Автор |
Съобщение |
DOXATA
Регистриран на: Пет Ное 06, 2015 11:42 am Постове: 31
Автомобил: Honda CR V 98г.
Телефон: 0898429733
Рейтинг: 0
|
Демонтаж на фаровете,отваряне и почистване отвътре,монтаж на лупи и ксенон система-55W,залепване и монтаж,полиране отвън,реглаж,окабеляване-380лв. Фолио за сега не сложих,че ми се събраха и разходи за гуми и т.н.
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 8:16 am |
|
|
kerekovski
|
Ако ги е полирал отвън, е трябвало да сложиш фолио, тъй като след полиране бързо започват да помътняват, ако не се защитят с фолио, лак или друг препарат. Колко време отне цялата тази процедура и имаше ли нужда от предварителна уговорка / записване?
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 8:37 am |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Постове: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
Да Ви питам, има subaru legacy jdm (00-03) с ксенон, не съм сигурен ама май е фабричен, те с лупи ли са? Някой наясно ли е? Или си е рефлектор с ксенон просто...
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 9:34 am |
|
|
DOXATA
Регистриран на: Пет Ное 06, 2015 11:42 am Постове: 31
Автомобил: Honda CR V 98г.
Телефон: 0898429733
Рейтинг: 0
|
Трябва предварителна уговорка.Закарах я в 15ч.единия ден и си я взех в17ч. на следващия.Знам за фолиото,те са полирани вече веднъж,обаче се изтръсках и 520лв. за гуми и ми дойде в повече. фолиото мисля че е още 80-100лв.До колкото разбрах не е проблем да се сложи и в последствие,като може да се наложи полиране отново ако са помътнели вече.
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 9:53 am |
|
|
BAlexandrov
|
Рефлектор с ксенон, но не е просто - рефлектора си е направен за ксенон.
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 9:54 am |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Постове: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
Ясно щом си е фабрично с ксенон, че е сметнат този рефлектор. Просто ми се искаше от тази година всички рефлектори да са сметнати за ксенон Кофти е че дори да се намерят такива фарове не са за европейските ни модели...може и да могат да се преправят-не знам Благодаря BAlexandrov
|
|
|
Сря Мар 23, 2016 10:06 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Сря Мар 23, 2016 10:26 am |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Постове: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Търсих из форума, но има прекалено много теми и мнения, та извинявам се предварително, ако се дублирам. Имам няколко въпроса: 1. Каква е крушката на късите на Outback B13 (2004г. H6 ако има значение) че не ми се иска да отварям фаровете само за проверка. Това което намерих е, че е H7, но все пак? 2. Доста хора пишат, че има проблем при монтаж на ксенона от гледна точка на натоварване на веригата, "прецакване" на фаровете и т.н. Аз лично съм си монтирал сам ксенон на пежото и съм супер доволен - първия ми комплект баласти/крушки изкараха около 5 години. А и не виждам как може да е проблем натоварването при положение, че ксенона дори отделя по-малко топлина + повече светлина при еднаква мощност - единствено стартовото напрежение е доста високо, но затова има баласти - има ли някаква истина в тия твърдения, тъй като все още не съм много запознат с устройството не Субару-то, а доколкото знам в по-новите коли си има и проверки за изгорели крушки и т.н. - има ли пречка да си монтирам ксенон? Главната ми мотивация в случая не е само осветяването на пътя, тъй като за момента съм доволен от крушките, но като изгорят мисля да ги сменя с ксенон поради факта, че издържа доста повече, а смяната на крушки си е занимавка. Иначе лично за мен, единствената логична причина да не се сложи ксенон би била някаква несъвместимост с автомобила или рефлекторни фарове, но тъй като Субару-то ми е с лупи, не вжидам проблем, все пак реших да се допитам, за да не стане някой гаф после ))
|
|
|
Съб Дек 24, 2016 10:02 am |
|
|
dimitrov2000
|
1. Н7 е крушката. 2. Ако имаш желание - слагай и не се замисляй. Няма странични ефекти.
|
|
|
Съб Дек 24, 2016 12:49 pm |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Постове: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
Слагай направо лед без да се замисляш Ще свети много по-добре, по-ниска консумация и по-дълъг живот.
|
|
|
Съб Дек 24, 2016 1:20 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
suba4o написа: Слагай направо лед без да се замисляш Ще свети много по-добре, по-ниска консумация и по-дълъг живот. Колега ти да не си с LED светлини. обмислям го този вариант , но не знам колко е подходящо за моят автомобил Outback 2002 Face. Гледах това и много се чудя. https://www.youtube.com/watch?v=0tv_UUYd_4A
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 12:14 am |
|
|
kerekovski
|
dimitrov2000 написа: 2. Ако имаш желание - слагай и не се замисляй. Няма странични ефекти. Странични ефекти има много и все отрицателни - най-вече върху насрещно движещите се.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 11:02 am |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Постове: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
SpliFF, не съм с лед, но си мисля да тествам когато ми изгори някоя от крушките и ще пиша за ефекта. Мой колега си сложи лед (с рефлектор е и той) и добре реже горната част на светлиния поток (но не е със субару). Но досега каквато информация съм събрал много зависи от рефлектора и от вида лед. В повечето случаи не се получава добре. Братята руснаци имат много клипове с подобни опити в youtube. Този клип го знам на колегата от Варна, но не знам дали не заслепява насрещно движещите се. Трябва да се види и тества.
Относно автора на темата е с лупи и няма да има тез проблеми и няма да заслепява....
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 11:21 am |
|
|
kerekovski
|
То не е само до лупите, в крайна сметка има и фабрични ксенони с рефлектори. Другаде е причината - забелязвал ли си, че всички фабрични ксенонови системи вървят с още 2 изключително важни системи, помагащи за намаляване на заслепяването? Става въпрос за пръскалки, които да мият калните пръски от фаровете и автоматично регулиране във височина. Неслучайно са задължителни тези неща.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 11:30 am |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Постове: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
Все пак не е невъзможно. Повечето във форума не сме сложили ксенон, за да не пречим на останалите, а и да не приличаме на голф. Според мен съвестните шофьори няма да заслепяват без значение с какви фарове са. Фаровете могат да се регулират ръчно, а за пръскалките-не са задължителни. Не се заяждам....просто мисля че е въпрос на желание и добра съвест.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 12:05 pm |
|
|
kerekovski
|
Аз също не се заяждам, но фактите са факти. Дори всичко да ти е 100% изпипано - чисти лупи и читаво статично регулиране на стенд, то срещу заслепяването никога не можеш да постигнеш това, което е постигнато при фабричните ксенонови системи. Замърсените фарове, особено ксенонови, разсейват и заслепяват доста. Аз лично не съм виждал фабрични ксенонови фарове, които да нямат пръскалки. Представи си зимно лигаво време и колите пред теб хвърлят постоянно кални пръски назад. Нима на всяка минута с измиването на предното стъкло слизаш и си миеш фаровете? Отделно за регулирането - ръчно не можеш никога да постигнеш това, което електронната система прави. Не става въпрос само за еднократно регулиране на височината от врътката в купето с всяко стартиране на мотора при разлики в натоварването на колата. Става въпрос за динамично регулиране при всякаква промяна на наклона - примерно преминаване през бабуни, при което директно светваш на отсрещния в очите - много често ми се случва да ме заслепят така точно автомобили с афтърмаркет ксенон в такива ситуации, колкото и добре да светят на равно.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 12:22 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Според мен миенето на фаровете не е да не заслепяваш насрешните,а заради това ,че лупата концентрира светлината и най-малките замърсявания пречат на светлинния поток.Прави ми впчеталение ,че когато карам на тъмно когато карам м/у сгради и самата светлина отсрани е изрязана,а не е разсеяна.Все пак има като нашите коли със фабричен ксенон и фаровете нямата лупи.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 1:02 pm |
|
|
kerekovski
|
Но пък имат миене и автоматично регулиране във височина.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 1:48 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Постове: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Да ви кажа заслепяването не зависи от ксенона, ако те заслепяват с ксенон - ще се случи и с обикновена крушка. В момента светлините на субаруто ми са горв долу със същата сила като тези на пежото, единственото ми съображение в случая е щ, че поради абсурдните закони в наш'та мила родина, трябва да караме денонощно на къси светлни, а HID имат в пъти по-дълъг живот. Както споменах по-нагоре - комплект HID закупен за около 100лв. ме изкара към 5 години с често шофиране.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 2:31 pm |
|
|
kerekovski
|
Това не е основателен довод според мен, даже напротив, пак е в плюс на обикновените халогенни крушки. На B13 крушките на късите (H7) се сменят приятно лесно (5-10 минути на страна), в сравнение с много други модели. С хубави халогенни крушки (от по 10-тина лв/брой) карам винаги по повече от 3 години и светят не по-лошо. Нямам предвид тези с повечето проценти или синкавите оттенъци, а съвсем обикновени Philips-и и Osram-ки. Къде са 30 лв на 3+ години, къде са 100 лв на 5 години?
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 3:10 pm |
|
|