Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Питане за монтаж на шарнири
Автор |
Съобщение |
ohluva
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 11:54 am Мнения: 24 Местоположение: Sofia
Автомобил: Tribeca 2008, 3.6, USA
Рейтинг: 13
|
Здравейте колеги. Искам да попитам всички запознати дали трябва нещо да ме притеснява относно монтажа на нови шарнири на субаруто. Резбата на новите шарнири се оказа една идея по-къса от старите и дупката за шплента малко по към основата на шарнира, защото новите имат шестограм за контра, а старите нямаха. За да успеем да сложим шплент, се наложи да обърнем гайката на обратно, с нарязването към носача и да сложим една шайба, преди завиването. Всичко стегнахме, сложихме шплент, и за сега нещата са наред. Но какво е моето притеснение. При така направения монтаж, областа на болта с дупката за шплента е под натоварване (от самото стягане). Възможно ли е след време болта да поддаде в тази област защото все пак там има дупка и малко или много болта е компроментиран. При нормален монтаж със шплент отдолу, зоната с дупката за него е извън зоната на натоварване на самия болт. Прилагам и снимка на монтажа. Ще съм благодарен на всички за мненията ви. Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Юни 02, 2019 1:38 pm |
|
|
Alxx
|
Не вярвам да мръдне, но лично аз при това положение бих забравил за шплента и бих сложил самозаконтряща гайка(с полиуретанов пръстен) по нормалния начин. Така ми беше доскоро от едната страна и не съм имал драми. Това, което ме чопли е дали на този шарнир конусът 100% отговаря на оригиналния? Каква марка е?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Юни 02, 2019 5:38 pm |
|
|
ohluva
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 11:54 am Мнения: 24 Местоположение: Sofia
Автомобил: Tribeca 2008, 3.6, USA
Рейтинг: 13
|
Конуса го мерихме с шублер и отговаряше на стария. Шарнирите са уж Febi (според кутията), но като ги отворихме, върху тях имаше щампа BluePrint. Иначе, относно самозатягащите се гайки с пръстен, мислихме го и този вариант, но тези гайки заради пръстена са малко по високи и предвид по късия винт на шарнира (2-3 мм спрямо стария), даже и без шайба, полиуретановата втулка едвам хваща.
|
|
|
Нед Юни 02, 2019 6:11 pm |
|
|
Alxx
|
Логичният извод е, че не са за този модел. Да ви имам доставчиците. Иначе FEBI(Ferdinand Bilstein) е фирмата майка на BluePrint. Един и същи боклук.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
6
|
|
Нед Юни 02, 2019 7:15 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
И swag е под тяхната шапка , аз препоръчвам освен ОЕ разбира се TRW .
|
|
|
Пон Юни 03, 2019 9:58 am |
|
|
Alxx
|
Не обичам да хваля марки, но ти го каза. Моите са TRW, блупринт сдадоха флага след 30к.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юни 03, 2019 5:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|