Автор |
Съобщение |
01
Регистриран на: Нед Дек 03, 2006 7:44 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
ЕЛЕКТРОНЕН КАТАЛОГ KATALOG AUSPUH
http://autovita.com/index.php?cPath=120 ... 91ca97fb11
ЦЕНОВА ЛИСТА АУСПУСИ VITO 01.01.2008:
http://eli12.hit.bg/VITO.xls
АДРЕСИ НА АВТОСЕРВИЗИ В СОФИЯ И СТРАНАТА където ще получите квалифицирана услуга
Auspuh servis
***София:СЕРВИЗ ЗА АУСПУСИ-ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ, ПАВЛОВО, СРЕЩУ НАКЛОНЕНАТА СГРАДА на "СИРИУС"-монтаж на амортисьори "MONRO" "BILSTEIN" "STARMAN",ходова част и масла.
Приемчик :0889966997
Магазин за ауспуси акумулатори "Монбат" и "Искра" с богати наличности на масла, филтри,авточасти и аксесуари..
Auspuh serviz , auspusi za kamioni busove avtobusi
****София:СЕРВИЗ ДРУЖБА 2- ПЕТА ЧАСТ, ДО ПАЗАР РОДЕОТО-
Приемчик: 029783434
Магазин и склад на едро за авточасти,акумулатори,масла Репсол, .Сервиз за ГУМИ и ГТП.
***София:СЕРВИЗ БУЛ.СЛИВНИЦА-срещу Кенар
Приемчик :0899999352. Магазини и склад на едро за авточасти акумулатори Монбат, Искра,масла и аксесуари.
ДИСТИБУТОРСКИ СЕРВИЗИ НА ЕМ КОМПЛЕКТ В СТРАНАТА:
**град ПЛОВДИВ-сервизи за ауспуси и магазин:
тел 0898699159
-------------------------------------------------------
** град Благоевград-сервиз за ауспуси и масла:
Адрес: ул."Даме Груев" 32В ; Покровнишко Шосе
Телефони: адрес "Пътя за село Николово"
Приемчик 0888244559
**град Монтана-"Алекс Ауто", пътя за с.Николаевка
Приемчик:0898288036
**град Ботевград-фирма "АСЕНСИ"-сервизи за ауспуси и гуми.
Приемчик 0885249862
**град Сливен-сервиз за ауспуси
Приемчик 0888990671
** град ..Бургас -магазин и сервизи за ауспуси-
0884333291
** град Кюстендил сервиз ауспуси
приемчик 0897993295
** град Видин магазин ауспуси на Ем Комплект 33, до "Куклите"
0899999381
**град Хасково и Димитровград-сервиз ауспуси
Приемчик 0897542932
_________________ И какво от това?
|
Последна промяна 01 на Нед Фев 24, 2008 8:54 am, променена общо 1 път
|
|
Сря Юни 27, 2007 10:04 pm |
|
|
Sergo
Регистриран на: Пон Яну 29, 2007 4:46 pm Мнения: 187 Местоположение: Пирдоп Рейтинг: 0
|
|
Пет Юни 29, 2007 1:19 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Точно затова оставих темата, иначе...реклама
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пет Юни 29, 2007 4:43 pm |
|
|
ico_tech
|
да ви зарадвам предварително - в нито един от тези каталози не присъства Субару Импреза - има за Легаси, за Леоне и Е12. За Импрези НЯМА.
Веднага обаче ще ти кажат - ма ние ги прайм по поръчка. Правите ги ама със заварка и не ги правите толкова големи колкото трябва да са, и не са с протока който трябва да е и издържат 1 г ако си на газ.
или 'Ма ние можем да отрежем само гърнето и да го заварим" може. То със заварка и баба знае, Никой не му се разколачват фланците, не му се сменят фланци, не му се сменят гарнитури. Изобщо еб.... работа.
Аз вече се сблъсках с този проблем. Или си поръчваш оригинално гърне за 240 Евро или си оправяш старото. Аз си оправих старото за 20 лева (нова обвивка - вътре по принцип всичко е здраво)
Даже и при производители на гърнета съм ходил - никой няма матрица за огъване на 230мм диаметър. Със всички тези гърнета колата Ви ще върви - но шума няма да е същия.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 11, 2007 9:38 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
А аз искам малко по-шумна да стане, мъъничко
И btw май имам 2 катализатора
Днеска я гледах на канал.
Абсолютно същата е отдолу, а в заграденото с кръгче на картинката имам "теч" - малък, но е за repair. Та се чудех дали има гарнитура за тая позиция или ще се наложи да си го правя с термоустойчив силикон, има един REINZOSIL много е добър държи над 300 градуса, което е предостатъчно...
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Юли 11, 2007 10:23 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
imprezaWRX написа: 1.не ти требе да е по-шумна(от опит ) 2.два са Ама тя сега мърка като котенце, и разбираш за боксерния мотор чак към 4000rpm Доколкото разбрах при теб е станал голям панаир с това гърне Пърфект, направо красиво - YouTubeLinkТова пък няма никакви карализатори :\ Outback-Fan написа: Как 2 катализатора бе този Нещо май се шегуваш, или защото не си 4х4 и затова са ти сложили още един катализатор, да не се сърдиш
Кажи де, как ? И аз това се питам. Виж схемичката там - същите са ми и на колата.
PS. Това обезщетение - мерси! Изяли са ми колко коня на колата ... !?!
А и не се сърдя вече, че несъм 4WD
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Юли 12, 2007 12:04 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Прецакало се е нещо, ще го ъплоудна пак на друго място :}
Edit: (Click)
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Юли 12, 2007 12:18 am |
|
|
ico_tech
|
Виж сега. Там се пробива много често. Там уплътнението е конусно и няма да го намериш на магазина (поне аз не успях). Най - големия проблем обаче е че като размърдаш тези фланци ще видиш какви лайна са. Няма никаква гарнитура да ти пасне - всичко е корозирало. Ти даже това което го виждаш не е гарнитурата тя е набита навътре и после като отидеш с нея в магазина и ще те гледат кат коне. или не го барай или първо си намери графитно фолио - 0.5 или 1.00. чист експандиран графит. Изчистваш всичко и си намираш една гарнитурка по тръбата - пак конусна - за теб е диаметър 52 ако не се лъжа но оригиналната е 18 мм а тези оито ще намериш са по 12 максимум. Затова трябва да си направиш една подложка и дая сложиш откъм равната страна на гарнитурата или няма да можеш да стегнеш болтовете (т.е. да постигнеш натяга на пружините)
И оригинална гарнитура да си намериш - пак може да не стане без фолио. фолиото се навива на тръбата преди да сложиш гарнитурата и се слага и на конуса. и тогава събираш.
Айде Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Юли 12, 2007 10:11 pm |
|
|
ico_tech
|
Малко бързах и се осрах.
Дебелината на гарнитурата е 18 мм
И Ако отидеш на сервиз за ауспуси могат да ти сменят целия възел с нови чаркалаци или за 15 лв да го махнат и да го заварят с тръба.
Не те съветвам за последния вариант - всички вибрации и усуквания ще отиват към колекторените тръби
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Юли 12, 2007 10:14 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Оригинална част мога винаги да си намеря, това ми е най-лесно, само да има кой да плаща
А корозията не мисля, че ще ми е голям проблем лесно ще се справя с нея.
Старата гарнитура или каквото е там се рони като сухар и като развия болтовете ще трябва да я събирам със метла.
Това фолио продава ли се навред ?
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Юли 12, 2007 11:14 pm |
|
|
ico_tech
|
Цитат: А корозията не мисля, че ще ми е голям проблем лесно ще се справя с нея.
Я кажи как мислиш да стане/
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2007 6:03 pm |
|
|
ico_tech
|
Това дето се рони като сухар не е гарнитурата - това ти е бил фланеца преди 10 години. И като го изчистиш до здрав метал ще остане вестник. И болтовете трудно се развиват - най лесно е да се скъсат и да си НАПРАВИШ нови (разбирай че няма на магазина)- при стругар.
Абе изобщо вземи се запознай с някой стругар, че отсега нататък ше имате взимане даване по - често. Дано да бъркам.
Някои неща е много по- евтино да си ги изработиш при него. Например тези степенчати болчета Субару ги е направил кадмирани - врменно решение. Правиш ги неръждавейка или месиг и си готов.
И не, фолиото не се продава на ширпотребите. Трябва да намериш нещо подобно или по старата изпитана формула - азбестови конци и графитна смазка.
Имай предвид че хванеш ли я тази работа сам да я правиш ще ти отнеме няколко дена. При майстор ще стане бързо , но ще ти отнеме други работи(левчета, наколко десетки).
И за дисковете е така положението. Един стругар ще ги оправи за час. само накладки и бегай
И да - твоята върви леко щото е с предно - другите имат съвсем друго усещане.
Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2007 6:14 pm |
|
|
imprezaWRX
Регистриран на: Чет Фев 22, 2007 2:38 pm Мнения: 1787 Местоположение: Белово
Автомобил: Toyota Celica GT
Рейтинг: 0
|
аз си купих гарнитура с болтове и пружини,станаха без преправки.с фланеца е по сложен проблема.намираш си стругар и ти прави нов
_________________ 201 HP tunet 3S-GE
|
|
|
Пет Юли 13, 2007 6:21 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Цитат: Имай предвид че хванеш ли я тази работа сам да я правиш ще ти отнеме няколко дена.
Сам няма да съм..нямам канал
Ще го измисля някак, ще видя какво ще правя. Засега ви благодаря за съветите
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пет Юли 13, 2007 7:24 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Елементът 4411-DFA090 (виж схемата горе) ще ми трябва нов ! Не подлежи на ремонт, сега е направено със силикон (цимент) за ауспуси. Така ще е временно, докато реша какво да правя. ico_tech позна, корозирало е доста на най-неподходящото място.
imprezaWRX, help ! Това второто ' CAT' (това което ми е проблемно на мен) - катализатор ли е и него ли казваш си махнал ???
Какво да сложа на негово място ? Ако е катализатор неискам нов по ред причини. Агента нали беше споменал за резонаторно гърне...какво представлява и какви пари струва ? Кофти тръпка ще излезе тая работа
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Сря Юли 25, 2007 10:16 pm |
|
|
imprezaWRX
Регистриран на: Чет Фев 22, 2007 2:38 pm Мнения: 1787 Местоположение: Белово
Автомобил: Toyota Celica GT
Рейтинг: 0
|
Impreza '94 написа: Елементът 4411-DFA090 (виж схемата горе) ще ми трябва нов ! Не подлежи на ремонт, сега е направено със силикон (цимент) за ауспуси. Така ще е временно, докато реша какво да правя. ico_tech позна, корозирало е доста на най-неподходящото място. imprezaWRX, help ! Това второто ' CAT' (това което ми е проблемно на мен) - катализатор ли е и него ли казваш си махнал ??? Какво да сложа на негово място ? Ако е катализатор неискам нов по ред причини. Агента нали беше споменал за резонаторно гърне...какво представлява и какви пари струва ? Кофти тръпка ще излезе тая работа
катализатор е.замених го с тръба
ще ти го снимам ,но когато се прибера от пожарите
_________________ 201 HP tunet 3S-GE
|
|
|
Чет Юли 26, 2007 11:51 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Добре, благодаря
Наистина бих искал да видя как изглежда.
А проблем със сондата, промяна в оборотите, влошена работа на двигателя ?
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Юли 26, 2007 12:48 pm |
|
|
imprezaWRX
Регистриран на: Чет Фев 22, 2007 2:38 pm Мнения: 1787 Местоположение: Белово
Автомобил: Toyota Celica GT
Рейтинг: 0
|
Impreza '94 написа: Добре, благодаря Наистина бих искал да видя как изглежда. А проблем със сондата, промяна в оборотите, влошена работа на двигателя ?
тц
_________________ 201 HP tunet 3S-GE
|
|
|
Чет Юли 26, 2007 1:09 pm |
|
|