|
Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 1 от 1
|
|
Катализаторни мъки и надежди
Автор |
Съобщение |
iion
|
Здравейте колеги,
Днес разбрах, че неприятни субекти са отрязали катализатора на старото Фори ('99, 125 hp NA) заедно с голяма част от колектора и разбира се - ламбда сонда Денсо на около месец. Колкото и да не ми е драго, реших че всяко зло за добро и обмислям дали ще има ефект върху изгорелите газове от нов катализатор с по-висок клас - Евро 3/4. Наясно съм, че катализатора не е единственият фактор за количеството и качеството на газовете, както и че ще трябва да се мине на сертификация, но някой ако има опит - нека каже.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Пон Фев 10, 2020 7:16 pm |
|
|
Alxx
|
Смисъл никакъв. За евро 3 ще ти трябва егр система за контрол на температурата на горене, а за 4 - посткаталитичен контрол а.к.а втора сонда. По-новите катализатори са от доста по-слаби материали в директно сравнение със старите, системите за контрол на горенето са тези, които вдигат стандарта. Ontopic: понеже на ГТП-тата се задава буря, гледай да купиш отговарящ на твоя стандарт и имащ съответния документ за стандартизация издаден от Tüv, Dekra или подобна институция.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 10, 2020 7:27 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 108 госта |
|