Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Яну 23, 2019 4:21 pm



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 проблем след основен ремонт 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 10:17 pm
Мнения: 1
Skype: cvetanka.buhova
Автомобил: subaru outback 2.5
Телефон: 0877866535
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
от година и повече съм собственик на аутбек 2.5i. Имах проблем с харчене на масло, реших да отворя двигателя и да вида какво се случва- спечени маслени сегменти. Понеже съм леко фен на цялата работа реших да го направя както трябва- пълен основен ремонт- бутала на 1 ремонт смяна на биелни лагери на 1 ремонт , сегменти npr, проверка на тунела, пълна ревизия на главите( припасване на клапани смяна на гумички). При монтажа на буталата наредих коректно сегментите, обаче на челата на буталата има едни точки които ги бях обърнал после ги оправих без да вадя буталата като ги завъртях на 180 градуса преди на сложа пистона. Ремонтът се върза над 2500 лв, буталата са оригинални, биелните лагери също! Всички видове пръстени гарнитури са гумички са сменени. Подкарах колата леко с 10в-40. Нямах проблем заработи супер тихо и равномерно. В последствие обаче започна да мерише на масло в купето след първите 200 км и вече до към 1000 км беше изяла 1литър масло. Сега до момента е на 3000 км сменявах маслото няколко пъти сега съм с eneos 5w40 и продължава да гори и да мирише на масло в купето, как да процедирам за напред... забравих не пуши само сутрин леко синкаво докато е студена после само пари!
Помагайте щото има няква грешка и не знам какво може да се е объркало, течове няма.... :lipseal: :lipseal: :lipseal:

Нед Яну 06, 2019 10:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1176
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 814
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кофти работа.
Няколко въпроса за насока:
1) колко стана хлабината бутало цилиндър? Колко е дълбок хонинга.
2) на колко градуса размина експандера на масления сегмент спрямо свободния(долния) ринг?
3) как обърна буталата на 180• без да ги вадиш? Предполагам "пистона" е буталния болт. Масления сегмент ще се върти с буталото, другите два - по-скоро не.
4) гумичките на клапаните как ги наби - с дорник или с почукване по борда? Предполагам си спазил цветовете.
5) Подменя ли елементи по картерната вентилация- PCV клапан?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Яну 06, 2019 11:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор