Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:02 pm



Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Странно поведение на вентилатора на парното(климатика) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сваляш жабката, пластмасата за която се крепи и пластмасата отстрани.

Пон Сеп 02, 2019 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
може и от шофьорската страна да е
ПС дано не е там

Пон Сеп 02, 2019 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Моторче ли е, потенциометър ле е, къде да го търся :)
В една атоморга ми казаха, че са под таблото
/ някъде/ , ама това значи ли , че трябва да свалям цялото табло , или са някъде отдолу и са достъпни?

Пон Сеп 02, 2019 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не бе колега както презди мен реконструктор ти гое казал се сваля пластмасата под таблото на жабката, плестмасата от страни до мулнимедията и при някои коли централната конзола зависи от модела за 15 минути работа е но може и моторчето от страната на шофьора да прЕ..но за него знам че се стига доста трудно. пробвай с тези от към пасажера там са повечето без едно.

Пон Сеп 02, 2019 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ясно, благодаря. Писах преди да видя, че са ме посъветвали вече, сори :)
Казаха ми, че понеже двузонов климаттоника, вероятно ще са две моторчетата и едното ще да е неудобното, ама като се поровя ще ви кажа.
Благодаря!

Вто Сеп 03, 2019 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имам субару аутбек 2010г и от известно време имам странен шум като почукване в купето и установих че е от клапите на парното.Едната клапа постоянно се движи в едно междинно положение и създава този шум.Свалих таблото и смених моторчетата които управляват клапите но повредата се оправи за два дена и сега отново тази клапа прави същото движение.Има ли някой да се е сблъсквал с този проблем и да го е решил?Предполагам има датчик който би трябва да управлява тези моторчета и да определя положението на клапите.

Вто Юни 09, 2020 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И какво им имаше на моторчетата в крайна сметка? Защото доколкото знам проблема не е в тях а в кинематиката, на която се износва трасето с пистата за крайно положение.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Юни 09, 2020 1:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Явно са били здрави.Може ли повече инфо за тази кинематика и какво имаш в предвид.

Вто Юни 09, 2020 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това което смених се води мотор-актуатор и реално са две моторчета едното отваря за вътрешен и външен въздух а другото положението на клапите.Това което движи клапите съм го виждал разглобено в интернет и реално е с едни писти и предположих че то се е развалило.И след като извърших смяната клапите се движиха добре и след два дена отново старото положение едната клапа непрестанно си търси положение и цъка.

Вто Юни 09, 2020 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 5:44 pm
Мнения: 38
Автомобил: legacy b13 h6
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
При мен беше моторчето което сменя позициите на духането Пистите се изтъркват и започва да забива .Аз не можах да намеря ново , но намерих един спрей който изгражда такива писти и напръсках там където бяха издълбани и вече втора година си работи .Друг е въпроса , че ако се наложи пак да разглабям цял ден колата за тва моторче ще я засиля през някоя пропаст вече .

Вто Юни 09, 2020 6:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От тук нататък чети

Вто Юни 09, 2020 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
До колкото разбирам темата е за стария аутбек но явно проблема е общ. Въпроса е дали тези моторчета които взех от моргата и те са развалени или проблема е друг защо при модела след 2010 се демонтирват на място но връщането им обратно е сложно. Аз лично извадих цялото табло за да нацеля старото положение и да синхронизирам клапите. Така че първо ми се иска да имам сигурно решение преди да предприема нещо отново.

Сря Юни 10, 2020 7:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Явно проблема не е при пистите. Това ми е от оригиналното моторче. Мисля че проблема е преди буксата на моторчетата-нещо което ги управлява или самата клапа да е повредена


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юни 10, 2020 8:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Реално всички други клапи ми се движат затварят и отварят нормално.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юни 10, 2020 3:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реално всичко се оправя ако смениш чарка в комплект.
По- скъпичко излиза, но ефекта е 100%.
В сервизите даже ги имат на склад :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юни 10, 2020 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Кой чарк имаш в предвид и каква му е цената?

Чет Юни 11, 2020 7:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 10:29 am
Мнения: 8
Местоположение: София
Skype: petar-tombashki
Автомобил: Subaru OUTBACK B13 H6
Телефон: 0878179738
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!

И при мен го имаше странното пукане в таблото, и когато наглася вентилатора да духа напред, и в краката, не духаше в краката. Купих комплект актуатор(рециклиран) за управление на "MODE" на вентилацията и нещата се оправиха. Смяната е доста досадна и пипкава, но си заслужава. Още повече, актуатора не беше точно същия като моя - различно окачване и различно витло(бялото), но черната кутия с моторчето беше едно към едно. Размених съответните части и всичко си дойде на мястото.

Успех на всички с решаването на този проблем!
 15

Пон Юли 20, 2020 7:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа.

Нед Сеп 20, 2020 7:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm
Мнения: 17
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Daniel написа:
А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа.
https://youtu.be/fFwyFcY3dG0

Намерих това кратко видео . Дано е от полза !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Нед Окт 03, 2021 12:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор