Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
PIT
Регистриран на: Пет Яну 15, 2010 4:12 pm Мнения: 36 Местоположение: Монтана
Skype: tuaiut
Автомобил: EJ16 + EJ20
Рейтинг: 24
|
Благодаря на всички за обнадеждаващите отговори за обикновенна уредба за инжекция. Плашеха ме с повреда на дебитомера,но след като толкова от вас карат така и нямат проблем значи и аз ще опитам
_________________ ЗА ЛОВ И РИБОЛОВ ВИНАГИ ГОТОВ
|
|
|
Пон Фев 01, 2010 3:25 pm |
|
|
valqk
|
До колкото съм запознат, дебитомера ти може да се повреди ако имаш детонации във входните колектори. Това значи, че нещо не е настроено/направено както трябва и газовата пуска повече газ от необходимото, тя остава в колектора и се запалва от температурата там. Дебитомерите ги правят (поне за тези които съм чел) от тънък проводник, който се нагрява и има определено съпротивление при определена температура. Според въздушната струя която преминава през него той се охлажа и по съпротивлението се определя колко въздух преминава през него. Та като ти гръмне газта и познай какво се случва на всичко дето е във входящите колектори... Говоря абсолютно наизуст, понеже не знам къде ти е дебитомера, но на теория май е така? Има хора, които разбират много повече - ако бъркам, моля да ме поправят, тъкмо ще знам за в бъдеще.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Фев 01, 2010 3:52 pm |
|
|
maznislav
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 1:49 pm Мнения: 81 Местоположение: Пловдив
Skype: maznislav_pld
Автомобил: Subaru Legacy 2,5i Aвтомат 2001 г
Рейтинг: 14
|
Здравейте Смятам да си сложа газ инжекцион на Фобос газ ... Ако някой има впечатления от тях нека да драсне по некой ред И не на последно място... къде в Пловдив може да стане таз манипулация Колата ми е Subaru Legacy 2,5i 2001 г автомат (калашников)
|
|
|
Пон Мар 15, 2010 2:30 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Мнения: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Аз вече 35 000 км. карам на газ с инжекцион Фобос. За сега нямам проблеми. За оторизирани сервизи на фобос в Пловдив, виж в сайта на Фобос. http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.318Обърни внимание, че това не са сервизи на Фобос, а на хора монтиращи тяхно оборудване. Мисля си, че качествения монтаж е по-важен от марката на оборудването. Има доста марки, от които много хора са доволни - БРЦ, Ловато, Бардолини, Стефанели и доста други Ако бях от Пловдив, бих си сложил газовото при Митака в София - виждал съм газови монтирани в неговия сервиз - просто хората са на друга планета. Все едно е заводски монтажа.
|
|
|
Вто Мар 16, 2010 11:25 am |
|
|
p_maldjanski
Регистриран на: Съб Мар 06, 2010 1:13 pm Мнения: 6 Рейтинг: 0
|
здравейте Вчера говорих с едни майстори който слагат газови уредби и ми обясниха за италианските уредби, струва около 1000 лв и били доста добри били слагали на няколко Subaru legacy и нямало проблеми, става въпрос за инжекцион
|
|
|
Съб Мар 20, 2010 10:06 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Мнения: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Какво ми се случи в петък! Отивам на газаджия за смяна филтрите и два маркуча дето са се понапукали. Сменя ги човека, заприказваме се, от дума на дума решихме да се включим, да видим някои настройки на газовия инжекцион. Включва той компютъра, кабела, в това време ми звъни телефона и отивам 2 метра настрани да говоря. След разговора се връщам до колата и какво да видя! Майстора има зареден най новия софтуер на Фобос, а колата е с някакъв, който е с няколко версии по стар. Програмата го питала да зареди ли новия софтуер, и той случайно или не - потвърдил. Всичките ми настройки на инжекциона си заминават, коефициенти, времена, диаметри на дюзи, налягане на изпарителя - всичко. Направо позеленях! Пусна той софтуера да настрои автоматично нещата, ама колата не е същата... Прибирам се и почвам да ровя в стария лаптоп, с който имам спомен че съм правил настройки на газовото есента на 2009. Три напрегнати минути и кеф! Намерих един файл с настройки от 10.4.2009! Качихме се вчера в колата с един авер, дето има кабел и софтуер на Фобос и е много в час с нещата. В джоба ми тежи приятно флашката с файлчето с настройките...Тръгваме на градски тестдрайв, после по магистралата за София. Сместа бедна, бедна - колкото си искаш. Хванахме спасителното ми файлче и преписахме коефициентите от таблицата на инжекторните времена и пак...два тегела Варна-Слънчево и обратно и нещата придобиха добър вид! След това заредих газ догоре, натоварих жената и двама приятели и газ до Крепоста Овеч до Провадия за тесдрайв. В Провадия се оказа, че има панаир гледахме народни хора (ударението е на "а"), ядохме по една сусамка и салмонелено кремче и се прибрахме. Разход 9,4/100 км с 4 човека в колата и скорост 100-110. Колата върви по-добре от всякога (на газ)...та епопеята свърши добре...
|
|
|
Нед Мар 28, 2010 6:00 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Честита "нова" газова уредба
|
|
|
Нед Мар 28, 2010 6:57 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Мнения: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Ми да бях сменил мембраната на изпарителя и може спокойнто да се смята за нова...
|
|
|
Нед Мар 28, 2010 9:57 pm |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Мнения: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
Днес разбрах, че едно момче от моето училище е починало, след като заспало в кола с неизправна газова уредба. http://moreto.net/novini.php?n=80415
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
|
|
Пон Мар 29, 2010 1:59 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Аз съм с ГИ "Фобос" от 5 дни. Колата върви като на бензин, прехвърлянето става по температура без да се усеща нищо. За сега всичко е ОК, но още не съм хванал разхода. Притеснява ме факта, че при разпробиване на смукателните тръби, падат стружки и после отиват в цилиндрите. Какви са последствията не знам, но имам чувството че почна да пропушва ауспуха и това не прилича да е пара. Някой с опит да каже какви са последствията от стружките, които отиват в цилиндрите - какво се случва там??? Монтьорите на газови казват, че нямало проблем - много Ясно. Моят ГИ го сложиха в Пловдив, до Тракийската газстанция на околовръстното. Майстора се казва Мирослав Грозев - има го в сайта на Фобос.
|
|
|
Сря Мар 31, 2010 2:06 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Мнения: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Аз също съм с Фобос, също ми разпробиха колекторите без да ги свалят, за сега, вече към 35 - 40 000 км не съм усетил нищо негативно от това. Монтираха ми го в Плевен. И изпарителя ми вързаха паралелно, а не последователно на охладителната система и за сега също няма проблеми... http://varna.dir.bg/2010/03/31/news6127916.html
|
|
|
Сря Мар 31, 2010 3:43 pm |
|
|
maznislav
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 1:49 pm Мнения: 81 Местоположение: Пловдив
Skype: maznislav_pld
Автомобил: Subaru Legacy 2,5i Aвтомат 2001 г
Рейтинг: 14
|
mandata написа: Аз съм с ГИ "Фобос" от 5 дни. Колата върви като на бензин, прехвърлянето става по температура без да се усеща нищо. За сега всичко е ОК, но още не съм хванал разхода. Притеснява ме факта, че при разпробиване на смукателните тръби, падат стружки и после отиват в цилиндрите. Какви са последствията не знам, но имам чувството че почна да пропушва ауспуха и това не прилича да е пара. Някой с опит да каже какви са последствията от стружките, които отиват в цилиндрите - какво се случва там??? Монтьорите на газови казват, че нямало проблем - много Ясно. Моят ГИ го сложиха в Пловдив, до Тракийската газстанция на околовръстното. Майстора се казва Мирослав Грозев - има го в сайта на Фобос. Здравей колега И на мен ми я слагаха там (легаси -то ми е сив металик 2,5 автомат) и малко подивях като ми пробиха бронята, за да ми сложат пълначката нищо , че бях платил за мобилна пълначка. Веднага след като ми я сложиха заминах за Солун и даде 10/100 гас с клима и средна скорост 90 - 100. После пак даде толкоз от границата до Пловдив - пак толкоз ... нищо не се усеща като разлика с бензина (освен по джоба като зареждам )При средна 140 - 150 с кратки забежки до 180 - 200 дава 11 - 12 л. Градското отива 12, но май-не се е случвало още да изпразня един резервоар само в града та не мога да кажа точно За сега съм доволен
|
|
|
Чет Апр 08, 2010 4:44 pm |
|
|
ortho
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 9:33 pm Мнения: 91 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Импреза 1,6 '99; Легаси 2.0 2005
Рейтинг: 0
|
Другата ми кола - Хонда акорд - е с газов инжекцион на фобос. Нямам особени проблеми за момента, освен едно поне засега некоригируемо придърпване в средни обороти около 3000. Монтираха ми и мазителна система за клапаните. разхода е с около 15% по-висок от този на бензин. В ниските обороти работи по-добре отколкото на бензин. Над 5000 е вече по-слаба. Утре ще монтирам и на субаруто - импреза '99 1,6л. - и ще докладвам впоследствие. Като сравнявам режмите на работа на тези два коренно различни автомобила смятам, че на субито ще му хареса да работи на газ.
|
|
|
Чет Апр 08, 2010 9:04 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Явно Субару мотора добре понася газов инжекцион Фобос. Горе-долу смесен цикъл ми идва към 10л./100км. Казва горе долу, защото с 36 л. газ имам 120км. извън града и 220 км. - градско. Махам 10 км. пробег на бензин в града докато прехвърли - значи 210 км. 40 л. бутилка на мястото на резервната гума - събира 36 - 36,5 л. газ. макар че й дават 32 л. Имам си и нивомер на копчето за газта. Колата е Легаси 2,0 - 125 к.с.
|
|
|
Пон Апр 12, 2010 12:33 pm |
|
|
flofire
Регистриран на: Чет Сеп 11, 2008 9:09 am Мнения: 71 Местоположение: Видин
Skype: florov68
Автомобил: SUBARU OUTBACK AT '99
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги!След дълго умуване,консултации във форума и темподобни,най-накрая и аз със газов инжекцион Фобус.Поставиха го в Долни Богоров-София.Останах много доволен от отношението на целия персонал,както и от самото обслужване.Първите ми впечатления от инжекциона са много добри,колата набира много добре,почти няма разлика от бензина,освен както казва колегата maznislav само в цената Като чета за разхода,който дава при колегата,мисля , че е много добър.Като изразходя газта от бутилката ще дам подробности за разхода идр. подробности.Към колегата mandata,аз също видях доста стружки по двигателя от разпробиването,но да се надяваме,че ще останем само с това.Като заредих бутилката с газ във Мездра на път за Видин,така хубаво ми стана от надписа ГАЗ-Цена 0,98ст.
_________________ Subaru Outback 99 AT
|
|
|
Пон Апр 12, 2010 7:29 pm |
|
|
ortho
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 9:33 pm Мнения: 91 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Импреза 1,6 '99; Легаси 2.0 2005
Рейтинг: 0
|
Първи доклад по темата . Подкарахме каручката на газ, засега върви по-добре на газ, отколкото на бензин. Разбира се за сметка на разхода, който си е над 10 твърдо. Имам придърпване, когато оборотите паднат под 700 при спиране, поправимо е. И аз като колегата krass имах проблем с бедни смеси в началото, само че си немах стар файл да сравнявам и да възстановявам. Дотук поне съм доволен.
|
|
|
Съб Апр 24, 2010 1:34 pm |
|
|
winndy
Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm Мнения: 118 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
|
За газовите и аз се чудех.. четох доста. Не съм се колебаел дали да е газов инжекцион, а какъв и къде. Реших да заложа на италиански, но не BRC, а Bardolini с български компютър на BMS. Смятам, че колкото е по-маркова уредбата, толкова повече плащаш заради името - както е за всичко друго. Премислих и за BRC, и за полските уредби, и за българските варианти. Говорих и с Митака. Към момента 1700-1800 лв е BRCто срещу 1400 за полската. Вариант беше да доплатя 200 лв за Кейхин /Keihin/ инжектори - японски. Явно си струват. Сумарно става 2000. Проблемът беше, че трябвало три седмици да се чака за BRC и инжекторите. Говорих и със сервиза на BRC в дружба там 1610 е BRC, но искаха 600 лв доплащане за Кейхин инж. значи 2200... В горна баня Еуро газ хич не си направиха труда да вдигнат телефона... Днес ще слагам газов инжкцион на друго място по препоръка от офиса на BMS. Ще пиша отзиви по-натам. Това което ми казаха, е че рейката е Valtek - достатъчно бързодействаща. Имат опит със Субару. Сумарно под 1100 лв. с бутилка в резервната гума. С две двойни рейки заради боксера, НО БЕЗ "доплащане за рейка тип боксер", което явно е масова практика по сервизите, с нивомер на превключвателя. Останах с добри впечатления от разговорите по телефона.
|
|
|
Пет Апр 30, 2010 7:15 am |
|
|
kocepicha
Регистриран на: Вто Окт 14, 2008 8:46 pm Мнения: 248 Местоположение: БОЖУРИЩЕ
Автомобил: Аутбек3.0
Телефон: 0888524989
Рейтинг: 28
|
Колеги помощщщщ.След пробег безпроблемно на 35000 км на Импрезатана роденх бензин и аз реших да си наденя газов инжексион.Колата е 99 г. 2.0 литра 125 коня.Преди това при майстора който ми надяна газовата спринцовка съм монтирал две газови уредби/обикновени на предишни мои субита/ без никакви проблеми и си мисля че е добър.Уредбата уж е оригинала италианска "AG" ,ама има надписи и на полски.Ta така броих си чинно 1060 лв. кеш сложих газчица и газзз колата върви на пушка и на безин и на газ ооо КЕФ.Всичко ок 40 литра газ и почти 350 км градско в София и о кеф стрелката на бензина не мърда.и СЛЕД една седмица "като ми се откри" и почнаха житие и страдание грешного КОце.Сутрин хладно паля на бензин и субито Беларус на три цилиндъра колата тресе като 5 по рихтер.Е ... мамата,газаджията ми беше казал при монтажа ,че кабела на трети цилиндър е зле .Бегом при Анелия и хоп нов кабел,сина отиде да зареди газ и на връщане взрив в задното гърне и стана на смачкан банан.Страшен взрив и без задно гърне/разгеле ,че скоро трябваше да го сменявам/ е смених го.Колата неще да върви.Бегом при Митака,там смених останалите кабели,нови свещи с топлинно число за работа на бензин и газ,центровка на клапани,смяна на гумените тапи за да не омаслява лулитена свещите.И колата тръгна работи добре пак и на газ и на бензин о кефф.Но всичко продължи 50 км и около500 лева разходи сега пак на бензин не работи добре на газ относително по добре.не знам какво да правя,сега се проклиням за тази газова спекулация която предприех.С набутаните дотук над 1700 лева щях да си карам безпроблемно още 10000 км. но уви.С моите скромни познания по автомобили 400 000 км зад волана и 27 години шофьорски стаж,почвам да комбинирам- или безиновапомпа,или бубина или филтър за горивото/на 8000 км/.Но това са само предположения КОЛЕГИ ако някои е минал по моя път и има предложения за решаване на моите проблеми МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ. При МИТАКА май успяха да опавят проблема - една никакава хлабава връзка може да те побърка.Дано вече да няма проблеми моя газпром.
|
|
|
Сря Май 05, 2010 10:08 pm |
|
|
winndy
Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 3:41 pm Мнения: 118 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT LIMITED '97, AirSus
Рейтинг: 0
|
Минах вече над хиляда км. с газовата. Вчера я дорегулираха. Доволен съм - движи като на бензин. Рейка Валтек - бързодействаща, 38л. бутилка в резервната гума и пълнене при теглича - това ще иска малко преработка, но момчетата са отзивчиви. Монтажът го свършиха добре. Коригирам се - системата е Bardolini всичко е италианско, включително компютъра, само софтуерът за управление е наш. Сервизът е Софгаз и ми го препоръчаха от офиса на BMS като звъннах по телефона за съвет към кой оторизиран от тях сервиз да се обърна. Допълнителната информация е, че за около 200 лв може да се купи кабел от BMS, с който да си ровичкаш по настройките на уредбата през компютъра, но не е препоръчително за да не стане беля. Сервизът има сайт с работно време и телефони, а от сайта на BMS може да се свали доста информация вкючително въпросния софтуер, който наистина изглежда много пипнат, като дори не иска инсталация, а се стартира направо .ехе-то. Преди дорегулирането ми даде среден разход 12,43л./100км за смесен пробег от 1350км., от които към 1000 чисто извънградско София - Варна - София. Успех на всички!
|
|
|
Чет Май 13, 2010 8:18 am |
|
|
BAlexandrov
|
И аз съм с такава. BSM са, кое точно къде е произведено не е ясно, защото са произвеждали за италиянците преди време, сега пак съвместни и самостоятелни неща имат - не е ясно, а и не е важно. Кабела е елементарен, аз имам ако ти потрябва, софтуера също е достъпен което е голямо предимство пред останалите поне за мен. Разхода не очаквай да се промени.
|
Последна промяна BAlexandrov на Чет Май 13, 2010 12:40 pm, променена общо 1 път
|
|
Чет Май 13, 2010 9:45 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта |
|