Автор |
Съобщение |
Стрелата
Регистриран на: Пон Яну 20, 2020 5:45 pm Мнения: 2 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6, 2009
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.
Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 12:41 pm |
|
|
Vmax
|
Стрелата написа: Здравейте,
Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.
Благодаря предварително и безаварийно каране на всички! Течната фаза е най-добрия вариант и най-щадящ, но ако клапаните са за реглаж няма да те спаси. Въпрос на сметка е колко км пробег ще имаш на година, колко струва течната фаза и дали двг-то ти е в състояние да измине 100 000км без реглаж. Бих те посъветвал първо да минеш през сервиз и да ти се замери вакуум, да се провери състояние на двг - вериги, времена и т.н. и тогава да се прецени дали си заслужава течна фаза.
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 3:04 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Послушай Vmax, двигателят трябва да е перфектен на бензин, да навърташ мин. 25-30 000км на година и след 100-125 000км си за реглаж при монтирана течна фаза. Успех!
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пет Юли 03, 2020 7:38 am |
|
|
bobby_yo
Регистриран на: Вто Апр 21, 2020 8:55 pm Мнения: 5 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Обмислям да сложа газова на Форестър 2007 2.5XT Кой човек/сервиз имат най-голям опит при слагане на газова при субару с турбо? Четох, че Тони е човека също и за БРЦ България чух добри отзиви. Ще се радвам да чуя мнения от колеги, които са си слагали на своите и са останали доволни с годините. Благодаря!
|
|
|
Нед Мар 28, 2021 6:46 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Тони е твоя човек ако си решил твърдо газ.2,5ХТ е най -добри и безпроблемно да си остане на бензин.
|
|
|
Нед Мар 28, 2021 10:21 pm |
|
|
Harka
|
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали? Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?
Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 3:11 pm |
|
|
Vmax
|
Това в БГ ли ще се прави и колата тук ли ще се кара? Ако да - звъни на Тони да я направи. Няма нищо сложно и не е нужна течна фаза, ако това имаше предвид.
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 4:00 pm |
|
|
valqk
|
Не мисля, че има особености. Нали не е FA Хубаво е да се монтира от човек с опит със Субара и после и да се настрои пак от него добре - виж дали беше в тази тема или по другите - в кои градове имаше препоръчани майстори. Ако има възможност и време да се разбере с Тони от Динамикарт - най-добре. (предполагам питаш за БГ, ако беше при теб в ДЕ едва ли щеше да има много варианти, освен някой сертифициран, наблизо и със записване след 8-10месеца ). Може да се сложи 'пура', вместо тороидална за резервна гума. В зависимост от желания пробег с 1 зареждане, може да се окаже по-лесно, евтино и бързо от това с конструкцита.... п.п. Стани е писал преди мен.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 4:06 pm |
|
|
Harka
|
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 6:53 pm |
|
|
Vmax
|
Harka написа: Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам? Да
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 8:05 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Harka написа: Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали? Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?
Благодаря предварително! В нашето семейство XV-то го кара дъщеря ми и за 2г. му навъртя 55000км. Газовата беше задължителна и затова превантивно монтирахме течна фаза LPi на Vialle, все още нямам вяра на LiquidSi. В багажника сложихме тороидална бутилка на мястото на резервната гума/нашето е USA модел/, подовата кора се повдигна с 3-4см и намали обема на багажника което е приемливо/той така или иначе си беше малък/. Ако се навъртат малко километри на година, газов инжекцион е много добра алтернатива на цена по-ниска от течната фаза. Успех!
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
15
|
|
Съб Юни 19, 2021 7:44 am |
|
|
Alxx
|
Не са само километрите. Течната фаза не влияе зле на клапаните, не намалява интервала до реглажа им и почти те оперира от посещения при газаджия. За мощността е безсмислено даже да коментираме.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юни 19, 2021 9:05 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Alxx, абсолютно си прав за течната фаза. В другата тема за течната фаза много е коментирано за всички плюсове и минуси при сравнение на течна фаза и газов инжекцион. Но в крайна сметка основната причина за избор на АГУ се свежда само до едно уравнение: цената на уредбата и километрите които се навъртат за година, за да се изплати инвестицията и да носи бъдещи спестявания от гориво, сервиз, поддръжка, ремонти и др. P.S. За съжаление все още не предлагат течна фаза и за FA двигателите, чакаме я вече 2г.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Юни 19, 2021 9:19 am |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 9:44 am |
|
|
Vmax
|
sasho355 написа: Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така? трябва ти читава диагностика на колата на бензин и да разбереш чека защо свети. Свържи се с Краси от Плевен да ти погледне колата щом си от Свищов, за да се знае от къде да се тръгне ( дали газаджията е смотан, дали колата има проблем или друго ) Реглаж се прави при нужда - дали ще е на 60-100-150 за виси от много неща и най-вече читавата настройка на газовата.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 1:48 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 3:53 pm |
|
|
Vmax
|
sasho355 написа: Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси. Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не. Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ. При всички положения не я карай на газ.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 6:33 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: sasho355 написа: Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси. Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не. Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ. При всички положения не я карай на газ. Благодаря за съветите! Ще мина през Краси, ще се чуя и с Тони от Динамик арт, ползвал съм му услугите с предното Легаси, а и друг газаджия в София не знам. Колата си я карам на бензин и ако не беше толкова скъп хич нямаше и да се помисля за газта.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 7:52 pm |
|
|
Финджиков
Регистриран на: Нед Май 19, 2019 7:10 am Мнения: 16
Skype: finjikov
Автомобил: Forester IV, 2,0i CVT, 2018
Телефон: +3V9889002749
Рейтинг: 13
|
Здравейте! Някъде тук прочетох, че при каране на газ е необходим реглаж на клапаните при преход ~60 хил. км., който може да струва 1500 лв. Колко струва обаче реглаж на клапани на FB20, защото ще е пълно набутване, а не икономия конвертирането на LPG?
_________________ Benzin. Ich brauche Benzin. Gib mir Benzin. Ja.
|
|
|
Сря Яну 19, 2022 10:30 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
sasho355 написа: Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така? Тея коли не искат нищо друго освен богата смес. Може да се постигне по много начини. С 1то суби и аз се лутах много докато един свестен пич ми го каза и го направих. Ни бързи дюзи, ни спецялни компютри и директна обд връзка не помага ако не може да я нагласиш. Да по добрее, но нее задължително. Направи една профилактина, почистване и реглаж на дюзи, клапани и изпарител, ако изпарителя е малък направо го смени с по голям. Тая грешка обикновенно светва на извънградско когато дълго време едва галиш газта.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Яну 19, 2022 10:40 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|