Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
WaffenSS61
Регистриран на: Сря Авг 31, 2016 10:25 am Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги!
Аз по-скоро имам едно питане ( съвсем нов съм във форума, купих си преди два дни Субару Легаси и 2,5 мотор 156 коня 2003 г), страшно много ме изкефи колата и просто я купих! Знам, че може би не пиша където трябва, но бих искал да попитам, каква газова уредба е подходяща за този мотор? Гледах по разни сайтове - VEGA, FOBOS, ROMANO , висок клас, среден клас.... а си нямам идея? Ще ви бъда много благодарен, ако ми подскажете със съвет! Предполагам ще ми трябва Газов Инжекцион, от какво значение е марката - италиански, български ? Предварително благодаря!
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 10:53 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
WaffenSS61 написа: Здравейте, колеги!
Аз по-скоро имам едно питане ( съвсем нов съм във форума, купих си преди два дни Субару Легаси и 2,5 мотор 156 коня 2003 г), страшно много ме изкефи колата и просто я купих! Знам, че може би не пиша където трябва, но бих искал да попитам, каква газова уредба е подходяща за този мотор? Гледах по разни сайтове - VEGA, FOBOS, ROMANO , висок клас, среден клас.... а си нямам идея? Ще ви бъда много благодарен, ако ми подскажете със съвет! Предполагам ще ми трябва Газов Инжекцион, от какво значение е марката - италиански, български ? Предварително благодаря! Честито и добре дошъл...! Прочети тази тема от началото... Инвестирай 3 или 4 часа! Ако след това имаш още въпроси, колегите ще те напътим....!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 11:39 am |
|
|
quietriot
|
Не ти трябва читава газова, а читав газаджия ;-)
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 5:30 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Честито! Пиши от къде си ,ще имаш повече насоки.
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 9:19 pm |
|
|
WaffenSS61
Регистриран на: Сря Авг 31, 2016 10:25 am Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте отново Поразгледах форума, имам някакви представи! Живея в София, но често пътувам и до Пловдив, така че в този регион мога да ползвам газаджия! Иначе ми препоръчаха Тони от София ?
|
|
|
Чет Сеп 01, 2016 8:53 am |
|
|
kerekovski
|
|
Чет Сеп 01, 2016 8:56 am |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
На 8ми Август си монтирах газова в BRC-Пловдив Днес над 2000 км нямам проблеми със светещи чекове и колата върви както на бензин.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
11
|
|
Чет Сеп 01, 2016 9:47 am |
|
|
Grisha_ta
Регистриран на: Съб Май 30, 2015 10:29 pm Мнения: 56 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 ''02
Телефон: 0896643038
Рейтинг: 15
|
WaffenSS61 написа: Здравейте отново Поразгледах форума, имам някакви представи! Живея в София, но често пътувам и до Пловдив, така че в този регион мога да ползвам газаджия! Иначе ми препоръчаха Тони от София ? Тони е твоя човек, аз си монтирах при него газовата!!! Много съм доволен, работи перфектно!
_________________ Professional Cleaning Team www.igm-bg.com
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 4:06 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв...
|
|
|
Чет Сеп 08, 2016 7:18 am |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Laminar написа: имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв... Марка, модел на инжектора? Колко ома?
|
|
|
Чет Сеп 08, 2016 12:24 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Laminar написа: имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв... Хвърляй ги и 4-те. Заменяш ги със баракуди единички, пробиваш на 2.5 и ще върви що годе ок. Тая фирма я няма вече, тъй че за резервни части забрави. Най-добре ще е да изхвърлиш всичко което е под капака, тоест да търсиш направо един мини-кит компютър, дюзи, изпарител.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Вто Сеп 13, 2016 9:43 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
Изхвърлих част от газовата система на necom по точно инжекторите, разпределителя и изпарителя. Монтирах обикновен изпарител, като оставих да използвам електрониката на necom. Автомобила завървя чудесно първоначално, но преминава на бензин отвреме на време(понякога след 100 км , понякога след 10 ). Явно ще се наложи да изхвърля всичко от това недоразумение. И въпроса ми е има ли нужда от емулатор на дюзите (форестер 2,0 125к.с.) или ще мина с едно реле?
|
|
|
Пон Окт 10, 2016 10:00 pm |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
25 000 вече с двойката с Fobos, слаган в техния си сервиз в Люлин. Проблеми, странности и забележки = 0.
Казах "това е колата", съгласих се с всичко което ми предложиха, включително крайната цена, дадох ключа, след два дни си взех колата и от тогава просто си карам с минаване през бокса за профилактика на 10 000. Като потребител (държащ да си остане само такъв) съм доволен.
Гледах форума, питах тук-там, чух противоречиви менния, звънях на 2-3 гурута където май трябваше да се моля за да чуя "ще видим", изнервих се просто отдох директно във Fobos с което драмата приключи.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:06 am |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Аз съм с 4 месечен газов инжекцион Ланди-Ренцо. До преди седмица нямах никакъв проблем, когато карайки на газ светнаха лампите - търся блутуута - няма го. Забравил съм го на буксата - Р0420. Махнах го и се изругах на ум, защото ОБД2 контрола се губи, когато е свързан. Откакто съм го махнал до сега - над 500 км пак нищо не свети. По повода се замислих, че и читав газаджия не помага в такъв случай! Колата си иска постоянен мониторинг.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 4:10 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
Знам кое хубаво, на хондата бях с брц. Сега се опитвам да карам с нискобюджетно решение и затова питам за емулатор и т.н. П.п оставил съм и вариант за ГИ, като съм подготвил вс.колектор за поставяне на инжектори без отново да се демонтира, но първо искам да пробвам с обикновенно газово поради финансови причини към момента.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 7:57 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
petroff написа: Аз съм с 4 месечен газов инжекцион Ланди-Ренцо. До преди седмица нямах никакъв проблем, когато карайки на газ светнаха лампите - търся блутуута - няма го. Забравил съм го на буксата - Р0420. Махнах го и се изругах на ум, защото ОБД2 контрола се губи, когато е свързан. Откакто съм го махнал до сега - над 500 км пак нищо не свети. По повода се замислих, че и читав газаджия не помага в такъв случай! Колата си иска постоянен мониторинг. Колега, при извънградско каране ли ти светна тази грешка? Знаеш ли каква е? Sent from my K00Z using Tapatalk
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 8:46 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Знам, разбира се! Нали с предния ГИ си светваше най-редовно. Р0420 - ниска ефективност на катализаторната система. По-точния превод е "ефективност на катализаторната система под прага". Аз нямам катализатори и при мен е доста двуяко значението. Замервал съм тримовете при появата на грешката и смесите не са били в никакъв случай бедни, от друга страна нямам катализатори, а вторите ламбда сонди са на втулки. Получаваше се след зареждане с различна, предполагам по-лека газ и след преминаване на бензин - при връщане на педала след ускорение или при продължително каране със скорости над 80-90 км/ч. Има вариант и сондата да е заминала - щях да я сменя ако имах катализатор. В англоговорящите форуми се среща мнението, че тази грешка при Субару означава проблем с първата ламбда сонда, но ми е скъпо да експериментирам. Забелязъл съм, че след каране с добавка към горивото се появява по-рядко.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 9:57 pm |
|
|
srg
|
P0420 би трябвало да се тригерира в момент, в който някоя задна сонда усети смес/количество кислород, които надвишават или падат под зададена граница в ECU-то. В случай, че втулките, които ползваш са с по-голям отвор е напълно нормално да се генерира тая грешка и да се сърди ECU-то, особено в случаите, които цитираш.
Два варианта за оправяне на зора: 1. Нови втулки с по-малък отвор, през който влизат газовете (1.2мм мисля, че беше ОК, но не съм го тествал) 2. Софтуерно се спират задните сонди и корекциите, които правят
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 10:49 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Отдавна се каня да сваля втулката и да замеря вътрешния и диаметър, но се притеснявам да не прецакам сондата при демонтажа и. Софтуерно се навивам веднага, но ако го направи някой със SSM. Казвали са ми, че всяка система може да се забрани - изтрива се от менюто и ECU-то просто не знае, че я има. Въпроса е кой може да го направи така, че да не прецака нещо друго!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:04 pm |
|
|
srg
|
Ако можеше със SSM да се махат задни сонди и цялата им логика то ЕКУ-то, то нямаше сега да се носят митове от черни и бели сервизи, че "читавото махане на катализатори при H6 е мисията невъзможна" точно заради задните сонди Не знам всъщност кой предлага подобна софтуерна услуга, за това и предложих първо варианта с втулките.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:17 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 77 госта |
|