Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Покупка на нова кола Subaru Forester vs Hyundai Tucson PHEV
Автор |
Съобщение |
tony
|
Здравей колега - вече преминал на корейкса кола. До сега никой не ти отговори за мнения за ново Субару или Хюндай , а само как вече не се купувало и как умирала марката Субару в Европа. Дори и ти го споменаваш в поста си.До някъде сте прави, но не напълно. Марката въобще не умира, а даже си се продава много добре в Америка. А Европа с нейните зелени изисквания, правят това че тя да има слаби продажби тук. Има и тема за новия Форестър, и там “турбинираните “ колеги много негативи изляха по модела. Така че една Европа, която е един американски щат не е фактор. Толкова по икономическата тема. Ще ти отговарям паралелно на това което си писал за Тусона и еквивалентно за Форко. И така, от няколко дни вече карам Форестър Адвенчър - моето 3-то Субару. Всичките закупени от магазина. Предните две бяха дизел. Там пък какво плюене имаше за дизела, от хора които въобще нямат идея за този двигател, а само са чували и чели че имат проблеми.В крайна сметка колите вече имат нови щастливи собственици. Сега по темата.За гаранцията. Пишеш за Туксона че е голяма 5 години, на Форко е 8 години (без ограничение на пробега - вкл. за батерията). Едва ли ще изчакам до 8 година и да не съм си взел новото Суби. Модела не е Plugin, а и аз не търся нещо междинно - хем кабел, хем двигател. Или едното или другото е за мен по важното. Батерията е малка, но добре подпомага мотора при ускорение. А при отнемане на газта, се изключва мотора и се движи на батерия. Вярно малко е, но в задръствания си е електрокар. Срока за доставка. Да, вярно че я чаках над 6 месеца, ама и аз въобще не бързах. И по интересното е че я поръчах октомври, япончетата я сглобяват януари (по документи) и март идва в БГ. Не е стояла по плацове и паркинги и да чака реда си. Често срещано при масовите марки коли. Цената. Пишеш началната цена ти е била ниска - 78 к. Форестър Адвенчър е с премиум нивото, но без кожен салон (Адвенчъра е с водоотблъскваш текстил- много е приятен и удобен) и с почти еднаква цена като твоята. Оборудването, допълнителни разходи нямам.Каквото пише в офертата, с това пристигна. Имам крик, компресор и всичко за смяна на гума. Относно шофирането. Нищо общо с предните две Суби. Стой тежко и комфортно на пътя. Не е асматик, както го наричат тук. Естесвенно не и бегачка. Далеч е от турбото. Ако исках бегачка Суби, щях да си взема някои от останлите последни бройки от Final Edition WRX STI и да бъзикам докато стане +500 кс. Но, това време за мен отмина. Дали? Комфорта на возията и вътрешния интериор е отлично. Не подскача на всяка неравност. Шумоизолирането е много добро. Сравнявам с предни поколоения. Приятно съм изненадан и от новото поколение Eye Signt. Разхода е 6.7/100 за първите 400 км.(със спазване на всички ограничения). Ускорението при тръгване е добро, при изпреварване е също задоволително. Липсва ми турбото, ама ще го преживея. Относно CVT-то, разликата от предишните , е че е подобрена още повече. Не смятам да дърпам ремарке, има си коли за тази цел. Сервизите които ще се обслужва - Варна и Габрово са на ниво. Нямал съм проблеми с тях до сега. Да, вярно е че Тусона е масова кола. Вижда се постоянно на пътя. Карах на един приятел, ами не е това което очаквах. Няма го кефа от шофирането.Няма го удоволствието както в Субару. На външен вид, с тези триъгълни фарчета не ми харесва. Мое мнение. В заключение, ти пожелавам безаварийни км и със здраве да си караш колата. ПП. Имам проблем в КАТ. Това е първия Форестър Адвенчър в града в който живея, и в Сертификата от Япония е с други номера в сравнения със Стандартния Форестър. И сега чакаме от КАТ - София да “набият” номерата в системата. Не, че това ме спира да си го карам. Ето и снимки. По него съм сложил доста аксесоари и е в почти завършен вид. Може да не е масовка Суби, но това което марката дава на “закоравял” субарист като мен, не може друга да ми го даде. Бъдете живи и здрави. Карайте това което ви радва и се наслаждавайте на живота.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
111
|
|
Пет Май 26, 2023 8:30 am |
|
|
Alxx
|
Със здраве да си го караш!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Май 26, 2023 10:36 am |
|
|
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Постове: 65 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
|
“Enjoyment and peace of mind”
Това е девиза на Субару. Японците са велики с техните лозунги. Корейците са им първи братовчеди.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
15
|
|
Пет Май 26, 2023 11:36 am |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Постове: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
[quote="tony"][/quote] Много безаварийни километри. Форестъра хваща окото. Само се чудя като е Adventure защо не сложиха още 1-2 сантиметра просвет поне. На Wilderness-a в Америка поне са го вдигнали малко, може да тегли повече и имаше разни аксесоари като кора под двигателя и т.н. (ако не се лъжа), а тук са го оцветили и са сложили водонепромокаеми седалки. Много ми харесва и на мен, но защо е Adventure като няма разлика с базовия модел дори от тази гледна точка. Заради батерията резервоара е 48л., което за лакомото Субару си е малко - едва едва може да идеш до морето с 1 резервоар Дай още снимки и на интериора да се порадваме и допълвай с + и - ако откриеш
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Чет Юни 01, 2023 11:17 am |
|
|
tony
|
Здравейте! Искам да се извиня на автора на темата, че стана тук малко като реклама. На админите също се извинявам, но не ми се откриваше нова тема и за това пиша тук. Чакаме автора да сложи снимки на Туксона, както беше писал, но явно е зает и не остава време. Както и да е. Пак му пожелавам безаварийни км. И със здраве. GeorgiIv написа: Форестъра хваща окото. Само се чудя като е Adventure защо не сложиха още 1-2 сантиметра просвет поне. На Wilderness-a в Америка поне са го вдигнали малко, може да тегли повече и имаше разни аксесоари като кора под двигателя и т.н. (ако не се лъжа), а тук са го оцветили и са сложили водонепромокаеми седалки. Много ми харесва и на мен, но защо е Adventure като няма разлика с базовия модел дори от тази гледна точка. Заради батерията резервоара е 48л., което за лакомото Субару си е малко - едва едва може да идеш до морето с 1 резервоар Дай още снимки и на интериора да се порадваме и допълвай с + и - ако откриеш Колега GeorgiIv както писах по нагоре в темата, Европа и особенно България не са фактор за Субару в сравнение с Америка. И печалбите в края на финасовата година се определят основно от продажбите там. Ще ти отговоря на въпросите. Wilderness-а не е вдигнат, той също се сглобява на новата платформа на Субару. На него му слагат от завода “рошавите” гуми АТ на Yokohama и видимо изглежда по висок. Adventure е с просвет 220 мм. който е най-високия стандартен до сега. Предишните Форестър и Аутбек са с 210 мм. Предполагам ако обуя Форко с “рошави” гуми ще изглеждам като американец. Разлика между стандартния Форестър и Adventure има. Мотора и техниката е еднаква , но са добавенени и много аксесоари за едно приключение. Между Премиума и Adventure има разлика в кожения салон и джантите .Не искам да изброявам какво има в Adventure, ще стане дълго. Имам каталога в PDF и мога да го изпратя на който желае. Разбира се има и “минуси” Adventure спрямо Wilderness. За мотора, е ясно. Предната маска на американеца е усилена с черна пластмаса, която липсва при мен. Под знака на Субару (отпред) стои технологичния отвор за камера, която липсва при мен, а при другия е стандарт. Имам само на дясното огледало и отзад. Другите разлика не ме “дразнят” толкова много. За металната кората под двигателя и дифа погледни снимките. При обикновения Форко, ги няма. Разхода на гориво. Бях в София вчера и се върнах. В едната посока ми стигна един резервоар и остана. Когато имах печка-дизел с един горивен танк отивах и се връщах. Става дума за Бургас-София-Бургас. И не на последно място, за мен разхода не ми е приоритет. Радостта от шофирането е по важно за мен. И както писах, този Форестър е много подобрен от предишните поколения-возия,стои тежко на пътя, управлението много лесно и стегнато, неравностите по пътя не се усещат почти, добре обезшумен (това го разбрах след като махнах сандъка от покрива) , интериора е преработен доста, удобни седалки за дълъг път. Новия ъпдейт на система Eye Signt, има допълнителни функционалности и екстри. ПП. В Субару-Габрово, от където купих настоящата кола, в салона имаше америкаснки Аутбек Wilderness 3.6 - НОВ. За жалост, вече продаден.Като го видях, направо се почуствах много малък с моя Горски. То, това като ТИР изглежда. Огромен, красив и мощен. Така че да знаете, ако Ви се кара ново, мощно и голямо Субару, може да си го поръчате там. Субару Габрово не са официални представители на американците, но могат и това ваше желание да изпълнят.Цената ще надвиши 100 к , но кефа цена няма.Така че за мен Субару си е много добре, и въобще не умира. Снимките са от шоу рума с моя Форко. Не ми остава време да му направя още снимки в цивилизацията.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Чет Юни 01, 2023 9:02 pm |
|
|
nikentce
|
tony написа: .В Субару-Габрово, от където купих настоящата кола, в салона имаше америкаснки Аутбек Wilderness 3.6 - НОВ. ...Така че да знаете, ако Ви се кара ново, мощно и голямо Субару, може да си го поръчате там. Субару Габрово не са официални представители на американците, но могат и това ваше желание да изпълнят.... Цената сигурно включва и някакъв вид рушвет за регистрацията. Преди по-малко от година мой познат, който караше 2.0DIT Foretser 2013, купен от СМ София го продаде и искаше да си внесе нов Wilderness от Канада, но като провери в КАТ София му казаха, че няма как да го регистрират нов. Трябва да има определена възраст и километри, за да му позволят регистрация, защото не покрива Евро норма за нов автомобил. В Габрово ако са намерили вратичка....... Браво!
|
|
|
Пет Юни 02, 2023 5:56 pm |
|
|
Shider
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am Постове: 199 Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
|
nikentce написа: Цената сигурно включва и някакъв вид рушвет за регистрацията. Преди по-малко от година мой познат, който караше 2.0DIT Foretser 2013, купен от СМ София го продаде и искаше да си внесе нов Wilderness от Канада, но като провери в КАТ София му казаха, че няма как да го регистрират нов. Трябва да има определена възраст и километри, за да му позволят регистрация, защото не покрива Евро норма за нов автомобил. В Габрово ако са намерили вратичка....... Браво!
Много силно вероятно е да си чака в шоурум-а точно, за да изтекат шестте месеца от първата регистрация някъде си, както е по закон - и вече да се регистрира по каналния ред като "втора употреба" автомобил.
_________________ Never say never
|
|
|
Пет Юни 02, 2023 8:20 pm |
|
|
zarere
Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm Постове: 237 Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
|
Shider написа: nikentce написа: Цената сигурно включва и някакъв вид рушвет за регистрацията. Преди по-малко от година мой познат, който караше 2.0DIT Foretser 2013, купен от СМ София го продаде и искаше да си внесе нов Wilderness от Канада, но като провери в КАТ София му казаха, че няма как да го регистрират нов. Трябва да има определена възраст и километри, за да му позволят регистрация, защото не покрива Евро норма за нов автомобил. В Габрово ако са намерили вратичка....... Браво!
Много силно вероятно е да си чака в шоурум-а точно, за да изтекат шестте месеца от първата регистрация някъде си, както е по закон - и вече да се регистрира по каналния ред като "втора употреба" автомобил. Тъй като следя Subaru outback wilderness откакто е излязъл и исках да го купя нов и с гаранция, звъннах на Субару Габрово още вчера след като прочетох мнението на колегата с форестъра. С две думи, Wilderness не е нов, а на 15 000 км. Ето и линк към обявата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=sloebn Говорих с Росен Занев от Субару Габрово, който ми потвърди същата информация, че няма как да внесат нов и то с гаранция. Писал съм и със Субару Канада/Америка и те казаха, че няма как да купя нов и да му признаят гаранцията в Европа. А не ми се дават 80 000лв за кола, която не е нова и няма гаранция. Ako случайно някой разбере за такъв начин нека да ми пише, защото това е колата, която след като я видях исках да я купя веднага. А и доколкото знам Wilderness го има само с мотор 2.4, не съм чувал за 3.6.
|
|
|
Пет Юни 02, 2023 9:52 pm |
|
|
ico_tech
|
Евала на tony за представянето. Наистина Хюндай е в момента мейнстрийм, но и за Субару си има клиенти 4adventure е много по- добро определение от Sport. Не знам дали още имат модификация Sport, но според мен тази дума не трябва да се използва в нищо, което е под 200 кс, иначе просто е смешно. На мен също ми направи впечатление настройката на окачването на последните Форестър и ХВ 2020+. Буквално е като на тежък джип. Има си определен бодирол в завой естествено, но нищо, което да те накара да помислиш, че губиш сцепление или контрол. Абе full-time AWD си казва думата, кой каквото ще да приказва.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Юни 06, 2023 6:42 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Постове: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Здравейте не бях влизал отдавна във форума. Честито на колегата за новия Форко. Само радост и безаварийни приключения. Да споделя малко за Тусона. Поради липса на наличности взех среното ниво на оборудване. Недостатъци: Седалките не са толкова удобни като на аутбека. За 3-4 часа път са ОК но след 7-8 час стават доста неудобни. Твърди са но може би ще поомекнат с времето Малко бавно стартира софтуера. Свикнал съм качвам се и тръгвам. Сега чакам 10-30 секунди да се освести колата преди да тръгна Магистралния разход е висок Колата дойде с по-големите джанти 19-ки Не ми дадоха зарядно. Купих си но се чувствам кофти че не ми дадоха оригинално Багажника е малък Не може да се пусне отоплението или охлаждането дистанционно (това по евротъпонорма) Няма термопомпа и отоплениет ое от двигателя. Даже да имаш пълен заряд на батерията ако искаш топло работи двигателя
Предимства: 360 градусовата камера. В началото бях много скептичен но си е доста полезна при паркиране. Електродвигателя е достатъчно мощен. Бях скептичен в началото но си се движи страхотно на ток. Даже успява да дърпа 1300кг каравана. Свикнах на ток и когато карам на двигател ме дразни. Бензиновия двигател също има достатъчно мощност но си има по-бавна реакция. Не е като на Н6-цата като натиснеш газта и чакаш 2 секунди да мисли какво ще прави но ... В купето има много място. Спокойно могат да се качат 4-5 човека над 2 метра Системите за следене и поддържане на лентите са доста удобни за дълъг преход Лед фаровете са супер Музиката е добра Климатика работи без да се налага да пускаш двигателя. Реално може да спреш на слънце да чакаш някой 5 часа и да си седиш на климатик.
Разход: На ток при икономично каране успявам да мина 72-76км Извънградско 6-7-на сто Магистрално 8 или повече теглене на каравана 1300 кг - 11.5 До тук за 23000км средния разход на бензин е 3.8, като доста се повлия от тегленето на караваната и едно дълго пътуване до Италия
На мен колата ми е приятна за каране. По-малко проходима е от субару но на мен ми е достатъчна. Ще видя батерията колко ще искара като живот. Ще ми е интересно да я сравня с някой Форко но това ще е по-натам когато субару пуснат плъгин версия. За мен най-голямият кеф е в града е да карам на ток и да не се налага останалите да ми дишат пушека и мръсотиите.
Поздрави на всички и ви пожелавам нови и готини STI. Аз бях скептичен относно покупката на нова кола но глезотийките си заслужават.
|
15
|
|
Вто Юни 27, 2023 9:53 am |
|
|
ico_tech
|
Здравей. Радвам се, че се върна да споделиш впечатления. Радвам се и, че покупката те удовлетворява и те радва. Субару PHEV няма да има - официално се отказаха от тази линия. Според Субару плъгина не е удачен, може би заради желанието им да запазят симетрията на колата и постоянното задвижване и цената на такова технологично решение (Subaru Stardrive®). Сегашният плъгин се предлага само в някои щати в USA и е ужасно скъп, а пробегът му е под 40 км. Така, че който желае PHEV трябва да се насочи към други марки. Не се притеснявай за батерията - до края на лизинга със сигурност ще издържи. Това, което ме дразни във всички нови автомобили в средния клас е настройката на стабилизиращата програма. Пример - качвам се в моята кола, давам газ на завоя и тя тръгва с вратите, плъзга се леко, но контролируемо, чак тогава сработва тракшъна и те връща в платното. Качвам се примерно в Ситроен, със същите Нм, давам газ на завоя и ЕКУ-то веднага дави мотора, колата тръгва за 2 сек. и веднага забива нос . Просто няма никакъв фън Искам да пробвам дрифт и с Тесла Пърформанс, но колегата нещо се дърпа Безаварийни пътешествия!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Юни 27, 2023 12:08 pm |
|
|
steling
|
Много е красив на живо Тони Като го мярнах в огледалото бях сигурен, че си ти безаварийни километри и много кеф с машинката.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Сря Юни 28, 2023 6:28 am |
|
|
ф-008
Регистриран на: Пет Сеп 26, 2008 12:02 pm Постове: 570 Местоположение: София
Автомобил: ПIV'14; ТЛК200'14
Рейтинг: 64
|
|
Чет Сеп 07, 2023 9:55 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Постове: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Баща ми реши да замени 4-тото си поред Пежо (последно 3008) с автомобил от друга марка. Предложих му да пробва Форестър или Рав4, но той не прояви интерес. Води ме на тест драйв на Киа Спортидж и Хюндай Тусон мек хибрид, колебаеше се между двете коли. Тусонът вървеше добре и купето изглеждаше прилично, което не мога да кажа за другата. След теста на Киа-та му предложих поне да се качи във Форестър-а в шоурума отсреща, но той отново отказа. На следващия ден все пак го е пробвал, после веднага поръчал, чакаме го сега да дойде през първата половина на октомври.
|
|
|
Нед Сеп 24, 2023 4:03 pm |
|
|
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта |
|