение |
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Здравейте, Обмислям почистване на катализаторите при ЕмКомплект. http://emk-service.com/bg/service_detai ... 0%BE%D1%80Ако някой е минавал вече такава процедура при тях или някъде другаде, моля споделете. Само да обележа, че ми беше казано, че след цялата процедура по демонтаж, почистване и монтаж на катализаторите, колата трябва да работи 4 часа на място, в сервиза. Видях, че има и добавка PRO TEC OXICAT 375ml почистване на катализатори, но се съмнявам да има полза някаква. Благодаря предварително!
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 3:11 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Ако катализатора дава грешка P0420, аз лично не вярвам това "чистене" да го оправи.
Не знам колко струва операцията за чистене на катализатор, но като гледам цената за DPF филтър, ми се вижда доста безсмислена тази операция. За незапознатите ще кажа, че това е 1/2 нов филтър. Аз лично бих закупил нов DPF филтър (неоригинален). Същото важи и за катализатора, ако е сдал багажа.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 5:16 pm |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Мхм, как тогава ще се разбере, къде точно е проблема: филтър, катализатор...кой... Прави се съответна диагностика ли?
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 6:29 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Не съм запознат със съответния проблем ...съответно няма как да дам решение.
Катализаторите се предават по няколко начина. Може да изглеждат перфектни и просто да не работят, може да се запушат отворите (което говори за проблем другаде), може да се натрошат на едри парчета и да позапушат изпускателната система.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 6:40 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
На бензин не може да се задръсти катализатор, според мен ако не гори масло, а ако е горяла масло с два-три часа магистрално с повече обороти оправя нещата.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 8:35 pm |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Здрвейте, Благодаря за коментара. Това с оборотите го пробвахме вече, но няма промяна.
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 8:43 pm |
|
|
BAlexandrov
|
А какъв е проблемът? Смени ли си филтрите?
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 8:45 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Дава грешка по втора ламбда сонда или има високо налягане в изпускателните колектори?
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 8:54 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Следя темата, вероятно имам проблем с катализатори. Температурата в изпускателния колектор достига 850 градуса за секунди при рязко натискане. Маслото се разрежда и започва да го гори. Други признаци няма, водата в разширителния съд не мърда, работи равномерно и пали от половин оборот.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 10:39 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Сменяй водата в разширителния съд по-- често и температурата ще спадне. Катализаторите само вдигат температурата .
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 11:34 pm |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Проблемът при мен е следния. Тази година, след техническия преглед, ми казаха, че вредните емисии на колата не са в норма, но малко, от допустимото. След няколко километра каране, светна таблото и Torque изплю грешка "P0420-Powertrain". След като се изчисти грешката + каране с високи обороти, грешката отново се появи. Аз съм на мнение, че ако някой от катализаторите е "умрял", то трябва да бъде смемен. Въпроса е как ще се разбере, кой е проблемният. Колата е бензин. Не гори масло. Може би, има леко забавяне, когато се опитам да го "изстрелям".Колата е в гараж и при паркиране се усеща малко неприятна миризма. Общо взето, симпромите на "болния катализатор", поне по това, което прочетох до сега.
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 8:24 am |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Мисля, като за начало да използвам Torque, ще видя, дали ще успея да засека с него, кой точно катализатор се е разболял. Сега, разгледах по обстойно Torque и видях, че всеки катализатор си има сензор и т.н. https://youtu.be/9VZ5K8n5jj0
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 9:40 am |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Нов катализатор! Ако все пак решиш да си даваш парите за глупости пиши резултатите тук ... все пак и лошият опит е опит.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 5:02 pm |
|
|
Alxx
|
Добавката на БлуКем я има като Пауърмакс и при мен. 0420 вдига колата, когато засече сходни показания на първа и втора сонда за период от време. Предвид споменатата от теб неприятна миризма, не бих заложил на катализатор, а на проблем със смесване/изгаряне и попаднал суров бензин в катализатора. Има си чеклист за диагностицирането на такъв проблем, като катализаторът е най - накрая. Преди това се проверява цялото запалване, вакуум, всичко по интейка, налягане и дебит на помпа и дюзи, цялост на генерацията, вакуумен теч и още доста неща. Не е работа за гадаене и аматьори. Automan с високото EGT вече си звучи като за начупена пита или запушен кат. Бих го свалил за оглед и евентуално смяна, докато колата още не е духнала. Между другото, видях, че си с XT - на газ високо егт е възможно и от относително бедни смеси, недостатъчни да вдигне грешка за тях, но достатъчно да ти палне катализатора. Имам такъв проблем с Маздата - при стехиометрия 14,6/1 генерацията ми е перманентно червена, а грешки нямам.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 10:14 pm |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Здраей, Alxx! Само да отбележа, че не съм с ХТ и съм на бензин. Скоро ще пробвам, проверката на катализаторите с термокамера, тад а видим какво ще покаже снимката. Благодаря за коментара.
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 8:04 am |
|
|
Alxx
|
Термокамерата добре, ама се опитайте да бръкнете с ендоскоп през първата сонда и да огледате питата за пукнатини. Здрава ли е, търси проблема в мотора. Въпреки насаденото мнение за къс живот на катализаторите, моите са на 270к и последно са тествани май - работят и газовете са в норми на бензин, на газ са под.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 6:04 pm |
|
|
kerigan
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 8:37 am Мнения: 22
Skype: open.the.sky1
Рейтинг: 15
|
Здравейте, Днес успях, с ендоскоп да проверя двата предни катализатора и се оказа, че питите са добре и няма запушване или скъсвания по тях. Изминах 500 км, за времето, в което Torque не даде никаква грешка и всичко, от датчиците беше в норма. Имам малки съмнения, че е възможно, проблем, да се окаже, бензина. Около 2 години, карам, основно, с бензин 100 октана на Shell. Мисля да сменя бензиностанцията,но ще видя с коя. В момента, в резервоара е изсипана добавка за почистване на катализаторите и ще следя, дали колата ще я "хареса", и дали ще има полза от нея. Но на първо четене, като че ли миризмата от изгорели газове намаля.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Поздрави, ОбичамСубару
|
|
|
Вто Сеп 10, 2019 3:38 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
При мен грешката се появява през месец, или през 3, или през 2 , но никога по малко от 2 седмици. Интересното е кога се появява. Винаги се случва при съвсем лек наклон, когато трябва да подаваш газ съвсем леко. Примерно следваш коли, които се движат с около 80 и има лек наклон. Смесите са наред, няма запушване, няма загряване, не мирише. Просто му е дошло времето на единия. (bank 1) Може пък на H6 bank 1 да му е слабото място На 275К км е колата и им е ред да бъдат сменени явно.
|
|
|
Вто Сеп 10, 2019 7:51 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 18 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|