Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hana-та я взех от един английски сайт, http://www.lpgshop.co.uk

А дюзите с които въм в момента са това http://lpgtech.eu/offer/injector/tech-dragon-gold/

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Нед Апр 30, 2017 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Може да не е много о темата, но да питам за EJ251 или Subaru Outback 2002 2,5 тройниците с какво Ф (диаметър да са) 19мм ми се струват малко дебели а 16мм сякаш малко тънки. То май- няма междинни размери.

Пон Май 01, 2017 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Имам един много дразнещ проблем с газовата уредба със който не мога да се преборя. Газовата система е BRC Sequent Fast. Проблемът се състои в следното: Карам със 2500 об. и когато наближа препятствие(например легнал полицай) махам крака от педала на газта без да изключвам от скорост,колата намалява и оборотите почват да падат и когато стигнат към 1300 колата започва много яко да 'лашка'(Все едно карам на 5 предавка с 20 км.). Интересното е, че проблемът не се повтаря винаги. На бензин това нещо го няма. Според майстора колата тогава минава в режим на cut-off но не напълно и на моменти довпръсква гориво с много малко бензиново време и газовият компютър(или дюзите) не могат да го отработят.
Имам софтуер и съм пробвал няколко настройки но проблемът си остава.
Има ли някой с такава система и имал ли е подобни проблеми? Автомобилът ми е този от подписа.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Чет Май 18, 2017 11:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какви са дюзите? Колко е времето на празен ход?

Пет Май 19, 2017 6:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дюзите са BRC оранжеви, бензиновото време е 2.6 мс, газовото 3.5

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Пет Май 19, 2017 7:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж какво става с диференциалното налягане при тази ситуация.

Пет Май 19, 2017 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Диференциалното налягане съм го настроил на 1300 mb. а когато купих колата беше настроено на 1700 mb., изпарителя е БРЦ за 1200mb. Вчера със майстора забелязахме, че има разлика в показанията на МАП сензора на газовата и този на колата, 185 mb. срещу 235 mb. на бензиновия на тихи обороти. Майстора ми даде друг оборотен и с него показанията са почти еднакви. Придърпването значително намаля и се появява под 1000 об. Борбата продължава.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Съб Май 20, 2017 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте на всички :hello:

Прочетох цялата тема :D

Ще си купувам тия дни Impreza 2.0 MT 2008+ бензинова с ясната идея да бъде газифицирана с течна фаза на Vialle :D https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16067 Това е колата, която ми пасна ;)

На LPG карам от 2003-та. 2 моноинжекции. Но тук нещата са коренно различни.

Високо ще оценя и ще се радвам да разбера мненията и препоръките, както за конкретния модел автомобил, така и за оборудването му с течна фаза.

Въпросите, които се появиха до тук са:
1. Сервиз за ГУ - видях да споменавате някакъв Митак. Там ли да бъде?
2. Филтър преди бутилката за супер качествената LPG в Бг.
3. Дупчене на катализатора да изтича кондензът.
4. Кабели и софтуер за наблюдение и разучаване, а ако се наложи и интервенция по ГУ от мен.

Благодаря предварително за отделеното внимание!

Сря Авг 02, 2017 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plamen_jm написа:
Здравейте на всички :hello:

Прочетох цялата тема :D

Ще си купувам тия дни Impreza 2.0 MT 2008+ бензинова с ясната идея да бъде газифицирана с течна фаза на Vialle :D https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16067 Това е колата, която ми пасна ;)

На LPG карам от 2003-та. 2 моноинжекции. Но тук нещата са коренно различни.

Високо ще оценя и ще се радвам да разбера мненията и препоръките, както за конкретния модел автомобил, така и за оборудването му с течна фаза.

Въпросите, които се появиха до тук са:
1. Сервиз за ГУ - видях да споменавате някакъв Митак. Там ли да бъде?
2. Филтър преди бутилката за супер качествената LPG в Бг.
3. Дупчене на катализатора да изтича кондензът.
4. Кабели и софтуер за наблюдение и разучаване, а ако се наложи и интервенция по ГУ от мен.

Благодаря предварително за отделеното внимание!


С моя малък опит от изминати 175 000км на течна фаза за последните 4г. бих ти отговорил на въпросите така:
1. Сервиз на Vialle - НитоАуто Газ Пловдив. Гаранция 100 000км. Няма да ти се наложи да я ползваш, но колегите я предлагат.
2. Излишен, но ако си мераклия може да си поставиш. Оригинално в бутилката си има филтър, който за мое учудване дори и от "супер качествената" газ в България не беше запушен след 135 000км.
3. Катализаторите и гърнетата на едното ми Субару са "живи" и "здрави" след 135 000 само на газ.
4. След монтажа на Vialle-то, ще забравиш къде е сервиза на колегите, няма нужда от доп. настройки, периодични обслужвания и други такива излишни упражнения налични при ГИ.
Ще прибавя т. 5 - много обсъждана: Наличие на система за смазване на клапаните - абсолютно излишна от финансова и най-вече от техническа гледна точка.

Всеки колега ще ти дава различни съвети, проучи си сервизите, чуй се с техниците и решавай сам. Истината е различна за всеки един от нас.
Успех с покупката!

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 15

Сря Авг 02, 2017 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
@kvark: Благодаря много за съдействието. Като получа информация от тях, ще пиша. Ако има интерес, разбира се :)

Сря Авг 02, 2017 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Мар 01, 2017 11:34 am
Мнения: 12
Автомобил: Outback 2,5 AT '08
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги,

С BRC Plug and Drive съм (bi fuel). Колата е на 260к км, от които 130 са минати на газ-това ми разчетоха в БРЦ Пловдив. Компа е заключен. Имам проблем с бедна смес,който след 4-5 различни посещения,включително на бял и хвален тук във форума газов сервиз,не се оправя. Казват,че изпарителят и инжекторите държат налягане,но ..проблемът стои. Сменени са кабели и ламбда сонда (ОЕМ от Мимо),свещи,филтри и т.н...
Узрявам за идеята да се сменя всичко без бутилката.Искам нещо висок клас,препоръчайте,моля.
Мерси предварително!

Пет Авг 04, 2017 5:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
^ Ако не си ходил при Тони, отиди при него и ако не може да се оправи настоящата конигурация, нека той да ти прпоръча нещо - най-вероятно Романо.

Съб Сеп 02, 2017 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 05, 2016 8:35 am
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Justy 1.3
Телефон: 0887778920
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги хвърлил съм око на един Outback 3.0 H6 2006г. четох из темите никъде не намерих конкретна информация за поставяне на газ, каква газова е най подходяща. Някъде четох че за газ е по-добре 2,5 мотора, защото се регулирали буталата, проблем ли е за 3,0 да се слага газ!
Благодаря предварително

Чет Фев 08, 2018 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm
Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

От 2 седмици съм собственик на първото ми Субару и освен да се похваля имам и няколко въпроса относно бъдещото му газифициране.
1.Къде в София? До колкото четох из темата най-добрите ми опции биха били АВТОСЕРВИЗ ДИНАМИК АРТ или Радо(Прада БГ)?
2.При първоначалния оглед преди покупката, майстора в сервиза ми обясни, че при газификация се налага подмяна на (клапаните или дюзи не съм сигурен) на всеки 50-60 000км. като това струвало ~ 1500лв.(защото се вадело целият двигател). Това вярно ли е и ако да при течната фаза има ли същият проблем?
3.Какви за предимствата ако има такива за течна фаза и добра идея ли е като цяло, на година колата ще изминава 12-20 000км.

Колата е Forester 2008 / 2.0 150hp .

Благодаря!

Чет Апр 05, 2018 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 02, 2017 1:59 pm
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Skype: plamen_jm
Автомобил: Impreza III Hatchback 2008 2.0R (15
Телефон: 0898736471
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ianko8892 написа:
Здравейте,

От 2 седмици съм собственик на първото ми Субару и освен да се похваля имам и няколко въпроса относно бъдещото му газифициране.
1.Къде в София? До колкото четох из темата най-добрите ми опции биха били АВТОСЕРВИЗ ДИНАМИК АРТ или Радо(Прада БГ)?
2.При първоначалния оглед преди покупката, майстора в сервиза ми обясни, че при газификация се налага подмяна на (клапаните или дюзи не съм сигурен) на всеки 50-60 000км. като това струвало ~ 1500лв.(защото се вадело целият двигател). Това вярно ли е и ако да при течната фаза има ли същият проблем?
3.Какви за предимствата ако има такива за течна фаза и добра идея ли е като цяло, на година колата ще изминава 12-20 000км.

Колата е Forester 2008 / 2.0 150hp .

Благодаря!


Moята е https://www.auto-data.net/bg/subaru-imp ... -awd-16067
И съм с течна фаза на Виале. Линкът е по-горе. Поставяна от Нито АутоГаз, Пловдив, авг-2017. Кой модел точно да бъде, ще те посъветват в сервиза, много са коректни. Всичко, което ме е посъветвал колегата по-горе, е вярно. На сайта на Нито информация има. Само като регистирах АГУ-то, беше голямо чакане, щоту проверяващия се беше запънал да огледа изпарителя.

Нед Апр 29, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm
Мнения: 64
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Още един доволен от работата на Тони.

ГУ-то е BSM Bardolini B4 и пращаше някакви странни данни към централния комп, така че компенсацията на стойностите от ламбда сондата бяха почти ~98%. Оказа се че се подава преобогатена смес и че точно тази ГУ не е най-подходящата за Субару, но това е сложил предишния собственик и някакси работи ок.

След прилежно настройване на предавателните числа, разходът падна под 12.4 смесен, а скоро успях да го засека и на по-дълъг път: с 4 човека, пълен багажник и работещ през повечето време климатик - 9.5/100 извънградско София - Букурещ - София. След обслужване на двигателя може да падне и още, ще видим скоро.

:bow:

Пон Юни 04, 2018 1:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 103
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги имам пробелм с газовата. Купих колата пролетта с газов инжекцион, нямам идея какъв е. Тогава я закарах на газаджията монтирал газовата, която е на близо 90000км и смениха филтрите и някакви бутала в дюзите. Преди около месец светна чека и я закарах при Митака. Даде грешка не добро запалване на 2-ри цилиндър. Според момчето в сервиза, което я прегледа проблема идва от газовата дюза. Ходих пак при газаджията, който регулира хода на дюзите и въведе нова настройка. Каза, че ако не се оправи трябва да сменим газовите рейки. Проблема временно се реши но от няколко дена имам пак проблем. Паля сутрин и като позагрее и обърне на газ започва да тресе и светва чека. След около 10 минути работата на двигателя се оправя и след малко изгасва и чека. На бензин работи добре. Това признак ли е че газовите рейки са за смяна? Възможно ли е да е изпарител или нещо друго? И ако взема 2 нови рейки могат ли да ги сменя сам или е нужна пак настройка?

Пон Ное 19, 2018 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am
Мнения: 220
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Marto_180 написа:
Колеги имам пробелм с газовата. .....

при мен на Аутбека /с "фабрично" BRC/ имах подобен проблем .. първо светваше чека от време на време .. после го докарах до твоето положение .. тресене и т.н. .. едната дюза не работеше .. смених ги всичките .. и се возя ;)

_________________
Subaru Forester 2.5XT '05
Subaru Forester 2.0 '06 - продаден
Subaru Outback 2.5 '09
Honda CBF 1000 '06 - продава се
Triumph Tiger 800 XCX '19

Вто Ное 20, 2018 9:54 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 103
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Дано и при мен да е това. Сутринта бях при газаджията. Каза, че изпарителя държи налягане, компютъра работи и няма какво друго да е освен дюзите. Поръча ги и утре ще я закарам за смяна.

Вто Ное 20, 2018 11:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 103
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Смениха днес рейките и проблема изчезна. Сложиха ми някакви евтини турски Albien, но пък работят добре.

Сря Ное 21, 2018 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор