Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:20 pm



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Субару и Алтернативи 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ице, прав си, че е честа практика у нас да се "удря кьоравото", но често и причината е в условията, които получаваме като "дребни риби". От личен пример - фирмата, в която работя представляваме голяма световна марка за нашия пазар, като ние сме ексклузивен вносител и дистрибутор за страната. Във вериги за техника в големите държави като Германия, Англия, Франция и т.н. на моменти можеш да намериш цени, които са на нивото на наши цени-внос, че и по-нсики понякога. Само че те са ритейлъри, а аз върху тази цена трябва да покрия и разходи по гаранционен сервиз, склад, доставки и всички други разходи, които има един дистрибутор. Отделно нашият пазар е доминиран от 3-4 големи клиента, които не работят на много по-малък марж отколкото големите Европейски вериг, т.е. аз трябва да им осигуря същите условия. Та за печалаба въобще не говорим, камо ли тлъста. Просто за някои марки цяла България продава толкова, колкото малък до среден клиент в Германия, и съответно и доставните ни цени са така определени ](*,)
В нашия случай държим представителството на тази марка само за престиж в портфолиото ни, а печалбата я генерираме от собствената ни марка.
За колите не мога да коментирам, защото нямам познати в никое от дилърствата, но не бих изключил възможността и там да играят такива принципи.

Пет Юни 24, 2022 12:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съгласен съм, че това изкривяване на дистрибуцията е характерно за капитализма - който продава повече дава по - добри условия. Но капитализма се стреми и към глобализъм, затова ще си сърба попарата.
За мощността - Субару е неестествено висок автомобил. Добавяне на мощност изисква промяна на трансмисия, окачване и спирачки - нещо, което Субару прави само за STI модела си. (правеше...). Повярвайте ми - не ви трябва Аутбек с експлозивно ускорение и нервен педал в стокова форма. Че в БГ канавките са много и дълбоки. Вместо това от компанията залагат на "мазно" придвижване и линейно ускорение при що годе комфортна возия (компромис между височина и стабилност) и простор в купето. Благодарение на позиционирането на северноамериканския пазар съвременните автомобили на Субару са доста по-широки вътре, отколкото европейските си конкуренти. Повечето европейски SUV и комбита приличат на тренажори - супер комфорт за водача, но явно на него не би трябвало да му се налага да се оглежда назад или назад и настрани.
В днешно време конкуренцията се съсредоточи в електронните екстри - списъците от системи са толкова дълги, а означенията толкова объркващи, че човек остава с впечатлението, че цъка в менюта на Play Station. Имам няколко познати с нови автомобили - половината от тях си избраха модел само заради екстрите и лампичките по таблото. След няколко месеца гледам всички системи са на OFF - много било дразнещо цялото светлинно и звуково шоу ROFL

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юни 24, 2022 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе като гледам, не си се спрял и ти на кола под 200 к.с. за "мазно" ускорение :D
А и не говорим за чудовищно ускорение от 2-3 секунди от 0 до 100 км/ч. Моята пенсионерка не съм я тунинговал, но прави това упражнение за около 6,5 секунди, твоята може и по-малко, а 2,4ХТ го дават стоково за 5,8 секунди. Напълно прилично според мен.
Разликата е голяма с другите мотори, които го правят това за 10 секунди, пък разликата в разхода не е чак толкова голяма.
Но за нова кола е ясно, че всичко минава през фирми и се гледат повечето екстри, освен ако не е Дачия за бачкаторите :D

Пет Юни 24, 2022 1:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
...
Та всичко е доста относително.


По принцип е така :D Да не ме разберат погрешно колегите с бегачките 200+ конОве, че ги класифицирам като рискови шофьори. Както каза те тия с Корсите са по-опасни и все пак всичко си е до задкормилното устройство.

Иначе хипотетично погледнато, ако сега имам възможност да си купя нова кола, то вероятно бих избрал Форестър 4Adventure или Premium, но не бих го вкарал, там където съм ходил със сегашния Форестър... така че, дали има смисъл - не е ясно. За тия пари един паркетник с фул екстри светлинно и звуково шоу, както каза Ицо. :D

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Пет Юни 24, 2022 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
...
Но за нова кола е ясно, че всичко минава през фирми и се гледат повечето екстри, освен ако не е Дачия за бачкаторите :D


Да да, гледат се повече екстри като е за "голямУ шефУ" само....... :(

Пет Юни 24, 2022 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тая тема за какво я направихме - да я оспамите от А до Я, или да се правят полезни сравнения?

Пет Юни 24, 2022 5:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз, бих вметнал да не правите грешката и сравнявате Тусон/Спортидж с Аутбек и Форестър. Размер надолу са, задвижването им е доста компромисно и моторите им са пъргави само в градски условия. Полуоските от зрънчо и хилавото окачване даже не искам да коментирам. Виж, дизайнът отива към става напоследък. Ако разходът на гориво е водещ, бих избрал подобна кола, но поне равна по размери и категория. РАВ4 поне е просторен, хибридът е с 2,5L четвъртак и се движи прилично, а цените много сходни. Сузуки имат Акрос, който е...РАВ4 с емблема на Сузуки. Ауди и Волво имат съпоставими по клас коли, ама там сумите парят.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юни 24, 2022 6:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
subaru_engines_2022.png


CB18 vs. FB25

И това да отпуснат за Европа, пак ще се навия :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Юни 25, 2022 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стани,
Вярно че не е типично да има "Субару алтернативи" тема в "Субару фен форум", ама защо пък да не я допуснете да съществува? 21-ви век сме.
Нали и новините по телевизиите вече допускат "Другата гледна точка"? Да поразцъкаме алтернативите с преимуществата, а и с недостатъците им. Форумът е за това - да обсъждаме на всеослушание, на мегдана /форум на гръцки си е един вид мегдан по нашенски/... Идеята ми е не да се критикува Субару, а да намерим в развитието на колите им това, което продължава да ни вманиачва в тях... ако го има вече, де.
Скромно мнение/предложение - оставете я темата. Не разкоцентрира хардлайнерите; дообразова леко разочароващите се от марката и при адекватно обсъждане с правилните данни и изводи, може да ги застопори в лоното на Субару.
Все пак решението е на модераторите.

Поздрави,
ПР
 30

Чет Юни 30, 2022 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
prizov написа:
Стани,
Вярно че не е типично да има "Субару алтернативи" тема в "Субару фен форум", ама защо пък да не я допуснете да съществува? 21-ви век сме.
Нали и новините по телевизиите вече допускат "Другата гледна точка"? Да поразцъкаме алтернативите с преимуществата, а и с недостатъците им. Форумът е за това - да обсъждаме на всеослушание, на мегдана /форум на гръцки си е един вид мегдан по нашенски/... Идеята ми е не да се критикува Субару, а да намерим в развитието на колите им това, което продължава да ни вманиачва в тях... ако го има вече, де.
Скромно мнение/предложение - оставете я темата. Не разкоцентрира хардлайнерите; дообразова леко разочароващите се от марката и при адекватно обсъждане с правилните данни и изводи, може да ги застопори в лоното на Субару.
Все пак решението е на модераторите.

Поздрави,
ПР


Е точно за това е направена темата, но се почна пак безмислено писане без никаква конкретика. Страничен наблюдател няма да си губи времето да чете лакардии в които спорят гледните точки на трима четирима
Всяка тема има някаква цел, за да е полезна трябва да се ограничи излишният спам. Тази остава отворена, от вас зависи какво ще има в нея - нещо полезно или надприказване на инат.

Пет Юли 01, 2022 7:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе като гледам, не си се спрял и ти на кола под 200 к.с. за "мазно" ускорение :D
А и не говорим за чудовищно ускорение от 2-3 секунди от 0 до 100 км/ч. Моята пенсионерка не съм я тунинговал, но прави това упражнение за около 6,5 секунди, твоята може и по-малко, а 2,4ХТ го дават стоково за 5,8 секунди. Напълно прилично според мен.
Разликата е голяма с другите мотори, които го правят това за 10 секунди, пък разликата в разхода не е чак толкова голяма.
Но за нова кола е ясно, че всичко минава през фирми и се гледат повечето екстри, освен ако не е Дачия за бачкаторите :D
Положителна оценка за мнението на kronosОтрицателна оценка за мнението на kronos


това горе е цитат от мнение на kronos
------------
Да, но хибридите вече са мааалко по-напред. Миналата година ходих от София до Мадрид с новия тогава /модел 2020 г/ RAV4. Чудесно управление. Чудесна возия. Разход 6,2 л.бензин на 100 км. Просторна. Съвременни екстри. Не се набира от 0 до 100 за 6,5 секунди, но се набира достатъчно бързо за изпреварване, като сриташ педала. В Германия, напр., нямах никакви проблеми с бързо каращите в лявата лента.
Не си прав, че разликата в разхода не е толкова голяма. 40% е поне. Поне 10 литра срещу 6. Ако наистина караш с 4000 оборота на ДВГ постоянно, няма как да не си усетил разликата в разхода; дори и не вярвам, че е 10/100. Поне 13/100 е, ако се кара със 150+.
Но, това са паралели от моите Субарута ;) Може при теб нещата да са в рамките на идеалния фирмен рекламен клип...

Пет Юли 01, 2022 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
prizov написа:
Абе като гледам, не си се спрял и ти на кола под 200 к.с. за "мазно" ускорение :D
А и не говорим за чудовищно ускорение от 2-3 секунди от 0 до 100 км/ч. Моята пенсионерка не съм я тунинговал, но прави това упражнение за около 6,5 секунди, твоята може и по-малко, а 2,4ХТ го дават стоково за 5,8 секунди. Напълно прилично според мен.
Разликата е голяма с другите мотори, които го правят това за 10 секунди, пък разликата в разхода не е чак толкова голяма.
Но за нова кола е ясно, че всичко минава през фирми и се гледат повечето екстри, освен ако не е Дачия за бачкаторите :D
Положителна оценка за мнението на kronosОтрицателна оценка за мнението на kronos


това горе е цитат от мнение на kronos
------------
Да, но хибридите вече са мааалко по-напред. Миналата година ходих от София до Мадрид с новия тогава /модел 2020 г/ RAV4. Чудесно управление. Чудесна возия. Разход 6,2 л.бензин на 100 км. Просторна. Съвременни екстри. Не се набира от 0 до 100 за 6,5 секунди, но се набира достатъчно бързо за изпреварване, като сриташ педала. В Германия, напр., нямах никакви проблеми с бързо каращите в лявата лента.
Не си прав, че разликата в разхода не е толкова голяма. 40% е поне. Поне 10 литра срещу 6. Ако наистина караш с 4000 оборота на ДВГ постоянно, няма как да не си усетил разликата в разхода; дори и не вярвам, че е 10/100. Поне 13/100 е, ако се кара със 150+.
Но, това са паралели от моите Субарута ;) Може при теб нещата да са в рамките на идеалния фирмен рекламен клип...

Нещо е избягал контекста. Мнението ми беше адресирано към ico_tech, защото кой кара турбо Легаси с 265 к.с., а преди това коментирахме с GeorgiIv разлика в ускорение и разход. Но това беше за моделите на Субару, защото аз нямам наблюдение върху моделите, които си изброил, само сравнявах мощностите как не коресподират напълно с ускоренията им, където 2,4 ХТ определено е безспорен лидер.
Та в този ред на мисли, казах че разходът между 2,5 ХТ и колата на GeorgiIv, е малка. Не знам за какви 40% говориш, но при включване на автопилотът на 150 км/ч (показания на таблото, което означава реално около 140 км/ч), разходът ми беше малко под 9 литра на 100 км. Със сигурност хибрид от 2020 г, ще дава по-малък разход, но на няколко пъти казах, че всеки избира кола според нуждите си. Аз например нямам необходимост да ходя с кола извън България и въртя сравнително малко километри, за да ме притеснява колко харчи колата ми.
При теб нещата явно са по различен начин. Само споменах, че разликата е огромна в ускорението между турбо моделите, на които си се спрял, въпреки уж повечето конски сили в мощността на корееца.
Парите в крайна сметка са си твои и само ти може да решиш за какво да ги харчиш :beer:

Пет Юли 01, 2022 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за мнението, уважавам го.

Алтернативи беше идеятя на темата...

Поздрави,
ПР

Пет Юли 01, 2022 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Шофьорите могат също така ръчно да изключат системата, но тя се активира отново при всяко включване и изключване на запалването на автомобила.


Нищо не може да ги спре нашите джигити. А и масовия раЦер (рейсър) по нашите пътища си кара "пълнолетната" бангия и му дреме на каскета...

Обратно на темата с алтернативите:
Доколкото успях да прочета системата Еуеsight при Субару е една и съща (като функционалност) при всички нива на оборудване, така ли е?

При много от конкурентите трябва да бръкнеш допълнително за някои от тези екстри/функции.

Има ли някой представа чисто като представяне на тези системи - има ли чувствителна разлика между Субару и други - сленеде на ленти, предупреждения, автоматично спиране (на право, в кръстовище) и т.н. ?

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Чет Юли 07, 2022 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
аз съм карал малко един OBK 2021 в София, по околовръстното, цариградско и други от големите артерии
като цяло ми беше ок - спира/тръгва сам, следи лентите макар и леко да се лашка наляво и надясно. Но си завиваше без проблем където трябва, и държи лентата.
по едно време малко валеше дъжд и пак работеше ок (не проливен).
Има нещо като headsup display, което дава индикации какво се случва с малки светлинки (оранжево, зелено) - настъпваш лента например - което ми беше интересно.
(има в тубата видеа, може да се види)

единствената друга система от която имам опит е на Тесла (FSD), ама там нещата са по-различни.

Чет Юли 07, 2022 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добра алтернатива пуска Мазда - CX-60 с хибриден дизел 3.3! Ще ми е интересно да го видя като излезе. Иначе системите на OB 2022 2.4DIT са доста адекватни , колата е стабилна и стегната. Много удобни седалки. ЦВТ-то е една идея по-мудно в сравнение с Форестър 2.0DIT ,но ускорява брутално. Круиз контрола е супер но е до 145км/ч ,после излкючва.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Чет Юли 07, 2022 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Miro1972 написа:
Добра алтернатива пуска Мазда - CX-60 с хибриден дизел 3.3! Ще ми е интересно да го видя като излезе.

това го имаше на автосалона, огледах го. доста е добро наистина. Отпред е като голям SUV - висока отвесна предница, с голяма решетка. Вътре си беше типична мазда, но вече по-широчко така :)

Miro1972 написа:
Иначе системите на OB 2022 2.4DIT са доста адекватни , колата е стабилна и стегната. Много удобни седалки. ЦВТ-то е една идея по-мудно в сравнение с Форестър 2.0DIT ,но ускорява брутално.

абсолютно!!

Пет Юли 08, 2022 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 57
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Интересна тема. Аз имам сходни нужди и също сходни виждания за Субару алтернативите като колегата tarambuka по-горе (май и караме сходни коли засега :)

Моят фаворит за следващата е Волво V60 cc бензин турбо. Също от споменатите по-горе, харни са Toyota Rav4 (лошо че е СУВ…), Audi A4 allroad (по-тясна от Аутбека), Skoda Octavia 4x4/VW Golf 8 alltrack и MB GLB и MB C-class all-terrain (последната ужасно скъпа). Замислял съм се и за Мазда 6 комби особено ако дойде нова версия с надлъжен двигател и задно/ 4х4. Мазда cx60 също е интересна но отзивите за PHEV варианта май не са много положителни. Може би като дойде трилитровия бензин или 3.3 дизела…
Голфа Alltrack не изглежда зле но по някаква странна причина го продават само като дизел което вече малко ме плаши като дългосрочна инвестиция, а турбо бензините ги продават в Швеция и май никъде другаде из Европа.

В момента като основен недостатък на новия Аутбек виждам CVT-то и липсата на турбо двигател с повече nm (и донякъде порасналите размери).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Съб Сеп 17, 2022 2:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз като единствена алтернатива гледах Toyota RAV4 и евентуално Suzuki Across (което е 99% Rav4).
Цял ден карах колите, наред с Аутбека.
Тойтата ускоряваше по-мазно, по-бързо, със сигурност ще е и по-икономична заради хибрида. Отделно, живея в къща и мога да си позволя да зареждам Plug-in всяка нощ.
Като комфорт и цялостно удоволствие, обаче, Outback я би отвсякъде. Тойтотата е голяма, но не ми беше толкова удобна.
После, идват парите и времето за доставка.
Rav4 Adventure hybrid - 100k, 9 месеца време за доставка.
Rav4 Plug-in hybrid, 110k, 12 месеца време за доставка.
Outback Style - 2 налични в момента, 77к.
Outback 4adventure - 83к, 4 коли налични през 2 месеца
Любовта ми към маркатата не е плюс, по-скоро зависимост. :)

След като теглих чертата, прецених, че разликата между бензиновия мотор на Аутбек 4dventure срещу хибрида и плъг-ин хибрида ми идва прекалено висока, за да я избия до края на гаранцията на автомобила и затова заложих на Субару, този път съвсем ново. И сега чакам доставката през октомври.
 26

Пон Сеп 19, 2022 10:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Браво колега, явно си успял да изчистиш концепцията си в главата и си се спрял на Аутбека...., аз честно да ти кажа не успях. Направих няколко теста РАВ 4 Plug in, Honda CRV Hibrid, Аутбек, Шкода Кодиак, Карок 1.5 TSI ( такъв имаха в момета за тест...а и него го тествахме за служебна кола ), Октавия 2.0 ( бензин ) 190 к.с.4х4...
Много ми се искаше категорично да се спра на Аутбека..., обаче ако трябва да съм честен...освен бързата доставка и налични автомобили...аз друго предимство не намерих...за себе си. За вървене и поведение на пътя въобще няма да говоря и да изпадам в директни сравнения, защото на всички освен на Аутбека моторизацията ( турбо, хибрид...) е по-сериозна и разликата е осезаема, поне за мен...Като технологии, екстри, интериор и т.н., си е ОК Аутбека ( дори като интериор ми харесва много ), но......го усещах тежък и тромав като го карах, дори и в спортен режим...това е. Остава си като + доброто задвижване ( което никак не е малко ), качеството и пословичната здравина.....евентуално.
 15

Пон Сеп 19, 2022 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор