Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 72 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Семеен проходим автомобил ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Коментарът ми за офроуд тръгна от там, че дизелът в подобни ситуации където има игра със съединитела не е добър вариант. Като добавим и останалите му специфики, за които всички сте писали, като добавим и изискването ( на жената, не е мое ) за автомат ( че в София е мъка ) отиваме или към бензина, който колегата kronos казва или сменям марката ама то пък тогава на какво .. :D разглеждах citroen C5 комби, Yeti и Audi a4 allroad и при всички има кво да се обърка зверски така,че да не карма кола , а да вися по сервизите та явно ще чета още и ще мисля. Като цяло мисля стана доста приятна дискусия и много неща научих от вас за което благодаря !

Сря Сеп 11, 2019 7:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Що, G-класата да не би да струва до 15 000 лв.; или гори под 12/100 нафта; или е под 2 тона?
Твоята версия на Fori безспорно e по-подходяща от моята за лек и среден off-road, но пак не е за off-road по чукари. Off-road-ът не е само газене в кал и сняг, където Subaru безспорно има предимство със своето AWD. Off-road-ът в планини и чукари е основно преминаване на силно пресечен терен и камънак, което не е силата на Subaru.
Но както и да е, аз пак не разбрах колегата kichev в крайна сметка от какво ще има нужда, защото сега в последния му коментар - май нуждата от по-тежък оff-road отпада и ще останат по-леките разходки в планината, което пак връща темата в началото.

Повярвай ми, преминаването на камъняк със стокова машина, гарантира най-малко пукане на стандартна гума или чупене на окачването ако не си го подсилил. То за това и никой не се напъва със самоносеща конструкция, а се разчита на рама. Но пак казвам, че машина пригодена на тежък офроуд, не може да я караш нормално по асфалт с 100 км/ч.
За моите нужди, Форко е екстра - ако искам друго за тежък офроуд, винаги има Нива или някой японски евтинджос като Джими например.
kichev написа:
Коментарът ми за офроуд тръгна от там, че дизелът в подобни ситуации където има игра със съединитела не е добър вариант. Като добавим и останалите му специфики, за които всички сте писали, като добавим и изискването ( на жената, не е мое ) за автомат ( че в София е мъка ) отиваме или към бензина, който колегата kronos казва или сменям марката ама то пък тогава на какво .. :D разглеждах citroen C5 комби, Yeti и Audi a4 allroad и при всички има кво да се обърка зверски така,че да не карма кола , а да вися по сервизите та явно ще чета още и ще мисля. Като цяло мисля стана доста приятна дискусия и много неща научих от вас за което благодаря !

Не, че нещо, но Ситроен и Йети са толкова конкуренти на Субару по проходимост и динамика, колкото аз съм конкурент на Нийл Деграс Тайсън за Нобеловата награда по физика :D
Виж, Олроуда на Ауди е съвсем друга бира, но аз като избирах колата преди почти 3 години и се бях насочил към него, ми побеляха косите като прочетох, че носачите му били консуматив и струват 450 лева бройката #-o Освен това намирането на читав дизел под 500 000 км, за мен се оказа невъзможно с бюджет под 20 000 лева.
На бензина това му е хубавото - харчи много и почти винаги се кара в пъти по-малко от дизела ;)

Сря Сеп 11, 2019 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
kronos написа:
nikentce написа:
Що, G-класата да не би да струва до 15 000 лв.; или гори под 12/100 нафта; или е под 2 тона?
Твоята версия на Fori безспорно e по-подходяща от моята за лек и среден off-road, но пак не е за off-road по чукари. Off-road-ът не е само газене в кал и сняг, където Subaru безспорно има предимство със своето AWD. Off-road-ът в планини и чукари е основно преминаване на силно пресечен терен и камънак, което не е силата на Subaru.
Но както и да е, аз пак не разбрах колегата kichev в крайна сметка от какво ще има нужда, защото сега в последния му коментар - май нуждата от по-тежък оff-road отпада и ще останат по-леките разходки в планината, което пак връща темата в началото.

Повярвай ми, преминаването на камъняк със стокова машина, гарантира най-малко пукане на стандартна гума или чупене на окачването ако не си го подсилил. То за това и никой не се напъва със самоносеща конструкция, а се разчита на рама. Но пак казвам, че машина пригодена на тежък офроуд, не може да я караш нормално по асфалт с 100 км/ч.
За моите нужди, Форко е екстра - ако искам друго за тежък офроуд, винаги има Нива или някой японски евтинджос като Джими например.
kichev написа:
Коментарът ми за офроуд тръгна от там, че дизелът в подобни ситуации където има игра със съединитела не е добър вариант. Като добавим и останалите му специфики, за които всички сте писали, като добавим и изискването ( на жената, не е мое ) за автомат ( че в София е мъка ) отиваме или към бензина, който колегата kronos казва или сменям марката ама то пък тогава на какво .. :D разглеждах citroen C5 комби, Yeti и Audi a4 allroad и при всички има кво да се обърка зверски така,че да не карма кола , а да вися по сервизите та явно ще чета още и ще мисля. Като цяло мисля стана доста приятна дискусия и много неща научих от вас за което благодаря !

Не, че нещо, но Ситроен и Йети са толкова конкуренти на Субару по проходимост и динамика, колкото аз съм конкурент на Нийл Деграс Тайсън за Нобеловата награда по физика :D
Виж, Олроуда на Ауди е съвсем друга бира, но аз като избирах колата преди почти 3 години и се бях насочил към него, ми побеляха косите като прочетох, че носачите му били консуматив и струват 450 лева бройката #-o Освен това намирането на читав дизел под 500 000 км, за мен се оказа невъзможно с бюджет под 20 000 лева.
На бензина това му е хубавото - харчи много и почти винаги се кара в пъти по-малко от дизела ;)



Изброих деугите опции само. Не казвам, че са сравними със Субаруто.. защото всеки от тях си има нещо в повече и нещо по-малко.. но за allroada си прав ! Ако ида там ще трябва да пипна бюджета и не само за покупката ..

Сря Сеп 11, 2019 8:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Изброих деугите опции само. Не казвам, че са сравними със Субаруто.. защото всеки от тях си има нещо в повече и нещо по-малко.. но за allroada си прав ! Ако ида там ще трябва да пипна бюджета и не само за покупката ..


Ти или трябва да си преразгледаш бюджета за покупка и поддръжка, или изискванията.

Сря Сеп 11, 2019 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много се разводни тази тема. Много ми е интересно Кичев какво ще вземе накрая? Иначе съединителя не е толкова кекав колкото си мислите и никога не ми се е налагало да използвам полусъединител!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Сеп 11, 2019 8:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ML сигурно или нещо подобно :giggle:
Не, че нещо, но ако някой не знае предимствата на Субару - остава разочарован. Нито джип, нито лека кола. Шумно, друса, бавно... аз затова си го харесвам - поддържам лека кола и ходя, където част от джиповете им е зор (с леки модификации). Карам си по магистралата с 140-150 без проблем и разход 12-14 газ и минавам русалийския проход, на края пазача на бариерата опулен казва "Ти днес от тук не си минавал! А, то Субару... ясно." :pardon: - https://www.youtube.com/watch?v=uulHMtbYsmU (да се има в предвид, че старите са по-корави от новите ROFL )
За мен, колегата трябва да пробва Форестър 2.0 125 кс. / 2.5 (ако намери, че са редки) и в краен случай 2.0 156кс (защото има за лекуване, като остарее). Ако му е малко - Аутбек 2.5.
Ако преживее мудността (зависи на какво е свикнал) ще е доволен. Лесно се газифицира, върви добре и е много проходимо, ако си преценяваш къде не трябва да ходиш. Не е джип, все пак.
Ако иска мощност, ще трябва турбо, но там единствено го виждам да вземе като на Стелинг форкото - вдигнато и автомат с газ.... иначе - да забрави за подобни неща.
Има демараж, има клирънс и при умно управление - 2.0ХТ, автомат с лифт и правилни гуми е убиец... но и разхода не е като на 2.0 NA и 2.5 NA.
(от доста време се сдържам да пиша, дано помогна).
п.п. Съединителят при Субару е относително понятие. Трябва да се научиш да не ползваш полу, че после се сменя бързо. Първа и пускаш. Само ако не може и гасне (голям баир) - полу. Иска практика. За съжаление понижаващите са само около -1.5 надолу и не е джип - основен Минус при спускане - трябва да ползваш спирачка и в кал - ЛОШа шейна, лоша!
п.п.п. Все пак, Дизели повече от 1ва генерация. ROFL

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Сеп 11, 2019 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и моето скромно мнение след 5 години притежание на Outback 3.0 2005

Взех го поради много подобни на теб причини - пътувания по планини, ски, морета, палатки и тем подобни - за семейна кола с добра возия, сигурност и т.н.

На всичко това отговаряше Аутбек - в началото и аз като всички българи, дето са по-добри от Шумахер се смеех на автоматите, но в крайна сметка си взех заради повечето кончета - е, сега да ме убиеш на ръчка няма да се кача - за градско каране е перфектно.

Умишлено търсех кола без газ, но след като издумках 2 пъти пълен резервоар с бензин за по 400 (градско) км си промених менението - и да, ако е читаво монтирана, няма да имаш драми с газта, единственият проблем е, че резервната гума ти изяжда много от багажника, което за дълъг път може да се компенсира с кутия на покрива, но на мен ми се е налагало изключително рядко. Единственото, за което съжалявам е, че не сложих тогава течна фаза, но и това не е кой знае каква драма.

Така че, ако си търся сега кола бих си взел според парите най-новият аутбек по възможност с 3.6 мотор и ще сложа течна фаза.

Дали ще бъдеш винаги доволен от автомобила - вероятно не, но ако е читав и го поддържаш ти гарантирам, че никога няма да те изостави.

Другото е, за което да гледаш, дали автомобилът е бил с дефектните гърмящи пасажерски въздушни възглавници и дали е сменена - аз моята я смених преди около 2 години, тъй като реано аз бях този, който почна тук да натиска яко за това и стартирах темата във форума, така че моята беше една от първите сменени.

Чет Сеп 12, 2019 9:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
melhaer написа:
Ето и моето скромно мнение след 5 години притежание на Outback 3.0 2005

Взех го поради много подобни на теб причини - пътувания по планини, ски, морета, палатки и тем подобни - за семейна кола с добра возия, сигурност и т.н.

На всичко това отговаряше Аутбек - в началото и аз като всички българи, дето са по-добри от Шумахер се смеех на автоматите, но в крайна сметка си взех заради повечето кончета - е, сега да ме убиеш на ръчка няма да се кача - за градско каране е перфектно.

Умишлено търсех кола без газ, но след като издумках 2 пъти пълен резервоар с бензин за по 400 (градско) км си промених менението - и да, ако е читаво монтирана, няма да имаш драми с газта, единственият проблем е, че резервната гума ти изяжда много от багажника, което за дълъг път може да се компенсира с кутия на покрива, но на мен ми се е налагало изключително рядко. Единственото, за което съжалявам е, че не сложих тогава течна фаза, но и това не е кой знае каква драма.

Така че, ако си търся сега кола бих си взел според парите най-новият аутбек по възможност с 3.6 мотор и ще сложа течна фаза.

Дали ще бъдеш винаги доволен от автомобила - вероятно не, но ако е читав и го поддържаш ти гарантирам, че никога няма да те изостави.

Другото е, за което да гледаш, дали автомобилът е бил с дефектните гърмящи пасажерски въздушни възглавници и дали е сменена - аз моята я смених преди около 2 години, тъй като реано аз бях този, който почна тук да натиска яко за това и стартирах темата във форума, така че моята беше една от първите сменени.



Здравей, колега ! Твоят модел е май единственият , който ми харесва как изглежда и вътре и вън ( дори в днешни дни вече да е леко ретро ). Дори смятам, че с бокс отгоре изглежда още по-добре. Въпросът е, че 2008 беше отдавна и каквото и да взема ще е с проблеми. По-новият модел вече ми е страшно грозен, а вътре пластмасите и копчетата са ужасни. Та май си отивам пак към Форестър 2009 и нагоре спрямо бюджета. Започвам да обмислям газова на бензин автомат.

Чет Сеп 12, 2019 10:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:

Здравей, колега ! Твоят модел е май единственият , който ми харесва как изглежда и вътре и вън ( дори в днешни дни вече да е леко ретро ). Дори смятам, че с бокс отгоре изглежда още по-добре. Въпросът е, че 2008 беше отдавна и каквото и да взема ще е с проблеми. По-новият модел вече ми е страшно грозен, а вътре пластмасите и копчетата са ужасни. Та май си отивам пак към Форестър 2009 и нагоре спрямо бюджета. Започвам да обмислям газова на бензин автомат.


То хубаво, но ще се наложи или да се задоволиш с 2-литровия атмосферен мотор, или да си вдигнеш бюджета с няколко хиляди и да чакаш неопределено време да се появи подходяща оферта.
SH 2,5XT автомат e много рядък автомобил, защото го спират за Европа още в началото на 2010-та от производство поради непокриване на норма Евро 5, та няма много екземпляри закупени и в експлоатация, а тези малкото си се къткат или като излезе на пазара бързо се продава.
В момента в мобилето има само една обява на такъв и едва ли ще се задържи дълго.
Можеш и да потърсиш за 2,5 атмосферен, но той е още по-рядка версия, като повечето дето се появяват са внос от Щатите(за Германия има много ограничена партида) и там има една друга тема дето също трябва да изчетеш предварително.

Чет Сеп 12, 2019 11:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kichev написа:

Здравей, колега ! Твоят модел е май единственият , който ми харесва как изглежда и вътре и вън ( дори в днешни дни вече да е леко ретро ). Дори смятам, че с бокс отгоре изглежда още по-добре. Въпросът е, че 2008 беше отдавна и каквото и да взема ще е с проблеми. По-новият модел вече ми е страшно грозен, а вътре пластмасите и копчетата са ужасни. Та май си отивам пак към Форестър 2009 и нагоре спрямо бюджета. Започвам да обмислям газова на бензин автомат.


То хубаво, но ще се наложи или да се задоволиш с 2-литровия атмосферен мотор, или да си вдигнеш бюджета с няколко хиляди и да чакаш неопределено време да се появи подходяща оферта.
SH 2,5XT автомат e много рядък автомобил, защото го спират за Европа още в началото на 2010-та от производство поради непокриване на норма Евро 5, та няма много екземпляри закупени и в експлоатация, а тези малкото си се къткат или като излезе на пазара бързо се продава.
В момента в мобилето има само една обява на такъв и едва ли ще се задържи дълго.
Можеш и да потърсиш за 2,5 атмосферен, но той е още по-рядка версия, като повечето дето се появяват са внос от Щатите(за Германия има много ограничена партида) и там има една друга тема дето също трябва да изчетеш предварително.



Визираш наводнените коли внос от САЩ ли ? Може и да посъбера някой лев докато чакам да се появи XT.

Чет Сеп 12, 2019 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:

Визираш наводнените коли внос от САЩ ли ? Може и да посъбера някой лев докато чакам да се появи XT.


Прегледай 2008-2009 година ХТ. По-евтини са, а следващия модел е със същия двигател и автоматик.


Последна промяна kronos на Чет Сеп 12, 2019 12:40 pm, променена общо 1 път


Чет Сеп 12, 2019 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Визираш наводнените коли внос от САЩ ли ? Може и да посъбера някой лев докато чакам да се появи XT.


Визирам наводнени, катастрофирали и бракувани, и още ред подобни. Пусни в основната търсачка "внос от САЩ" и чети. Има и инструкции как да проверяваш история по VIN.
Aз лично не бих се нагърбил с Американка, не само заради това, но и заради куп другите казуси - различни стандарти на светлини, части, мерни единици, радио-навигация, нямат Евро норма и т.н.
Единсвтено светлите им салони са изключително изкусителни, но пак не са ми определящи да търпя всичките други несгоди, а те не са една-две да ги прежалиш.
 1

Чет Сеп 12, 2019 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Прегледай 2008-2009 година ХТ. По-евтини са, а следващия модел е със същия двигател и автоматик.


Ми то няма следващ, само една версия е, която се произвежда от 2008-ма до Април 2010-та с 4-степенния автомат. На SH купето фейслифтът е чак 2012-та, но XT не участва :(.
Следващият е вече 2013-та с 2-литровия DIT мотор и CVT.

Чет Сеп 12, 2019 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
Прегледай 2008-2009 година ХТ. По-евтини са, а следващия модел е със същия двигател и автоматик.


Ми то няма следващ, само една версия е, която се произвежда от 2008-ма до Април 2010-та с 4-степенния автомат. На SH купето фейслифтът е чак 2012-та, но XT не участва :(.
Следващият е вече 2013-та с 2-литровия DIT мотор и CVT.

Имах предвид SG, защото SH ползва същия мотор и кутия.

Чет Сеп 12, 2019 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Имах предвид SG, защото SH ползва същия мотор и кутия.


E 2008-2009-та има ли произведени SG Форестъри? Или аз нещо тотално не ти разбрах коментара?

Чет Сеп 12, 2019 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
Имах предвид SG, защото SH ползва същия мотор и кутия.


E 2008-2009-та има ли произведени SG Форестъри? Или аз нещо тотално не ти разбрах коментара?

Има, SG се прави до 2010 година.


Последна промяна kronos на Чет Сеп 12, 2019 2:13 pm, променена общо 1 път


Чет Сеп 12, 2019 1:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Момци - темата стана 3 страници, а автора още не е тествал ( карал ) нито едно Субару :idea:

Чет Сеп 12, 2019 2:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Момци - темата стана 3 страници, а автора още не е тествал ( карал ) нито едно Субару :idea:


Работя по въпроса, но някак не се намират под път и над път хора, които да си дават колите за тестдрайв :)
Ако смятате, че дотежава я изтрийте.

Чет Сеп 12, 2019 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм насреща. Не, че го продавам, но може да си изградиш представа за 2,5 ХТ.
Пиши на ЛС като имаш време.

Чет Сеп 12, 2019 6:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:

Работя по въпроса, но някак не се намират под път и над път хора, които да си дават колите за тестдрайв :)
Ако смятате, че дотежава я изтрийте.


Е, аз пък съм насреща за дизела, ако случайно ти остане в списъка. С kronos най-много плямпахме в темата ти, та дето се вика е редно поне по едно кръгче да черпим :)

Чет Сеп 12, 2019 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 72 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор