Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
socrat_bg
Регистриран на: Съб Сеп 01, 2007 6:20 pm Мнения: 20 Рейтинг: 0
|
Препоръчаите някои Газаджия в Варна .
И какво ще кажете за офф не запомних тично името
ЛанцоРенде ли беше или нещо такова!!!!!!!!!!!
става въпрос за АУТБЕК 2,5л 2006 г
|
|
|
Чет Ное 15, 2007 4:07 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
ланди ренцо е, ама слагай БРЦ
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Ное 15, 2007 4:14 pm |
|
|
socrat_bg
Регистриран на: Съб Сеп 01, 2007 6:20 pm Мнения: 20 Рейтинг: 0
|
|
Съб Ное 17, 2007 6:28 pm |
|
|
tonizdravkov
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 7:53 pm Мнения: 768 Местоположение: София,България
Автомобил: 5.7 HEMI
Рейтинг: 30
|
давай,давай!!
_________________ 2002 Subaru Legacy 2.5 GX luxe Sedan
|
|
|
Съб Ное 17, 2007 7:48 pm |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Мнения: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
Kато ми остане време , ще го пратя на админа да го качи в youtube.....
|
|
|
Съб Ное 17, 2007 7:51 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
На моя Аутбек му сложих БРЦ ц Кейхин инжектори(маx) за цега се държи прилично.Отначало разхода му беше около 18л./гр.но като го облагородих си дойде на 15,5л,което ми се струва порядъчно
|
|
|
Пон Ное 19, 2007 10:39 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
Субару на метан?Май италианците бая са се повозили на него!
|
|
|
Пон Ное 19, 2007 11:22 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
аз пък официално отказах на митака да слагам газови инжекциони и обявих газта за проклятие и всички газаджии за прокълнато племе
причината - ние слагаме газови уредби така, че всички често споменавани проблеми да не се появяват. една от причините митака да слага газови е именно тази - дошло му е до гуша от оплаквания и постоянно оправяне на проблеми, особено на коли, които поддържа. газовият инжекцион ако се сложи читаво, изобщо не се усеща - колата все едно работи на бензин. дори при оглеждане на двигателното все едно е фабрична, всички процедури при обслужване на автомобила се запазват с едно условие - по-честа смяна на свещи и реглаж на клапани. разход - около литър над този на бензин. вървене - разлика НЯМА. зарядното - скрито в капачката на резервоара и не се вижда. жиците - всичко се връзва към стандартните букси. в двигателното си остава фабричната аптека. ама това е голяма играчка - то не е разтапициране на салона, сваляне на колекторите, разплитане и повторно оплитане на инсталации - страшна занимавка, поне една седмица. а след поставянето на газови инжекцион на Трибека се опита да ми натресе още едно трилитрово легаси за газов инжекцион и аз обявих бойкот
та газта е хубаво нещо, газовият инжекцион е много полезен ъпгрейд за автомобила - при условие че е сложен и обслужван читаво - няма ама никакви проблеми. а правилното поставяне е задължително за японски автомобил, тва не е европейски курник - японецът е муислил много по всеки един детайл иако не го направиш като него - светкат лампи и колата "боледува". предвид цените на горивата и отвратителното тресене на дизела - газовата е вид компромис с добър резултат
хората вече правят коли по 500-600кс на газ. примерно в Австралия правят супри драгстери на газ и си ги карат без никакви проблеми. когато газовият инжекцион е хубав - разбираш че го има само по намалените разходи и по переодичното свиркане на зумера че газта е свършила. БРЦ-то примерно позволява да си направиш състезателни настройки на двигатетя и да го ползваш като състезателно EКУ. ако се направи читаво - хем евтино, хем върви мнго здраво. Но в Бг не се правят такива неща, никой няма да седне да се занимава с подобно нещо, голям гърч е , все едно програмираш и настройваш състезателен двигател. последният проект на митака е импреса 1.6 - конверсия 1.8 турбо на газ. ама докато го направи ще се гледа внуци конверсията вече е почти завършена, т.е в Бг скоро ще има импреса 1.8 турбо - ама кога ще върви и на газ никой не знае. аз само сложих състезателни бутала, биели и вал за 1.8 турбо и го оставих сам да се оправя. само напасвнето на турбо колектори към атмосферен двигател му отне две седмици
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Ное 20, 2007 12:57 am |
|
|
kingalex
Регистриран на: Нед Юли 22, 2007 12:25 pm Мнения: 313 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester 2.5XT 2007
Рейтинг: 0
|
agent dust написа: аз пък официално отказах на митака да слагам газови инжекциони и обявих газта за проклятие и всички газаджии за прокълнато племе причината - ние слагаме газови уредби така, че всички често споменавани проблеми да не се появяват. една от причините митака да слага газови е именно тази - дошло му е до гуша от оплаквания и постоянно оправяне на проблеми, особено на коли, които поддържа. газовият инжекцион ако се сложи читаво, изобщо не се усеща - колата все едно работи на бензин. дори при оглеждане на двигателното все едно е фабрична, всички процедури при обслужване на автомобила се запазват с едно условие - по-честа смяна на свещи и реглаж на клапани. разход - около литър над този на бензин. вървене - разлика НЯМА. зарядното - скрито в капачката на резервоара и не се вижда. жиците - всичко се връзва към стандартните букси. в двигателното си остава фабричната аптека. ама това е голяма играчка - то не е разтапициране на салона, сваляне на колекторите, разплитане и повторно оплитане на инсталации - страшна занимавка, поне една седмица. а след поставянето на газови инжекцион на Трибека се опита да ми натресе още едно трилитрово легаси за газов инжекцион и аз обявих бойкот та газта е хубаво нещо, газовият инжекцион е много полезен ъпгрейд за автомобила - при условие че е сложен и обслужван читаво - няма ама никакви проблеми. а правилното поставяне е задължително за японски автомобил, тва не е европейски курник - японецът е муислил много по всеки един детайл иако не го направиш като него - светкат лампи и колата "боледува". предвид цените на горивата и отвратителното тресене на дизела - газовата е вид компромис с добър резултат хората вече правят коли по 500-600кс на газ. примерно в Австралия правят супри драгстери на газ и си ги карат без никакви проблеми. когато газовият инжекцион е хубав - разбираш че го има само по намалените разходи и по переодичното свиркане на зумера че газта е свършила. БРЦ-то примерно позволява да си направиш състезателни настройки на двигатетя и да го ползваш като състезателно EКУ. ако се направи читаво - хем евтино, хем върви мнго здраво. Но в Бг не се правят такива неща, никой няма да седне да се занимава с подобно нещо, голям гърч е , все едно програмираш и настройваш състезателен двигател. последният проект на митака е импреса 1.6 - конверсия 1.8 турбо на газ. ама докато го направи ще се гледа внуци конверсията вече е почти завършена, т.е в Бг скоро ще има импреса 1.8 турбо - ама кога ще върви и на газ никой не знае. аз само сложих състезателни бутала, биели и вал за 1.8 турбо и го оставих сам да се оправя. само напасвнето на турбо колектори към атмосферен двигател му отне две седмици
Да де и аз това имах предвид . Цената от около 1800 лева за БРЦ на 99% от притежателите на Курници им се вижда абсолютно измислена . А това че след поставянето ( ПРАВИЛНО ! ) ще им изчезнат почти всички проблеми свързани с газта , никой не го отчита . Друго си е да земеш старата бутилка от Вектрата на Кума , изпарителя от Ладата на съседа и да хванеш сина на чичо ти , да те заведе при Бащата на Лелинчо ти , да ти напраи две дупки за Коланите на Газовата и да ти го сложи четвъртит , но за 40 лъвчета със сичките му масрафи Е как по дяволите да стане ? Защо си купуваме Коли на по 8-10 години за 16-20 хил лъвчета след като една нова КИА или Рено или Дачия струва малко по-малко ? Аз съм сигурен че повечето от нас ( съфорумници * ) нямат този манталитет , обратен на великото мото на Англичаните : " Не съм толкова богат , че да си купувам евтини неща " . И забравих да уточня , че Газ не бих сложил , защото в момента навъртам много малко километри и няма смисъл да влагам пари които евентуално след 2463646 милиона години ще ми се възвърнат .
_________________ Legacy III 2.5
|
|
|
Вто Ное 20, 2007 12:14 pm |
|
|
dokovski
Регистриран на: Вто Авг 07, 2007 6:25 am Мнения: 174 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Скоро и аз се сдобих с БРЦ газ, сложих я при МИТАКА.
Ето и впечатленията:
- разлика бензин/газ няма (то на 150 коня - 10 и да умрат не прави впечатление)
- превключва на газ а около 2-3 мин работа.
- разход - понеже карам на много къси (2-3 км) отсечки и колата е студена - 20л на 100
- на празен ход на газ има трептене на двигателя сравнително по-силно отколкото на бензин, което доста ме дразни
Нека опитните газопотребители да кажат дали всичко е нормално.
Благодаря
|
|
|
Чет Ное 29, 2007 6:00 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
dokovski написа: Скоро и аз се сдобих с БРЦ газ, сложих я при МИТАКА. Ето и впечатленията:
- разлика бензин/газ няма (то на 150 коня - 10 и да умрат не прави впечатление) - превключва на газ а около 2-3 мин работа. - разход - понеже карам на много къси (2-3 км) отсечки и колата е студена - 20л на 100 - на празен ход на газ има трептене на двигателя сравнително по-силно отколкото на бензин, което доста ме дразни
Нека опитните газопотребители да кажат дали всичко е нормално. Благодаря
ми не, не е нормално - разход не може да се оцени така, но тресене не трябва да има. освен газта какво друго е правено по колата? свещи, кабели, реглаж клапани, откъде зареждаш газ.
карането на кратки разстояния по принцип много тормози двигателя и цялата електрическа система - особено зимата, докато загрее двигателя работи на много богата смес, цапа свещи, не може да се вентилира добре маслото. аз също карам на доста кратки разстояния, но сутрин преди да потегля чакам поне 10 минути да работи на празен ход - и след това карам на малко по-високи обороти(към 3000) за да може добре да се загрее двигателя за късото разстояние
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Ное 29, 2007 11:49 pm |
|
|
dokovski
Регистриран на: Вто Авг 07, 2007 6:25 am Мнения: 174 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Агент, мерси за отговора.
Четох и в други твои мения, че е важно да се регулират клапаните. Та въпроса ми е вие като ми слагахте уредбата дали сте ги регулирали. Кабели и свещи не съм сменял никога, карам я от 2-3 месеца.
Може ли да ме ориентираш колко струва тези благини за да знам какво да си поръчам на Дядо Мраз.
|
|
|
Пет Ное 30, 2007 12:23 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
звънни на митака за цени, нямам представа какво е правено по колата ти освен газта, не помня всички коли. обикновено като слагаме газ проверяваме и свещите. ако не са сменяни - най-лесно е да се сложат нови свещи - ако се оправи, значи е от тях, ако не се оправи - пак се връщат твоите и се търси другаде проблемът. но подобно поведение - на бензин нормално, на газ тресене на празен ход без разлика във вървежа е симптом на лоши свещи, вероятно е и някой кабел да е започнал да прогаря - обикновено откъм страната на бобините, постепенно се зацапва луличката и не дава добро напрежение към свещта. може и да има искрене през кабел. това трябва да се провери, иначе може да се претовари и да изгори бобината от подобен проблем - скапани свещи и кабели понякога повреждат и бобините, а те са скъпи.
един от проблемите на газта е че товари повече електрическата система и двигателят е доста по-капризен на тоци, кабели и свещи
п.п. крайно време да снабдя митака с програма за картотекиране на колите - той има страшна памет и помни всички коли и какво е правено по тях, но ние останалите почти моментално забравяме колите
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пет Ное 30, 2007 12:38 am |
|
|
ffly
Регистриран на: Чет Мар 29, 2007 1:24 pm Мнения: 200 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
_________________ '99 Impreza 2.0 GL
|
|
|
Пет Ное 30, 2007 5:11 pm |
|
|
ffly
Регистриран на: Чет Мар 29, 2007 1:24 pm Мнения: 200 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
Живот и здраве ако купя Форестър догодина ще му сложа БРЦ там поне има място а и се налага за градското.
п.п агент - за колко време се прави конверсията на газ при Митака?
че ме кефи как си изпипвате работата
_________________ '99 Impreza 2.0 GL
|
|
|
Чет Дек 13, 2007 11:37 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
3-4 дена до седмица в зависимост от натовареността
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Дек 13, 2007 10:20 pm |
|
|
ffly
Регистриран на: Чет Мар 29, 2007 1:24 pm Мнения: 200 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
10х
_________________ '99 Impreza 2.0 GL
|
|
|
Пет Дек 14, 2007 11:03 am |
|
|
joroya
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:23 pm Мнения: 30 Рейтинг: 0
|
Аз карам Легаси 2.2 94г и си сложих италянска Star Gaz не е инжекцион колата върви отлично, но преди нова година даваше 18/100 газ,което е твърде много .Сега е регулирана на ново и ще видим какво ще стане но друго си е да сипваш за 1,13/л
|
|
|
Чет Яну 10, 2008 10:19 pm |
|
|
d1dko
Регистриран на: Вто Юни 26, 2007 1:36 pm Мнения: 67 Местоположение: АВСТРИЯ
Автомобил: Legacy&Lancer Evolution
Рейтинг: 0
|
и мойта така ,към 19-20 отиваше на газ,ама извън градско ми дава 10.5
_________________ Loading...
|
|
|
Пет Яну 11, 2008 12:45 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
d1dko написа: и мойта така ,към 19-20 отиваше на газ,ама извън градско ми дава 10.5
Такава амплитуда силно ми напомня за Mazda RX-7
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пет Яну 11, 2008 1:01 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|