Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 39 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Странно поведение на вентилатора на парното(климатика) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сваляш жабката, пластмасата за която се крепи и пластмасата отстрани.

Пон Сеп 02, 2019 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
може и от шофьорската страна да е
ПС дано не е там

Пон Сеп 02, 2019 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Моторче ли е, потенциометър ле е, къде да го търся :)
В една атоморга ми казаха, че са под таблото
/ някъде/ , ама това значи ли , че трябва да свалям цялото табло , или са някъде отдолу и са достъпни?

Пон Сеп 02, 2019 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не бе колега както презди мен реконструктор ти гое казал се сваля пластмасата под таблото на жабката, плестмасата от страни до мулнимедията и при някои коли централната конзола зависи от модела за 15 минути работа е но може и моторчето от страната на шофьора да прЕ..но за него знам че се стига доста трудно. пробвай с тези от към пасажера там са повечето без едно.

Пон Сеп 02, 2019 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 8:48 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru legasy
Телефон: 0878288142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ясно, благодаря. Писах преди да видя, че са ме посъветвали вече, сори :)
Казаха ми, че понеже двузонов климаттоника, вероятно ще са две моторчетата и едното ще да е неудобното, ама като се поровя ще ви кажа.
Благодаря!

Вто Сеп 03, 2019 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имам субару аутбек 2010г и от известно време имам странен шум като почукване в купето и установих че е от клапите на парното.Едната клапа постоянно се движи в едно междинно положение и създава този шум.Свалих таблото и смених моторчетата които управляват клапите но повредата се оправи за два дена и сега отново тази клапа прави същото движение.Има ли някой да се е сблъсквал с този проблем и да го е решил?Предполагам има датчик който би трябва да управлява тези моторчета и да определя положението на клапите.

Вто Юни 09, 2020 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И какво им имаше на моторчетата в крайна сметка? Защото доколкото знам проблема не е в тях а в кинематиката, на която се износва трасето с пистата за крайно положение.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Юни 09, 2020 1:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Явно са били здрави.Може ли повече инфо за тази кинематика и какво имаш в предвид.

Вто Юни 09, 2020 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това което смених се води мотор-актуатор и реално са две моторчета едното отваря за вътрешен и външен въздух а другото положението на клапите.Това което движи клапите съм го виждал разглобено в интернет и реално е с едни писти и предположих че то се е развалило.И след като извърших смяната клапите се движиха добре и след два дена отново старото положение едната клапа непрестанно си търси положение и цъка.

Вто Юни 09, 2020 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 5:44 pm
Мнения: 38
Автомобил: legacy b13 h6
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
При мен беше моторчето което сменя позициите на духането Пистите се изтъркват и започва да забива .Аз не можах да намеря ново , но намерих един спрей който изгражда такива писти и напръсках там където бяха издълбани и вече втора година си работи .Друг е въпроса , че ако се наложи пак да разглабям цял ден колата за тва моторче ще я засиля през някоя пропаст вече .

Вто Юни 09, 2020 6:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От тук нататък чети

Вто Юни 09, 2020 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
До колкото разбирам темата е за стария аутбек но явно проблема е общ. Въпроса е дали тези моторчета които взех от моргата и те са развалени или проблема е друг защо при модела след 2010 се демонтирват на място но връщането им обратно е сложно. Аз лично извадих цялото табло за да нацеля старото положение и да синхронизирам клапите. Така че първо ми се иска да имам сигурно решение преди да предприема нещо отново.

Сря Юни 10, 2020 7:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Явно проблема не е при пистите. Това ми е от оригиналното моторче. Мисля че проблема е преди буксата на моторчетата-нещо което ги управлява или самата клапа да е повредена


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юни 10, 2020 8:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Реално всички други клапи ми се движат затварят и отварят нормално.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юни 10, 2020 3:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реално всичко се оправя ако смениш чарка в комплект.
По- скъпичко излиза, но ефекта е 100%.
В сервизите даже ги имат на склад :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юни 10, 2020 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Кой чарк имаш в предвид и каква му е цената?

Чет Юни 11, 2020 7:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 10:29 am
Мнения: 8
Местоположение: София
Skype: petar-tombashki
Автомобил: Subaru OUTBACK B13 H6
Телефон: 0878179738
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!

И при мен го имаше странното пукане в таблото, и когато наглася вентилатора да духа напред, и в краката, не духаше в краката. Купих комплект актуатор(рециклиран) за управление на "MODE" на вентилацията и нещата се оправиха. Смяната е доста досадна и пипкава, но си заслужава. Още повече, актуатора не беше точно същия като моя - различно окачване и различно витло(бялото), но черната кутия с моторчето беше едно към едно. Размених съответните части и всичко си дойде на мястото.

Успех на всички с решаването на този проблем!
 15

Пон Юли 20, 2020 7:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 18, 2014 11:05 am
Мнения: 34
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Subaru Outback 2010
Телефон: 0888929058
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа.

Нед Сеп 20, 2020 7:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm
Мнения: 17
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Daniel написа:
А някой дали е успял да смени тези моторчета на място без да вади таблото говорим за модела след 2010?Аз първия път не успях да наместя клапите и вадих таблото за монтажа.
https://youtu.be/fFwyFcY3dG0

Намерих това кратко видео . Дано е от полза !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Нед Окт 03, 2021 12:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 39 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор