Автор |
Съобщение |
zloto69
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm Мнения: 1637 Местоположение: Бургас Рейтинг: 27
|
_________________ Legacy"90 2.2 GX 4WD
РОДЕН ЗА РИБОЛОВ,ПРИНУДЕН ДА РАБОТИ
Бесен куриер в Спиди
|
|
|
Пет Ное 02, 2007 6:10 pm |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Мнения: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
|
Пет Ное 02, 2007 6:49 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Въпреки всички опасения, сложих газова уредба. Марка - куче, ама газов инжекцион. Компютъра български, дюзите италиянски, изпарителя не знам къв си, абе скочих с главата на долу и туй то. Всичкото за 1100лв. Какъв е резултата? Какво да ви кажа, аз съм с Импреза с 1.8 мотор, дава ми 9/100 смесен разход на газ, при 8/100 на бензин. Загуба от мощност не мога да забележа, в смисъл, че тя и на бензин 99 си е тромава, на газ също. Това което ми прави кофти впечатление е, че на празен ход на газ работи с неравномерен шум. Не гасне и оборотомера не клати, но не е като мъркането на мотора на бензин. Не знам на какво се дължи, правих рекламация в сервиза точно три пъти. Сменяха дюзи, настройваха с един лаптоп, ръчкаха и най-накрая ми казаха, че това е положението. Не знам от уредбата ли е, от монтажа ли е и ако се бях ръснал 1700 за БРЦ дали щеше да е по добре, но в крайна сметка върви за 9лв/100. Не знам да не ебава мотора като работи неравномерно, някой ако знае да каже.
|
|
|
Чет Ное 08, 2007 4:56 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
това да не е пловдивско изобретение
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Ное 08, 2007 5:43 pm |
|
|
marin
Регистриран на: Вто Окт 03, 2006 10:46 pm Мнения: 90 Местоположение: ~София Рейтинг: 0
|
|
Чет Ное 08, 2007 10:13 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Изобретението е на едни пичове от Пазарджик. Направено е с цел снижаване стойността на уредбата и много, ама много хора ги слагат. Чака се ред по една седмица, аз за това се навих.
Не е от свещи и кабели, минах и на елкон.
|
|
|
Пет Ное 09, 2007 8:35 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
добре де, слушай внимателно откъде излиза този шум. запали колата и направо си залепи ухото за двигателя, виж откъде идва шумът. клапани, алтернатор. най-вероятно е от клапаните - веднага ли започна да го прави или след като я покара известно време? виж дали излиза от точно определено място - примерно откъм двата капака на главите, или от средата на мотора. глух ли е, тракане ли е, свистене лие? да не би просто газовите инжектори да си чаткат и това да те смущава?
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Ное 10, 2007 12:41 am |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Не бе, Агент, явно не се изразих правилно, шума не е някакъв странен и несвойствен на мотора. Просто, самият мотор работи неравномерно на празен ход. Претриса един такъв лекичко на всеки 2-3 секунди. Като вдигнеш капака почти не се забелязва, но като си в колата се усеща като вибрация в цялото купе, по лоста, на седалката. Така си работеше още щом сложиха уредбата. Оттогава минах 2хил.км. същото си е. Нито се влошава, нито се оправя. Най-много се усеща по светофарите като загрее и почне да включва перката, но не и докато върти перката. Тогава тя го заглушава. А като мина на бензин си мърка като котенце. Нито претриса нито нищо. Газаджиите ми го обясняват с по ниското октаново число на газта, ама знам ли? Абе, не е толкова болка за умиралка, стига да не скапва мотора. Ако съм спокоен, че няма да ми съсипе колата пустата газ, ще свикна и това е. То не може хем евтино, хем хубаво, хем ........душата в рая.
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 4:55 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
не им вярвай на газаджиите, трябва да работи по същия начин както на бензин
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 6:50 pm |
|
|
BAlexandrov
|
По принцип на газ работи по-тихо от на бензин именно заради по-бавното горене и по-високото октаново число...
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 7:02 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
И последно октановото число по-високо ли е или не ?
Чувал съм всякакви теории. Изкарвали са ми го от 120 до 140
Е...?
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:00 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
по-високо е
ама газта е по-малко калорична
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:38 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:50 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
аз по принцип съм на мнение че всички газаджии переодично трябва да бъдат подлагани на средновековни мъчения - спрямо тях не трябва да има никаква милост
значи при поставяне на газова слабите места на двигателя са:
кабели
свещи
клапани
смятай, че всичко издържа два пъти по-малко, дори да си с газова инжекция. т.е. ако свещите и кабелите ти са наред за бензин, то на газ може да не е така - свещите се сменят на два пъти по-малко километраж. а на клапаните, особено изпускателните, се оставя малко по-голям луфт - когато са с реглаж, а не с хидравлични повдигачи. кабелите за свещите переодично трябва да се бършат с парцал, напоен с обезмаслител или с бензин - и после със сух и чист парцал.
това, което мога да ти препоръчам така от дистанция е смяна на свещи и почистване на кабелите - трябва да се провери дали куплунзите към бобините и накрайниците на самите бобини са чисти и без нагари. много често претрисане на двигателя на празен ход е симтом на лоша свещ, кабел или изпускателен клапан останал без луфт. а стане ли дума за подобно поведение на двигателя на газ - в 90% от случаите е точно това
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 10:35 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
Ех,тия газаджии все те са ви виновни!
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 11:57 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Значи, преди да кача газовата, ходих на ЕЛКОН, човека мери, гледа и каза че всичко е ОК. След като качих уредбата и чух, че не е баш как трябва работата, пак отидох при същият майстор той слуша и потвърди, че не работи както трябва, но ми каза: "Върви при газаджиите, и ако ти кажат, че са свещи и кабели, им кажи да си гледат работата". Майстора е "Васката при Манастирите" и съм склонен да му вярвам, защото е най добрият в Пазарджишко. Освен това, категорично отказа пак да мери, т.е. да ми вземе още веднъж парите, което само по себе си е достойно за уважение отношение към клиента.
Значи, ако отхвърля, кабели и свещи, остава въпросният луфт на клапаните. Той от какъв майстор се пипа?
А това, че трябва всички газаджии, да се подлагат на мъчения периодично е така, но заедно с тях и всички тенекиджии, бояджии, други монтьори, освен това водопроводчици, ел.техници, хладилни техници, пералнаджии....... освен това голямо усърдие трябва да се приложи при измъчвнето на доктори и адвокати. Но, жалкото е, че по този начин ще топнем в казана с катрана и по един на хиляда кадърен специалист, който държи да си свърши работата, за кояко ще си вземе парите, по възможно най-добрият начин. А, за всичките останали 999, които вземат порите и си свършват работата, колкото да се каже че са свършили нещо............я, хвърли още дърва в огъня, че нещо истина катрана.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 9:23 am |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Мнения: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
Ееее, Кальо, ти откри колелото бе брат ...за така наречените майстори говоря.
Аз отдавна съм казал, че всички БГ маЙстори требе да се линчуват публично, без съд и присъда. Защото тука всички разбират от всичко и най=вече от работата на другия.
Лично Аз съм линчувал(не публично) 3 майстори от различни браншове.
ММММ, голям кеф е да знайш. а единия който не броя , се насра още докато му казвах кво искам и кви ша са последствията, ако не е така както желая.
И съм съгласен с теб че, на цялата тая пасмина от Мастери , може да изгори и някой дето наистина си разбира от работа. Е тва е жалкото на територията Бълхария.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 2:08 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
правилото е следното: газаджията да си гледа газовата и да не пипа НИЩО друго. газаджии не могат да ти остранят проблемът, единствено могат да настроят газовата - но не и да ти проверяват проблеми по колата.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 10:25 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
Така е ако двг.е в ред на бензин-ще е наред и на газ.Друг е въпроса със самата уредба,не може тя да е сбирщаин и да очаквате добри резултати.Всички имате Митака за добър специалист,а когато тои монтира АГУ на някое Субару тя задължително е БРЦ,а не сбирток.Не че колата няма да тръгне и с някой по-евтин ГИ,но ако ще е гарга да е рошава.Все пак не сме си купили Астра моноинж.или Голф3,а КОЛИ,които да ни радват и да се различаваме от сивотата по пътищата.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 11:43 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
и BRC-то прави номера, но му фанахме цаката, софтуерът е много user friendly. на трилитровите, понеже се слага як изпарител за над 300кс, и с по-дебели тръби има един момент при настройката - не можеш да пуснеш много богата смес, защото тръбите отесняват и не стига достатъчно газ до изпарителя, не можеш да пуснеш и по-бедна смес, защото не стига пък газта когато опъват колата по-здраво. газовият инжекцион по принцип се самонастройва по бензиновият компютър - но понякога са нужно леки корекции с малко проценти обогатяване или обедняване на сместа - трябва да нацелиш точната смес. направиш ли добре настройките - изобщо не се разбира кога колата е на газ и кога на бензин, не се усеща и превключването. сега се сещате, че прецизна настройка на инжекцион може да се направи с прецизна газова. с тези обикновените просто няма начин да стане - затова и митака слага БРЦ, защото после има как да го настрои прецизно, с другите уредби само ще се чеше по главата като повечето газаджии.
п.п. не че и БРЦ-то не е пълен боклук както всички газови уредби а италянците имат над 20 модела газови и всички се продават у нас.
днес дойде един форестър с някаква нарди ли беше, не я помня каква - имал проблеми, харчи яко, тресе - попита дали не можем да му видим газта - ние казахме - не. няма какво да гледаш на газова с компютър - да си я гледа газаджията. ще му видим клапаните, кабели, свещи - стандартна процедура.
да го имате предвид - газовата да си я гледа газаджията дето я е сложил, друг не бива да я пипа.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Ное 14, 2007 1:16 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|