Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема
 ремонт ламбда сонда 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 11, 2012 8:00 am
Постове: 181
Местоположение: варна
Автомобил: фориSG 2005г.
Телефон: 0889657666
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
IMG_20191210_084003.jpg
здравейте на всички!искам да покажа какво ми беше монтирано в колата :-? .не знам германска некадърност или джамбазки тарикатлъци,ама мега некадърно изпълнение :lipseal: както и да е .от много гледане не съм забелязал че чека е лепнат с тиксо(да се е..а в дневалния)изгорял подгрев!сондата е сменена с денсо.принципно не обичам да изхвърлям неща ,които не е доказано че не работят.питанката е на тая сонда на кои кабели е подгрева и какво съпротивление трябва да е .сондата е Бош 258 006 206.и ако работи мисля да сменя кабелите да са само с една надка.има ли голямо значение какви кабели са .ако възкръсне мисля да я върна и да си имам една резервна(смяната ми е 10 мин пред блока)
Прикачени файлове:
IMG_20191210_083937.jpg
Прикачени файлове:
IMG_20191210_083715.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Дек 10, 2019 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 11, 2012 8:00 am
Постове: 181
Местоположение: варна
Автомобил: фориSG 2005г.
Телефон: 0889657666
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
в тоя ред на мисли с тая сонда карах с изгорял подгрев над 2 месеца без да разбера.нито завишен разход ,нито проблеми с двигателя или тресене.нормална работа според мен.явно тези евтини бошове не са чак толкова калпави.да не говорим че изобщо не е за субару :-? https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1149064

Вто Дек 10, 2019 9:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Махай бошлафа и взимай Денсо. Не си струва губенето на време. Иначе, подгревът е на белите кабели и по памет трябваше да е 11-16ом на загряла сонда. Провери още някъде, паметта лъже понякога ;)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Дек 10, 2019 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 11, 2012 8:00 am
Постове: 181
Местоположение: варна
Автомобил: фориSG 2005г.
Телефон: 0889657666
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
аз съм я сменил с денсо ,ама ми се щеше да я възкреся старата за зор заман.ще видим ,може да се пробвам да я презапоя.

Вто Дек 10, 2019 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Постове: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не се презапоява,кримпва се и проводниците има значение какви са.

Сря Дек 11, 2019 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Постове: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Точно така, жиците на реотана в никакъв случай не се запояват. Само се навиват или за по-луксозно се кримпват. Изолира се с термосвиваем шлаух, в никакъв случай с черно тиксо.

Сря Дек 11, 2019 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Постове: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Между другото, "оригиналните" сонди на Субару са Денсо.

;)

Сря Дек 11, 2019 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Точно така, жиците на реотана в никакъв случай не се запояват. Само се навиват или за по-луксозно се кримпват. Изолира се с термосвиваем шлаух, в никакъв случай с черно тиксо.

Това забравих да спомена. Каквото и да правиш, мериш товара след процедурата. При тези модели подгревът се захранва директно от компа и всякакви девиации са нежелателни меко казано.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 11, 2019 9:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 86 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор