И аз се сдобих с тоя проблем миналата седмица.
Колата е B14, 2011г.
Снощи разглобих 2 пъти ключето, което е на спирачката - работи си. По-долу е описано какво мерих.
Проверих крушките, изглежда да са ОК(нови са).
Не съм намерил още прецакани кабели във петата врата, но явно ще трябва да търся.
Опит (горчив) от миналата година:
Преди година сменях ключето на спирачката при опит да разбера защо ми гори бушона на стоповете(N8).
При прецакано ключе, колата изобщо не палеше и не светваха стоповете.
Освен това, при опит за палене не светва в зелено ринга около бутона!!!
Т.е. оставаш там където си
или закъсяваш ключа.....
Японецът го е направил "интересно" - диагонално са веригите за безконтактното палене и стоповете.
Клемите горе в ляво и долу в дясно(1 и 2 на снимката) са "нормално затворени", т.е. има контакт, когато бутона е в нормално положение(свален от колата).
Клемите долу в ляво и горе в дясно (3 и 4) са "нормално отворени", т.е. няма контакт, когато бутона в е нормално положение(свален от колата).
В работно положение, педала на спирачката държи бутона натиснат постоянно. Отпуска се при натиск на педала.
Ако случайно ви се случи подобна ситуация, може да извадите буксата и да закъсите на кръст крачетата (1 с 2 и 3 с 4 от снимката долу). Така може да карате докато си купите ключе
за около 60лв.
Ако ви свети постоянно стопа като спрете- махате бушона.....
Много японски майки бяха споменати при тези ми приключения.