Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Задно гърне 2002-H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 7:24 pm
Мнения: 11
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0T
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги "Субаристи" !
имам един въпрос и ще се радвам, ако някой може да ми отговори.Имам Outback -2002г. 3.0-H6.Задното гърне е леко изгнило и мисля да го облеча с нова ламарина.Какво ще стане ако премахна страничния байпас на гърнето,фатално ли е ? :beer:

Нед Сеп 22, 2013 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 198
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До колкото знам - ДА! Значи не трябва да го махаш....

Нед Сеп 22, 2013 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
В никакъв случай! Ще загубиш мощност и ще вдигаш много шум! :)

Нед Сеп 22, 2013 5:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Виж го как работи това нещо.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Сеп 22, 2013 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мойто го смених от ВРХ 2003 и не само че не загуби мощност , но дори повече върви.Много време търсих оргиналното с ,,байпаса,,но цената на която го намирах ни си заслужаваше . Не съм търсил втора ръка защото не мога да знам какво вътре е състоянието му , затово потърсих друг вариант и съм доволен. :good:

Пон Сеп 23, 2013 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Да поизтупаме темата от праха, колега petko_69 искам да те попитам как е колата на дълъг път. В смисъл нали не е станала прекалено шумна и да ти гръмва главата на дълъг път. Предполагам си с обикновения ауспух за врх -с двата накрайника.
Интересно ми е някой пробвал ли е с гърне на Prodrive и как е като шум до около 3000 оборота.

Чет Юли 25, 2019 7:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 01, 2015 2:08 pm
Мнения: 29
Местоположение: София
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Здравейте,
Да поизтупаме темата от праха, колега petko_69 искам да те попитам как е колата на дълъг път. В смисъл нали не е станала прекалено шумна и да ти гръмва главата на дълъг път. Предполагам си с обикновения ауспух за врх -с двата накрайника.
Интересно ми е някой пробвал ли е с гърне на Prodrive и как е като шум до около 3000 оборота.

Гърнето на колегата вече е при мен и съм доволен. Много приятно боботи, но в същото време не ти надува главата.. Разбира се на дълго не карам повече от 150-60, та ако си състезател може и друго да е при теб.
Дали върви повече е спорно, но не усещам да върви и по-малко. Малко след това обаче почна да ми светка чека за ламбда сонда на дълъг път. Не съм 100% сигурен че е от гърнето, но така съвпаднаха периодите... Става въпрос за газифицирана кола ;)

Сря Авг 07, 2019 10:11 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор