Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Цитат: трябва да се смени газовия компютър Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 6:28 pm |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Цитат: трябва да се смени газовия компютър Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не. Ходих на няколко места да го настройват и след 5-600 км губи настройките
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 7:45 pm |
|
|
Alxx
|
Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления. Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 8:43 pm |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления. Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече. Баракудите и Шарка са на не повече от 20000км, купувани са нови. Закъснението на подаването на газта е голямо - 5,5 на първи цилиндър, 6,4 на четвърти.
|
|
|
Вто Апр 16, 2019 9:30 pm |
|
|
Alxx
|
А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията. P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 17, 2019 7:04 am |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията. P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?! Вярно е, преди беше с кастрол 10/40, но го смених с мотул. След 500км сменям, за 9500км е пипнал не повече от 0,5л.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 10:04 pm |
|
|
Alxx
|
То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 24, 2019 6:53 am |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често. Какво имаш предвид, на бензин никакви забележки нямам, работи перфектно
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 9:17 pm |
|
|
Alxx
|
Няма да имаш известно време. Това масло не е за тази кола. Рано или късно ще разбереш, въпросът е каква сметка ще платиш накрая.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 11:10 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Някой да е слагал изпарител Шарк на Н6 245 к.с.? Ако да - как се държи или да препоръчате алтернативи?
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 10:51 pm |
|
|
Alxx
|
KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 21, 2019 5:55 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи. Един приятел е на Трибека 3.6 с такъв, но понеже майстора се е насочил към Шарк, пък мен ме притеснява дали ще стане... Благодаря
|
|
|
Чет Авг 22, 2019 7:38 am |
|
|
Alxx
|
Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 22, 2019 6:00 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри? Да, питах и в темата на Тони(Динамик) в раздел Сервизи Той и майстора не е убеден, слагал го е на стария Н6 209к.с., там е ОК А аз събирам мнения, защото няма смисъл да слагам нещо, което ще създава проблеми, иначе Шарк-а го хвалят като изпарител, но явно трябва по-мощен Благодаря за отзивите
|
|
|
Пет Авг 23, 2019 9:14 am |
|
|
Alxx
|
Ами, според лични наблюдения изпарителят ти трябва да има минимум 30% резерв за нормално каране и 50% за мръсни камшици. КМЕ-то го монтира Тони на кола, която беше 231 коня, но последователно се качи на 279 и после на 303. Още при 279 изпарителят вдигна белия флаг при здрава ръчка и външни температури 25-28°С. Сега с 303 к.с. се държи сносно ако вън е 32°+. За целогодишно каране е ясно, че трябва нещо покриващо поне 400. P.S. Колата е със "студен" термостат и радиатор, не позволява работни температури над 88°-90°С. Имам и друг пример - R-uno изпарител на Ауди с 1,8Т. Колата е 150к.с., изпарителят покрива 180. Ако навън е под 20°С, две предавки до червено и вдига бял флаг. Аерио-то което карах навремето беше 117к.с. и го карах с Меджик III за 250к.с. Никога не се е предавал.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 10:44 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Благодаря, Явно Шарк няма да е, вероятно КМЕ Голд ще слагам
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 8:26 am |
|
|
Alxx
|
Моля Не приемай КМЕ-то като манна небесна. Опитах се да кажа, че трябва резерв. Огледай пазара, може да има нещо по-ново и по-изгодно, просто моят опит е това, което написах.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 9:07 pm |
|
|
bolo7m
Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5. Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата? Моля за съвет
_________________ Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 7:44 pm |
|
|
Vmax
|
bolo7m написа: Здравейте колеги, Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5. Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата? Моля за съвет 2.5 атмосферен, ако няма следва 2.0 турбо, после 2.0R, после 2.5хт Ползвай търсачката и успех с избора!
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 8:16 pm |
|
|
bolo7m
Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Благодаря
_________________ Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 8:53 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта |
|