Срам ме е да кажа, но цели трима от нас го почетоха...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Вто Апр 21, 2020 7:53 pm
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 287 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Аз минах там малко по-късно по път, но не видях някой. Така или иначе не го чувствам като някой от нас, само защото е карал Субару - не е член на нашето общество. Това каква кола кара е просто подробност.
Между другото сега видях едни други кадри...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Днеска имах спор с приятел и посмятахме скоростта като измерихме разстоянието и направихме клиповете на правилния рейт. Скоростта, поне за мен, не е била над 79км/ч. Става 73 средната малко след пешеходната. (помнете ми думите, когато обявят официално скоростта по време на удара, защото в екуто е записано - 100%)
Удара от клиповете на краш тестовете не е от 2 тона отзаде, нищо, че е със същата скорост... Даже е нещо, което подскачаше като количка от метро с тежест отпред. И теста е за да се види дали резервоара ще протече при удар отзаде. Нищо друго!
За жалост, колкото и кофти да е, за мене е просто snafu. До колкото разбрах е имал страшен вътрешен кръвоизлив. Още с удара е бил обречен. Бил съм участник (като пътник) в една много, много тежка катастрофа. Трудно повярваха, че от там е излязъл жив човек, а да не говорим, че имах под 5 милиметра драскотина на едната ръка, когато излизах. Дори и да не успявах да си поема дъх (сплескан бял дроб и няколко счупени ребра), адреналина ми помогна да се измъкна отвъре, след като само успях да чуя, че всички останали са живи и са ок.
Направих 5-6 крачки и от там нататък не успях да стана от асфалта. Нямах вътрешни разкъсвания. Ако имах, най-вероятно, щях да успея да изляза и да имам точно 4-5 минути живот още. Просто се разминах тогава. Колата, точно над главата ми, имаше покрив, който беше много по-смачкан, отколкото съм аз висок (което и мачкане ми чупи ребрата). Ако бях с колан (зад шофьора бях) нямаше да пиша сега тук. Нямаше да имам глава. Бях изключително трениран и корав, непушач, който бягаше по 12-15км на ден, влизах на 6-7 метра за по 2-3 минути под вода и с цялата си сила, която имах тогава, издържах около 5-6 крачки. Предполагам при Милен е било същата ситуация (до колкото видях клиповете). Адреналина го е избутал точно толкова, че да го изкарат от колата, да направи няколко крачки и да седне.
От Спешна помощ писаха, че като са пристигнали е бил в кома вече, което е нормално при такъв тип наранявания и не са успели дори да го интубират, защото е имало много кръв. Поне до колкото помня пресконференцията.
За жалост, един голям пич си отиде. И едно леке го уби. Аз имах късмет. Той е нямал. Искрени съболезнования на близките и приятелите му.
По-добре го изтрий, че да не те почвам и тебе днеска. Какво като е забавен? Да, не кара с 37 (колкото е скоростта на забавения клип), а кара с около 80.
КЛИПА Е ЗАБАВЕН, ЗА ДА СЕ ВИДИ КАКВО СТАВА, А НЕ ДА СЕ ИЗЧИСЛЯВА СКОРОСТ!!!! НИКОЙ НЕ МАНИПУЛИРАТ, 5G НЕ ТЕ ТЕ ЗАРАЗЯВА С КОРОНАВИРУС, ЗЕМЯТА НЕ Е ПЛОСКА и такива работи.
П.С. надявам се и без много обяснения схвана идеята
Предполагах, че е slow motion, то си се вижда ясно. И не знам дали някой си представя, че хората се движат толкова бавно когато пресичат - очевидно е, че видеото е с друг тайминг. Това е трагедия, не защото загина известен журналист. Ако беше някой от нас много неща щяха да са вече потулени, знаете как стават нещата в БГ. Престъпното е случая е липсата на всякаква реакция от тарана с Аудито. Това в други държави щяха да го приемат като терористичен акт. Не дай си боже да бяха пометени и пешеходците на пътеката. И не смятам, че зависи от марката на колата - каквато и кола да имате при този импулс (маса*скорост) няма структура която да издържи, нито система, която да задържи тялото ви при тази скорост на преместване без да причини фатални наранявания. И въпреки това, представете си, че жертвата беше в икономична малолитражка!?! Мой колега преди 15 години участва в подобен инцидент, но в движение - движи се по магистрала с около 130км/ч във Пасат комби и отзад го блъсна Туарег. Така и не се разбра с каква скорост точно е карал джипа, но Пасата стана Поло и изхвърча на повече от 100 м в нивата до магистралата. Пътуващите имаха късмет - само няколко малки счупвания, предвид, че предните седалки се счупиха като бисквити и отидоха назад.
Имало е, и белият "дим" който се появява в момента на сблъсъка е именно от бутилката, както (мое предположение) и шумът от "експлозия", който описват очевидците.
Демек евросондата си е свършила работата. Проблемът с призива "клипът е манипулиран" идва от факта, че сега се разнася из нета от хора, които не са гледали обяснението(или не искат) и едва ли не излиза, че аудито е карало изрядно, пък "само го е блъснало". Падението на и без това невисокия напоследък БГ интелект е очевидно.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Сря Апр 22, 2020 6:47 pm
angel_che
Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am Мнения: 56 Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
Не правете никакви съпоставки между двете коли по отношение на сигурността. Двете коли се намират в съвсен различни ситуации. Едната стои в покой другата я шибва с 100 км/ч. Едната атакува с по-тежката си предна част където е двигателя и е пълно с железа, другата поема удара с голи ламарини и един заден мост. Реални тестове между две коли се правят в еднакви условия като двете коли са еднаква скорост, еднакви зони на удар и еднакви препяствия в които се блъскат. Дали двете коли щяха да изглеждат по-същия начин, ако Форестъра беше шибнал Аудито отзад със същата скорост?
Нед Апр 26, 2020 10:01 am
angel_che
Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am Мнения: 56 Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
Изгубиха ме като читател, само като прочетох как се твърди, че Субару Форестър по каталог е 1250 кг. И това вече не знам в коя подред статия го пишат. Ако някой се има наистина за експерт, не може да допуска толкова фрапантна грешка, а после да претендира за някакви точни изчисления и ускорения.
Изгубиха ме като читател, само като прочетох как се твърди, че Субару Форестър по каталог е 1250 кг. И това вече не знам в коя подред статия го пишат. Ако някой се има наистина за експерт, не може да допуска толкова фрапантна грешка, а после да претендира за някакви точни изчисления и ускорения.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл