Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:03 pm



Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Вечният проблем с биелните и основни лагери.. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отговорът е лесен:
Да счупиш помпа с модификации, струваща 100 или 200$ е лесно. Ама впоследствие да счупиш мотор за няколко кила не е лесно.
Валка, оправи си "ч"-то, че с тия четворки...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Яну 06, 2020 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми представи си разпенването да не е в смукателя ами в картера ;)
Разсъжденията на братушката не са лишени от логика, но според мен са на общо основание. И са продиктувани от манията да се слагат по-големи помпи, ей така, да има.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Яну 06, 2020 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Той изрично каза, че не е нужно да се увеличава дебита с по-голяма помпа по-натам.
Но и ти си прав, че пяна ще има, но в картера. Пак ще е по-добре, отколкото да я засмуква директно, ама...
По-скоро, след клапана трябва да има нещо, което да отпенва маслото...
Аз ДВГ за чупене имам едно. Никой като не иска кокала 2.2 ще е за игра. ROFL

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Яну 06, 2020 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
@vizor - може ли да обясниш пове4е какво имаш в предвид под: 'Говоря за точни стойности, а не за lambda в случая' - предполагам имаш в предвид мерене с широколентова сонда директно AFR и то 10-15см от изхода на турбото, а не по средата на купето?


Не ме интересува къде е сложена широколентовата сонда, стига да няма пропуск по системата. Иначе - да. За това говоря

Сря Яну 08, 2020 11:51 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: kssr и 53 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор