Автор |
Съобщение |
Реконструктор
|
Сваляш жабката, пластмасата за която се крепи и пластмасата отстрани.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 3:03 pm |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
може и от шофьорската страна да е ПС дано не е там
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 3:47 pm |
|
|
Milen Dankov
Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
|
Моторче ли е, потенциометър ле е, къде да го търся В една атоморга ми казаха, че са под таблото / някъде/ , ама това значи ли , че трябва да свалям цялото табло , или са някъде отдолу и са достъпни?
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 8:42 pm |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
не бе колега както презди мен реконструктор ти гое казал се сваля пластмасата под таблото на жабката, плестмасата от страни до мулнимедията и при някои коли централната конзола зависи от модела за 15 минути работа е но може и моторчето от страната на шофьора да прЕ..но за него знам че се стига доста трудно. пробвай с тези от към пасажера там са повечето без едно.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 9:11 pm |
|
|
Milen Dankov
Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
|
Ясно, благодаря. Писах преди да видя, че са ме посъветвали вече, сори Казаха ми, че понеже двузонов климаттоника, вероятно ще са две моторчетата и едното ще да е неудобното, ама като се поровя ще ви кажа. Благодаря!
|
|
|
Вто Сеп 03, 2019 9:22 pm |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Имам субару аутбек 2010г и от известно време имам странен шум като почукване в купето и установих че е от клапите на парното.Едната клапа постоянно се движи в едно междинно положение и създава този шум.Свалих таблото и смених моторчетата които управляват клапите но повредата се оправи за два дена и сега отново тази клапа прави същото движение.Има ли някой да се е сблъсквал с този проблем и да го е решил?Предполагам има датчик който би трябва да управлява тези моторчета и да определя положението на клапите.
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 1:34 pm |
|
|
ico_tech
|
И какво им имаше на моторчетата в крайна сметка? Защото доколкото знам проблема не е в тях а в кинематиката, на която се износва трасето с пистата за крайно положение.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 1:54 pm |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Явно са били здрави.Може ли повече инфо за тази кинематика и какво имаш в предвид.
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 4:14 pm |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Това което смених се води мотор-актуатор и реално са две моторчета едното отваря за вътрешен и външен въздух а другото положението на клапите.Това което движи клапите съм го виждал разглобено в интернет и реално е с едни писти и предположих че то се е развалило.И след като извърших смяната клапите се движиха добре и след два дена отново старото положение едната клапа непрестанно си търси положение и цъка.
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 4:33 pm |
|
|
madnesst
Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 5:44 pm Мнения: 38
Автомобил: legacy b13 h6
Рейтинг: 5
|
При мен беше моторчето което сменя позициите на духането Пистите се изтъркват и започва да забива .Аз не можах да намеря ново , но намерих един спрей който изгражда такива писти и напръсках там където бяха издълбани и вече втора година си работи .Друг е въпроса , че ако се наложи пак да разглабям цял ден колата за тва моторче ще я засиля през някоя пропаст вече .
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 6:17 pm |
|
|
Реконструктор
|
|
Вто Юни 09, 2020 9:30 pm |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
До колкото разбирам темата е за стария аутбек но явно проблема е общ. Въпроса е дали тези моторчета които взех от моргата и те са развалени или проблема е друг защо при модела след 2010 се демонтирват на място но връщането им обратно е сложно. Аз лично извадих цялото табло за да нацеля старото положение и да синхронизирам клапите. Така че първо ми се иска да имам сигурно решение преди да предприема нещо отново.
|
|
|
Сря Юни 10, 2020 7:21 am |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Явно проблема не е при пистите. Това ми е от оригиналното моторче. Мисля че проблема е преди буксата на моторчетата-нещо което ги управлява или самата клапа да е повредена
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юни 10, 2020 8:27 am |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Реално всички други клапи ми се движат затварят и отварят нормално.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юни 10, 2020 3:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Реално всичко се оправя ако смениш чарка в комплект. По- скъпичко излиза, но ефекта е 100%. В сервизите даже ги имат на склад
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юни 10, 2020 9:01 pm |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
Кой чарк имаш в предвид и каква му е цената?
|
|
|
Чет Юни 11, 2020 7:25 am |
|
|
Pesh0
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 10:29 am Мнения: 8 Местоположение: София
Skype: petar-tombashki
Автомобил: Subaru OUTBACK B13 H6
Телефон: 0878179738
Рейтинг: 15
|
Здравейте!
И при мен го имаше странното пукане в таблото, и когато наглася вентилатора да духа напред, и в краката, не духаше в краката. Купих комплект актуатор(рециклиран) за управление на "MODE" на вентилацията и нещата се оправиха. Смяната е доста досадна и пипкава, но си заслужава. Още повече, актуатора не беше точно същия като моя - различно окачване и различно витло(бялото), но черната кутия с моторчето беше едно към едно. Размених съответните части и всичко си дойде на мястото.
Успех на всички с решаването на този проблем!
|
15
|
|
Пон Юли 20, 2020 7:14 am |
|
|
Daniel
Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am Мнения: 34 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
|
А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа.
|
|
|
Нед Сеп 20, 2020 7:03 am |
|
|
Kovachevs
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm Мнения: 17 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
|
Daniel написа: А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа. https://youtu.be/fFwyFcY3dG0 Намерих това кратко видео . Дано е от полза ! Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Окт 03, 2021 12:26 pm |
|
|