Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема
 Повдигане, изравняване : начини, плюсове и минуси. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
(Автомобила е Legacy 2004, 3.0 5EAT)
Изчетох няколко теми във връзка с повдигането на окачването. Има доста решения , дори и решение на същия проблем.
А проблема е , че провисването на задницата след 3 години пак се появява.
(Имам газова и други разни неща , и със сигурност съм с 50 кила по-тежка задница)
Това са версиите но кое от тях е най-добро като решение. Целта е да се повдигне с около 2см. - не повече.
Искам колата да изглежда като сток версия.. не искам да е повдигната.

1. Метални фланци (подложки) между купето и амортисьорите.
Като гледам конструкцията на тампона , ми се вижда , че има част която влиза в дупка в купето. Т.е центрират ли се сами ?
Подложките нямат такова нещо и ако остане само на болтовете - малко неправилно ми се вижда.
( Дори и формата към купето да е правилната елипса, като на оригиналните тампони :
това са оригиналните мисля: https://www.autodoc.bg/kyb/1738100 )
2. Пластмасови подложки между купето и амортисьорите.
Също , като горното... плъс още един въпрос - материала (полиетилен 1000) , колко време издържа в тези условия.
Като ударно натоварване - не се ли деформира след време ?
Има ли някой с полиуретанови втулки примерно?
Има ли някой в БГ , който да ги произвежда ?
3. Пружини от комби версията.
Колко ще се вдигне.. и какво ще се случи с комфорта.
4. Буфери за пружините (силиконови, полиуретанови или нещо такова)
- Такива вече си имам, има разлика.. но не достатъчно.
https://mspeed-auto.com/wp-content/uplo ... 0001-3.jpg
5. Пластмасови или гумени подложки между пружината и тампона.
Много версии, но не знам как ще стане. Отгоре има гумена част, отдолу вложката трябва да е спирална.
версия 1 : https://ibazar.focus.bg/photosbazar/c9/ ... 92b579.jpg
версия 2: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... r2lP0_6KQe
версия 3: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... 7kBEglLiKg

Честно казано, най-много ме вълнува версия 3.. но дали това е решението ?
Ако някой разполага със снимки. Моля да сподели как изглежда неговото решение.


(Темата я пускам в основен форум... защото има много по-голям шанс колегите с Forester или Outback да са търсили такива решения.)

Съб Апр 13, 2019 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е препоръчително да слагаш пружини на аутбек на амовете за легаси...хода на ама е по малък..
Препоръчвам ти да си сложиш подложки от горната страна на тампона,дали от метал или от техническа пластмаса няма значение.
Другия вариант е да си вземеш амове комплект с пружини от атбек, само дето ще се навириш повече от 2 см.
Подложките са изпитани на много колеги, много години и никой не е споменал за проблем в товарителността...

Пон Апр 15, 2019 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Постове: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
с техническа пластмаса бяха на единия ми бек подложките, още ги кара колегата стана 4 години вече.

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Вто Апр 16, 2019 7:42 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реших проблема...за около 800лв. (Старите амортисьори бяха почнали да сдават багажа - нищо, че са жълти KONI)
Първо сложих нови KYB амортисьори и KYB пружини за легаси.
Не ми хареса - пак беше ниско. Купих пружини за КОМБИ версията и се получи почти това, което искам.
Накрая сложих и уретанови буфери на пружините и спечелих още около сантиметър.
В момента между калника и задните гуми има точно 2 пръста , когато е зареедена с гориво и без друг товар.

Трябва да я снимам... но е прекалено мръсна в момента :)

Чет Апр 25, 2019 9:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Постове: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер...ама защо не купи в такъв случай направо за аутбек амове и пружини..? :)

Чет Апр 25, 2019 9:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 98 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор