Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
 Каретата на различните модели 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 11:11 pm
Мнения: 36
Местоположение: София
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Има един въпрос над който не се бях замислял, но един познат ме попита и заедно започнахме да търсим отговор. Той има Джъсти'94 и твърди че неговите карета били като на моята Импреза'98. Много не ми се вярваше и докарах колата до неговата, отворихме капаците и наистина поне на външен вид каретата изглеждат еднакви. По-късно гледахме и на едно Джъсти'88 и на Легаси'92 каретата на всичките коли са зелени и с еднакви размери. Истина ли е това или имат някаква вътрешна разлика. На мен не ми се вярва да са еднакви, поне не е логично два пъти по-мощното и по-тежко Легаси да има карета като на Джъстито. А има и друг въпрос, на който не можах да дам убедителен отговор- каква е разликата между предните и задните външни карета?

Сря Авг 09, 2006 9:05 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm
Мнения: 1637
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
абе и на мен ми приличат на еднакви :shock:

Чет Авг 10, 2006 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm
Мнения: 1637
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
аз съм с legacy 90

Чет Авг 10, 2006 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 13, 2006 5:45 pm
Мнения: 26
Местоположение: Самоков
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
:? :? Интересно. У дома имаме четири броя, различни модели от '86 до '99 година и на всичките каретата изглеждат еднакво :shock:

_________________
'92 Legacy 1.8
Изображение

Чет Авг 10, 2006 8:40 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm
Мнения: 1637
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
само Ник може да каже за какво става въпрос

Пет Авг 11, 2006 8:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 11:11 pm
Мнения: 36
Местоположение: София
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Мнение 
Днес пак се събрахме няколко субаристи и пак подхванахме разговор за тия карета и пак стигнахме до същия отговор-на вид са еднакви ама отвътре май не са. Ник ако можеш внеси някаква яснота по въпроса.

_________________
Impreza '98 2.0

Съб Сеп 09, 2006 10:18 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За Jojo

Аз изобщо не разбирам за какво се занимавате с такива неща ? Действието е следното :

Забрави си за '94 Джасти и '98 Импреза да имат еднакви карета . Първото и неотменимо условие - двете коли ползват съвършено различни по конструкция комплект предно колело/главина/спирачен диск и тн. Второто и неотменимо условие е : двете коли ползват различни по размер двигатели, което налага поради технически причини различно duty полуоски.

Освен това всички полуоски в света биват няколко основни вида, типа и размера, произведени от няколко основни производители. Всичко си върви по каталожни номера, предварително изчислени таблични данни и тн. Трябва ти полуоска за 2 000 кубика двигател, без турбо, предно предаване, размер на колело еди какво си, останали данни едикакви си.......и хоп, тази е твоята полуоска. Трябва ти 3 000 кубика мотор, с турбо, 4Х4.......друга полуоска се полага. И тн.

Забележка - като казвам полуоска, имам предвид това, дето вие му викате каре. Дизайнерите подбират външно едикое си, вътрешно едикое си, трескат му и един вал в средата според нужните изисквания и готово. Производителите са няколко.

За това дали има разликав предни външни и задни външни - конструктивна разлика няма . И двете са CV Joints.

Нед Сеп 10, 2006 12:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Пак по същия въпрос

Може да не се разбира ясно по-горе, но отговора е и да и не. Погледнато отвън, самата глава на карето и маншона - изглежда еднакво. Но разликата е в тази част, която не се вижда, която минава през лагера и главината. От това което се вижда, до централната гайка на полуоската.

Нед Сеп 10, 2006 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 11:11 pm
Мнения: 36
Местоположение: София
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Мнение 
Евала Ник, спора ни приключи а приятелите ми се убедиха че си експерт в областата, след като прочетоха още няколко твои поста. Надявам се скоро и те да се регистрират във форума и да ставаме все повече и повече хора фенове на Субару.

_________________
Impreza '98 2.0

Нед Сеп 24, 2006 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Пак за тия полуоски, понеже точно миналата седмица имах такъв случай.

Идва 2003 WRX на около 40 000 км и в поръчката пише 'Колата няма мощност, провери работата на двигателя и на съединителя. Съпроводено и с известен шум'.
Качвам се аз, не става дори и за пътна проба, едва я вкарах в халето. Сякаш амбреажа е станал кат циркуляр. И надрънчава, долу, в средата, откъм скоростите. За малко и щях да дам грешна диагноза и оферта. Щех да се изложа кат кифладжия без кифли. Рекох си 'абе, бате Nick, я си я вдигни на подемника и не се прави на мотика'. Вдигнах я брато, преглед от броня до броня и гледам задна дясна полуоска изскокнала откъм диференциала. Значи - въртящия момент избива към точката с най-малко съпротивление (задно дясно, 0 съпр) и за останалите три колела, едва едва......каквото остане. Като в този случай страхотно е натоварен третия диференциал и ще издъхне в даден момент. Върнах обратно полуоската, зегерката си беше вътре, всичко си щракна ОК, таксувах клиента 0.5 час (колкото си е минимума само за да влезне) и му казах да наблюдава. Проверих история на колата, оказа се, че идва от Щатите, там е бракувана поради катастрофа (не ползва вече заводска гаранция).
До два дни и човека пак се обади. Сега му казах, че нещата ги вземам сериозно, ще му струва диагностика 1.0 час. Проверка абсолютно на всичко, нещата миришат на по-къса полуоска. Свалям двете полуоски, сравнявам ги и се оказва едната по-къса. Истината се оказва, че тази полуоска е сменяна, и двете са еднакво пресно боядисани и нищо не си личи. Той си призна и донесе оригиналната. Но даде съгласие да изпиша нова, защото аз не харесах неговата донесена.

Извод - някой от рибилдърите беше сгрешил само номера на вала и го беше събрал с верните карета. Точно за каквото става въпрос в горния постинг. Просто е бръкнал в грешен палет.

Никой, никога, досега не е имал задна полуоска да изскочи в нормални условия, както и ще да се юркаш по завоите.

Нед Сеп 24, 2006 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 7:46 pm
Мнения: 188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Nick искаш да кажеш че само вала е бил по къс а карето е еднакво ? То тогава каретата без вала, са взаимозаменяеми на различните валове?!

_________________
active driving, active safety

Пон Сеп 25, 2006 12:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Точно това искам да кажа, съвършено това. Правилно си разбрал.

Пон Сеп 25, 2006 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 7:46 pm
Мнения: 188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
:) само че, можеше и да не съм толкова директен ...

_________________
active driving, active safety

Пон Сеп 25, 2006 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 13 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 81 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор