Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Пробвал съм си ксенона преди да ги сложа .. и от тогава съм с ксенони 4300К. Единствената разлика е по доброто осветяване. Няма заслепяване, дори и разлика в цвета няма спрямо хубави лампи (OSRAM , PHILLIPS 4100-4300К ... като изключим синеещите версии на тия лампи). Преработена е само капачката зад фара, има гумена тапа и кабели. Мисля, че ако се разминем няма да намериш никаква разлика с нормално светещи ОЕМ фарове. Никой и никога не ми е премигвал че го заслепявам. Просто са регулирани правилно и това е. Ако фаровете са рефлекторни (без леща) .. може да не се получи. На предишната кола пробвах ... и не стана , прекалено разсейване имаше.. нищо, че фаровете бяха НОВИ.
За дългите светлини е друга история.. там съм с LED... към 4000 лумена на лампа. (XHP50 диоди 2бр на лампа) Не е истина какво могат... но пък толкова рядко карам на дълги , че инвестицията е нещо като 25 лв на минута светене до момента.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 3:52 pm |
|
|
ico_tech
|
При мен фабричните къси са ксенон и според мен светлината им е слаба. Светят осезаемо по-добре когато ги изчстя, но при нашите кални пътища това е крайно непрактично. Пръскалките мият с много краткотраен ефект. Към Керековски : аз имам автоматично регулиране по височина, но е толкова бавно, че тва с бабуните не се получава както го мислите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 4:09 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Ако са бавни сигурно са ползвали моторчетата от стария фар. Такова автоматичнонастройване и аз мога да си направя .. но не виждам смисъл. Наситина при легнал полицай няма как да стане. Като ги включиш правят ли самонастройка (калибриране) ? На по-новите коли се вижда като запалят.. доста бързо е и мърда във всички посоки.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 4:27 pm |
|
|
kerekovski
|
Интересно ще ми е да се разминем някъде по пътя, няколко пъти в различни условия. Това, че никой не ти е присветвал за заслепяване, не е гаранция. Аз примерно не светкам на електроженистите, защото те няма какво повече да направят, от това да ми светнат и те обратно, което е още по-неприятно. Спрял съм да си го причинявам. Но това, че не им светкам, не значи, че не ме заслепяват.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 4:36 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
В София съм.. работя в района за захарна фабрика, живея в района Красно село - Лагера Ако си наоколо или имаш път... може по всяко време да се видим Рано се стъмва и лесно можем да тестваме.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 11:45 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Постове: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Аз също не съм доволен от оригиналния ксенон на къси светлини на Аутбак 2010 г. С лупи са, но светенето е недостатъчно. Като включа дългите, които са халогени 60 вата, става ден. Свалях фаровете и крушките са ми D2S, 35 W. Не видях начин за регулиране и нямам копчета в колата. Може да са саморегулиращи Дали има вариант да се сменят с по-силни? Баласта или там каквато електроника има, ще издържи ли? Изобщо дали има ксенонови крушки над 35 W?
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 9:56 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Постове: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Дори да са саморегулиращи, трябва да имат едни болтчета за донастройка. Аз моите ги вдигнах малко защото бяха доста забити . Сега и на мен ми се струват слабички, но пък осветяват по -голям участък от платното
Sent from my K00Z using Tapatalk
|
|
|
Чет Яну 05, 2017 8:03 am |
|
|
kerekovski
|
Фаровете на B13 светят уникално и еднакво добре и с халоген и с ксенон (фабричен), но само когато са в добро състояние. Под добро състояние се разбира кристално прозрачни плексигласи, лупи и добро покритие на рефлекторите зад лупите. Ако дори само едно от тези неща не е ОК, то няма как да светят добре. Аз се разминах само с външно полиране (и залепяне на защитно фолио след това), след което разликата беше огромна. Но пък лупите ми са съвсем чисти и рефлекторите зад тях са перфектни. Моят личен съвет е, да се огледате в тази посока, вместо да се чудите, как да си побългарите фаровете и да пречите на околните.
|
15
|
|
Чет Яну 05, 2017 8:55 am |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Колеги да опресня малко темата по нова година ми влезна една муха за лупи на Forester SG9.Вчера се срещнах с гн Страхил Тошков и цените вече са леко(двойно)завишени за монтаж на лупи BI XENON RETROFIT ЛУПИ MORIMOTO ULTIMATE - H1 +45% ПОВЕЧЕ СВЕТЛИНА - 2,5 ИНЧА тук отварям скоба ,че ще използвам стоковите баласти но ще добавим преходен кабел към H1 + сваляне качване броня,сваляне монтиране на лупите залепяне на фара и монтиране на лед бар на мястото на габарита и настройка на фаровете -830 лв с уточнението че може да нарасне още с някой лев още ако изкочи нещо скрито.Споделям ако на някой са му влезли същите бръмбари моите излязоха вече. Много здраве на всички през 2021 г.
|
|
|
Съб Яну 09, 2021 9:33 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 70 госта |
|