|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, преди 5 дена сменях масло и филтри като извадиха въздушния филтър, същия беше стопен срещу дроселовата клапа. Като се върна назад във времето предполагам,че се е случило на 1.01 тогава на връщане от Варна ми замириса малко на изгоряло но за кратко. На Търговище спрях да заредя вдигнах капака, но нямаше нищо. Колата е с газов инжекцион. За последно реглаж и е през декември 2017, проверих газовите инжектори дали не изпускат газ при загасен двигател и нищо. Сутрин като я запаля на бензин гасне по 2-3 пъти докато задържи постоянни обороти, сега вече два дена я карам само на бензин, като се надявах да започне да пали нормално, но уви проблема остава. Свещите и са за смяна, но може ли те да са проблем за стопяването на въздушния филтър. Според вас каква е причината за тези проблеми?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Яну 16, 2019 8:21 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Звучи като кофти всмукателни клапани...
|
|
|
Сря Яну 16, 2019 9:03 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Не трябва ли колата да тресе на кръстовище при загрял двигател ако има клапани за реглаж
|
Последна промяна sasho355 на Сря Яну 16, 2019 9:56 pm, променена общо 1 път
|
|
Сря Яну 16, 2019 9:51 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
sasho355 написа: sasho355 написа: Здравейте колеги, преди 5 дена сменях масло и филтри като извадиха въздушния филтър, същия беше стопен срещу дроселовата клапа. Като се върна назад във времето предполагам,че се е случило на 1.01 тогава на връщане от Варна ми замириса малко на изгоряло но за кратко. На Търговище спрях да заредя вдигнах капака, но нямаше нищо. Колата е с газов инжекцион. За последно реглаж и е през декември 2017, проверих газовите инжектори дали не изпускат газ при загасен двигател и нищо. Сутрин като я запаля на бензин гасне по 2-3 пъти докато задържи постоянни обороти, сега вече два дена я карам само на бензин, като се надявах да започне да пали нормално, но уви проблема остава. Свещите и са за смяна, но може ли те да са проблем за стопяването на въздушния филтър. Според вас каква е причината за тези проблеми? [quote="sasho355"][quote="sasho
|
|
|
Сря Яну 16, 2019 9:53 pm |
|
|
Alxx
|
sasho355 написа: Не трябва ли колата да тресе на кръстовище при загрял двигател ако има клапани за реглаж Не. Точно обратното - на студен. И на друго място ти писах какво да провериш.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 17, 2019 10:11 pm |
|
|
OFFROADER
|
sasho355 написа: Здравейте колеги, преди 5 дена сменях масло и филтри като извадиха въздушния филтър, същия беше стопен срещу дроселовата клапа. Като се върна назад във времето предполагам,че се е случило на 1.01 тогава на връщане от Варна ми замириса малко на изгоряло но за кратко. На Търговище спрях да заредя вдигнах капака, но нямаше нищо. Колата е с газов инжекцион. За последно реглаж и е през декември 2017, проверих газовите инжектори дали не изпускат газ при загасен двигател и нищо. Сутрин като я запаля на бензин гасне по 2-3 пъти докато задържи постоянни обороти, сега вече два дена я карам само на бензин, като се надявах да започне да пали нормално, но уви проблема остава. Свещите и са за смяна, но може ли те да са проблем за стопяването на въздушния филтър. Според вас каква е причината за тези проблеми? Точно такъв филтър съм виждал на една позната с Рав4 с обикновенна газова уредба. Филтъра имаше дори по-голяма дупка, но колата често "гърмеше". Но виждам, че ти си с газов инжекцион.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пет Яну 18, 2019 9:30 am |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: sasho355 написа: Не трябва ли колата да тресе на кръстовище при загрял двигател ако има клапани за реглаж Не. Точно обратното - на студен. И на друго място ти писах какво да провериш. Утре ще я карам при Митака
|
|
|
Пет Яну 18, 2019 7:09 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
След реглаж на клапаните колата се оправи. Минах и през дайнамик арт да нагласим АГУ-то и сега е 6.
|
|
|
Нед Яну 20, 2019 7:28 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|