Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Днес не ми е ден. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Пфууу, днес имах проблем с колата. Карам си аз, и на едно кръстовище трябваше да спра по бързо и натиснах спирачката малко по-силно от нормално. Но колелетата дори не блокираха. И в един момент усетих, че педала ми потъва бавничко. Не е твърдичък както съм му свикнал. След когато достигнах там накъдето се бях запътил, спрях и взех да оглеждам колелетата от вътрешната страна. Всички бяха чисти, нямаше омасляване. Но имаше доста омаслено идващо от тръбичките. Просто са така ръждясали, че направо са изгнили. Та оставих колата в сервиз, утре ще я гледат, и ще ми се обадят. Аз им казах какво има де, ама те да си видят хората също.
Nick я кажи колко струва при вас смяната на тръбите за задните колелета. Да имам някаква представа колко ще ми струва че да се готвя психически за утре ;)

Чет Мар 01, 2007 12:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Първата основна грешка на българина клиент в чужбина. Оставил колата за поправка и не знае колко ще му струва. И като отиде на касата - мяууу.

А колко лесно е щяло да бъде ако само си беше попитал 'хубаво, бе господа красиви механици, вие като с кой по-точно номер кремък ще възнамерявате да ме дерете мен ? За кой размер балтия да се подготвя, за #2, за #6 или за кюския през кръста ? Колко приблизително ще ми струва ?'

Въпроса с тръбичките не мога да му дам цена от страни. Зависи дали ще слагат оригинални, дали правени, дали ще влизат и в купето или няма. Зависи колко на час плаща клиента, колко са алчни в сервиза, колко искат да вземат полза от това че си закъсал и нямаш шансове.

На око, при нас би трябвало да си межди $200 и $300. Не си $50 дефект, не е редно да си и за $500.

Чет Мар 01, 2007 1:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Реално ситуацията е: те гледат утре колата, и ми казват какво има и колко ще ми струва. Ако ми изнася - правим, ако ли не, не я правим и отивам при някой друг.

Чет Мар 01, 2007 1:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Tова е коренно различна история. Така е правилно. Ти вероятно само си я закарал с влекач до там и си я оставил, но нямаш затворена сделка/потвърдена поръчка все още. Това е друго.

Добре ли си с другите линии за бензина ? Правени ли са някога или не са ?

И, да си кажа, че не виждам къде другаде.......ние май я закъсахме за бензин. При вас как е ?

Чет Мар 01, 2007 1:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Абе де да знам, аз колата я имам от една година. Нямам идея как са тръбите отдолу. Имам намерение да и правя профилактика на пролет, може тогава да си сменя сам и другата тръбичка. Поне може да погледна как минават, и да си запоя една парче от купето отвътре до маркуча. Така ще махна изгнилото което е навън на солта. Да поясня че това съм го правил и на други коли, спойката е със сребърен припой. Все пак това ми е професия ;)
Да си призная колата я карах днес, без да полазвам влекач. На малко по-голяма дистанция, с леко боравене с педала и малко помощ с ръчната :) То теча не беше много голям, и системата не се изпразни, понеже минах покрай един магазин и си купих DOT3 и напълних казанчето. Така че не съм бил без абсолютно никакви спирачки.
Ще ги видим утре майсторите какво ще кажат. Аз ги знам де, добре си вършат работата. Преди на моя шеф буса все там го ремонтираха. И отзивите са добри. Ама утре ще си проличи ;)

Чет Мар 01, 2007 2:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Еее да бе с тоя бензин голям блъф а? Как така няма да има бензин, това са глупости, рафинериите не можели да произвеждат.
Че аз ако имам 100 бензиностанции в града, защо да не затворя 10 примерно и на другите да им вдигна цените с над 10 цента ;) И тука големи хиени еййй.

Чет Мар 01, 2007 2:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Aз ако съм - няма да припойвам нищо с никакъв сребърен припой. Не искам да се видя в 6.00 рм по новините.

Има си тулове за целта и операцията е две минути. You have to flare it.

За бензина - еврейски блъф на кутийки.......

Къде е на Албърта нефта ?

Ей сега трябва да излезна да търся някъде бензин, чудя се сега ли да излезна да търся или утре на работата да държа под око бензиностанцията срещу нас. И като пристигне доставка да заредя.

Чет Мар 01, 2007 3:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Имаме такива инструменти за правене на конуси (flare). Ама това нали е стоманена тънкостенна тръба, и като почнеш да я раздуваш не се ли цепи по периферията. Аз от 10 години работя хладилна техника, и вярвай ми, имам повече доверие в спойката отколкото в конуса. Конуси на медни тръби стават идеално, на алуминиеви - цепи леко по периферията. Има и едни връзки с едни пръстенчета месингови, ама не мога да кажа дали са подходящи за тоя случай. Ти ако знаеш нещо може да споделиш. Аз по газовите уредби съм ги срещал тях.
Предимството което виждам е това че при разглобяемото съединение нямаш открит пламък в колата. Не може да ти се случи лек пожар :)
Ама така както ми говориш за тоя бензин, при вас положението звучи не добре. Тука си има бензин навсякъде, само тук таме по някоя бензиностанция не бачка. Той петрола в Албърта си го има, ама рафинериите били нещо не наред. Ама ей така за 1 ден да стане навсякъде дефицит, това си е чист признак за спекулация ;).

Чет Мар 01, 2007 3:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Цитат:
Имаме такива инструменти за правене на конуси (flare). Ама това нали е стоманена тънкостенна тръба, и като почнеш да я раздуваш не се ли цепи по периферията. Аз от 10 години работя хладилна техника, и вярвай ми, имам повече доверие в спойката отколкото в конуса. Конуси на медни тръби стават идеално, на алуминиеви - цепи леко по периферията. Има и едни връзки с едни пръстенчета месингови, ама не мога да кажа дали са подходящи за тоя случай. Ти ако знаеш нещо може да споделиш. Аз по газовите уредби съм ги срещал тях.
Предимството което виждам е това че при разглобяемото съединение нямаш открит пламък в колата. Не може да ти се случи лек пожар


Аз пак ти казвам, че никога няма да направя това, което ти искаш да направиш. Защо - няма да говорим. В свят свободен ний живеем......

Първото което е, ти нямаш нужда да запояваш нищо. Защото ти нямаш нужда да удължаваш метална тръба с парче тръба. Ти имаш нужда цифром и словом, да изхвърлиш 6 инча ръждясала линия и да се вържеш към останалата здрава част с 6 инча по-дълъг маркуч. Точно това е твоя случай. Обаче ..... ти трябва да flare горивната линия където си я отрязал. Иначе става циганска работа и 6.00 новини. Това е закон.

За спирчани линии - по закон е забранено да се ползват фитингите, за които ти говориш (състоящи се от 5 парчета). По закон е позволено да се ползва компресионни фитинги, състояши се от три части, като тръбите се double flare-ват. Закон. И аз не го оспорвам. За мен си е ОК.

Чет Мар 01, 2007 3:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Олеле, чета в първия момент и се чудя - абе как ще сложа аз маркуч на спирачните тръбички. Понеже по-горе не сме отворили още темата за бензина, ти само ме попита как са тръбите и това е. И чак по долу видях че си писал за спирачките.
То аз никога не бих се хванал да заварявам тръбата на бензина :) Иначе новините в 6:00. хахаха "Кола гръмнала в Монреал"
А защо правим флеър на отрязаната част на тръбата, предполагам е за да не се измъкне маркуча. То не е необходимо нормален флеър, просто да се получи лек ръб предполагам.
Само не знам откъде мога да намеря компресионни фитинги на 4мм. Мисля че там накъде е тръбичката на спирачките.

Чет Мар 01, 2007 5:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 7:46 pm
Мнения: 188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
леле за пръв път чувам за изгнили тръби в купето на Субару колега да не си я използвал за лодка хихи или е външна? при мен едно от маркучетата се спука точно като се бях върнал от дълъг път и ми настръхна косата като си помислих какво можеше да се случи на спускане от Петрохан ...

_________________
active driving, active safety

Чет Мар 01, 2007 10:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За Провиго - компресен фитинг за спирачните линии можеш да купиш от всеки магазин за части. Трябва да поискаш 3/16 " размер. А за бензиновата линия трябва да флеърнеш за да не изскочи маркуча. Че и това съм виждал.

За Фокус - На Субару никога не гният линиите в купето. Каквото има изгнило е точно в прехода къде излиза през пода, отзад под задната седалка. Но технически ти не можеш да правиш сглобки точно там и затова изнасяш точката на поправката с няколко сантиметра напред, към здравата и хоризонтална част на линиите.

Аз само веднаж имах една поръчка, където клиента сам си беше поръчал и снабдил частите и аз нямах изход. Само си спомням, че колкото поисках, толкова ми платиха. Говорим за трите бензинови линии на SVX. Което е две врати автомобил.

Чет Мар 01, 2007 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Абсолютно, изгнилото е точно след като излязат навън тръбите. Focus тука със солта която има по улиците, няма спасение за колите. Гният и това е, пък и това си е бизнес, повече работа за механиците. Повече продажби на автомобили поради късия им живот в следствие на солта и т.н.

Чет Мар 01, 2007 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Преди малко ми се обади механика, и вика че двете линии са изгнили. Каза че и двете ще подменят. Цена 250-300$ + такси. Питах го дали само изгнилото ще подменят, а той ми вика че цялата линия от край до край. Ще ги видим днес какво ще направят.

Чет Мар 01, 2007 3:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Завиждам ви на сервизите, честно :smt087

_________________
All-Wheel-Drive

Чет Мар 01, 2007 6:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
просто трябва да видите някое пернишко субару и ще разберете какво значи гробница :-D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Чет Мар 01, 2007 10:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Готова работата. Сменили са две тръби отзад. Аз си мислих че ще сменят наред, ама то е немислимо просто, много работа е, и трябва да се рушка в купето.
Като излязат от купето тръбите, минават покрай резервоара и слизат до един двоен нипел за двете линии закрепен с болт към каросерията. Те реално са се конектнали там. Сменили са линиите от това нипелче до маркучите на колелетата. И тая работа ми струваше 290$ + такси. Абе 330$ всичко. За туй дето са сменили като части са дръннали 80$. Това е абсурдно, ама те си праят цените ;) Добре че беше моя шеф, сутринта минал през сервиза и им казал да пишат фактурата на неговата фирма. И си поделихме ремонта. Аз платих половината а таксите той ще си ги вземе по-късно :)

Чет Мар 01, 2007 11:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 06, 2007 4:24 pm
Мнения: 820
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Здравей. аз мисля, че в случая е взето най-правилното решение. Със спирачките шега не бива, а и Nick е абсолютно прав за всичко. Преди 8г аз имах същия проблем с мойта TOYOTA. Изгнили спирачни тръби. Тогава в София беше невъзможно да се намерят спирачни тръби, освен при официалния представител. Не ме питай колко време ги чаках, а също колко пари ми струваха. Но затова пък не са ме давали по новините, нито са писали за мене по вестниците.

Пон Май 07, 2007 6:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am
Мнения: 1254
Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
е да ама не си дал $330 със сигурност :)

Вто Май 08, 2007 3:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Ми нормално е да не е дал 330$. Все пак е в България. Труда при услугите се плаща евтино. Само другите стоки са на нивото на световните, че и отгоре ;)

Сря Май 09, 2007 12:40 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор