Здравейте,
от година и повече съм собственик на аутбек 2.5i. Имах проблем с харчене на масло, реших да отворя двигателя и да вида какво се случва- спечени маслени сегменти. Понеже съм леко фен на цялата работа реших да го направя както трябва- пълен основен ремонт- бутала на 1 ремонт смяна на биелни лагери на 1 ремонт , сегменти npr, проверка на тунела, пълна ревизия на главите( припасване на клапани смяна на гумички). При монтажа на буталата наредих коректно сегментите, обаче на челата на буталата има едни точки които ги бях обърнал после ги оправих без да вадя буталата като ги завъртях на 180 градуса преди на сложа пистона. Ремонтът се върза над 2500 лв, буталата са оригинални, биелните лагери също! Всички видове пръстени гарнитури са гумички са сменени. Подкарах колата леко с 10в-40. Нямах проблем заработи супер тихо и равномерно. В последствие обаче започна да мерише на масло в купето след първите 200 км и вече до към 1000 км беше изяла 1литър масло. Сега до момента е на 3000 км сменявах маслото няколко пъти сега съм с eneos 5w40 и продължава да гори и да мирише на масло в купето, как да процедирам за напред... забравих не пуши само сутрин леко синкаво докато е студена после само пари!
Помагайте щото има няква грешка и не знам какво може да се е объркало, течове няма....