Аз съм с бушон батка. Понеже AWD-то не работи, и сега съм с бушона в гнездото, и карам на FWD. Е сега като падна снега тука, когато е много натопорчено махам бушона, и нямам грижи. Минавам отвсякъде, иначе на сух път съм с предно само.
А за това какво представлява, има нова тема за това.
http://subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=286
Реално когато имаш преден и заден диференциал, ти трябва и трети за да се неутрализира разликата в скоростта на въртене при положение че завиваш, или когато има някаква разлика във скоростта на въртене. Но това не е всичко, има и много неща, които аз не познавам, знам че също слъжи и за разпределяне на въртящ момент. А може да има и други функции.
При мен има движение към задните колелета, но я няма синхронизацията, и когато правя обратен завой на сух асфалт, задницата ми подскачаше, понеже задните колелета искат да се завъртят толкова пъти колкото и предните, което е невъзможно. И затуй превъртат, и това се усеща като подскачане.