Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Стрелата
Регистриран на: Пон Яну 20, 2020 5:45 pm Постове: 2 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6, 2009
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.
Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 12:41 pm |
|
|
Vmax
|
Стрелата написа: Здравейте,
Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.
Благодаря предварително и безаварийно каране на всички! Течната фаза е най-добрия вариант и най-щадящ, но ако клапаните са за реглаж няма да те спаси. Въпрос на сметка е колко км пробег ще имаш на година, колко струва течната фаза и дали двг-то ти е в състояние да измине 100 000км без реглаж. Бих те посъветвал първо да минеш през сервиз и да ти се замери вакуум, да се провери състояние на двг - вериги, времена и т.н. и тогава да се прецени дали си заслужава течна фаза.
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 3:04 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Послушай Vmax, двигателят трябва да е перфектен на бензин, да навърташ мин. 25-30 000км на година и след 100-125 000км си за реглаж при монтирана течна фаза. Успех!
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пет Юли 03, 2020 7:38 am |
|
|
bobby_yo
Регистриран на: Вто Апр 21, 2020 8:55 pm Постове: 5 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Обмислям да сложа газова на Форестър 2007 2.5XT Кой човек/сервиз имат най-голям опит при слагане на газова при субару с турбо? Четох, че Тони е човека също и за БРЦ България чух добри отзиви. Ще се радвам да чуя мнения от колеги, които са си слагали на своите и са останали доволни с годините. Благодаря!
|
|
|
Нед Мар 28, 2021 6:46 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Постове: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Тони е твоя човек ако си решил твърдо газ.2,5ХТ е най -добри и безпроблемно да си остане на бензин.
|
|
|
Нед Мар 28, 2021 10:21 pm |
|
|
Harka
|
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали? Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?
Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 3:11 pm |
|
|
Vmax
|
Това в БГ ли ще се прави и колата тук ли ще се кара? Ако да - звъни на Тони да я направи. Няма нищо сложно и не е нужна течна фаза, ако това имаше предвид.
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 4:00 pm |
|
|
valqk
|
Не мисля, че има особености. Нали не е FA Хубаво е да се монтира от човек с опит със Субара и после и да се настрои пак от него добре - виж дали беше в тази тема или по другите - в кои градове имаше препоръчани майстори. Ако има възможност и време да се разбере с Тони от Динамикарт - най-добре. (предполагам питаш за БГ, ако беше при теб в ДЕ едва ли щеше да има много варианти, освен някой сертифициран, наблизо и със записване след 8-10месеца ). Може да се сложи 'пура', вместо тороидална за резервна гума. В зависимост от желания пробег с 1 зареждане, може да се окаже по-лесно, евтино и бързо от това с конструкцита.... п.п. Стани е писал преди мен.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 4:06 pm |
|
|
Harka
|
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 6:53 pm |
|
|
Vmax
|
Harka написа: Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам? Да
|
|
|
Пет Юни 18, 2021 8:05 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Harka написа: Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали? Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?
Благодаря предварително! В нашето семейство XV-то го кара дъщеря ми и за 2г. му навъртя 55000км. Газовата беше задължителна и затова превантивно монтирахме течна фаза LPi на Vialle, все още нямам вяра на LiquidSi. В багажника сложихме тороидална бутилка на мястото на резервната гума/нашето е USA модел/, подовата кора се повдигна с 3-4см и намали обема на багажника което е приемливо/той така или иначе си беше малък/. Ако се навъртат малко километри на година, газов инжекцион е много добра алтернатива на цена по-ниска от течната фаза. Успех!
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
15
|
|
Съб Юни 19, 2021 7:44 am |
|
|
Alxx
|
Не са само километрите. Течната фаза не влияе зле на клапаните, не намалява интервала до реглажа им и почти те оперира от посещения при газаджия. За мощността е безсмислено даже да коментираме.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юни 19, 2021 9:05 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Alxx, абсолютно си прав за течната фаза. В другата тема за течната фаза много е коментирано за всички плюсове и минуси при сравнение на течна фаза и газов инжекцион. Но в крайна сметка основната причина за избор на АГУ се свежда само до едно уравнение: цената на уредбата и километрите които се навъртат за година, за да се изплати инвестицията и да носи бъдещи спестявания от гориво, сервиз, поддръжка, ремонти и др. P.S. За съжаление все още не предлагат течна фаза и за FA двигателите, чакаме я вече 2г.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Юни 19, 2021 9:19 am |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Постове: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 9:44 am |
|
|
Vmax
|
sasho355 написа: Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така? трябва ти читава диагностика на колата на бензин и да разбереш чека защо свети. Свържи се с Краси от Плевен да ти погледне колата щом си от Свищов, за да се знае от къде да се тръгне ( дали газаджията е смотан, дали колата има проблем или друго ) Реглаж се прави при нужда - дали ще е на 60-100-150 за виси от много неща и най-вече читавата настройка на газовата.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 1:48 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Постове: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 3:53 pm |
|
|
Vmax
|
sasho355 написа: Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси. Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не. Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ. При всички положения не я карай на газ.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 6:33 pm |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Постове: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: sasho355 написа: Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси. Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не. Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ. При всички положения не я карай на газ. Благодаря за съветите! Ще мина през Краси, ще се чуя и с Тони от Динамик арт, ползвал съм му услугите с предното Легаси, а и друг газаджия в София не знам. Колата си я карам на бензин и ако не беше толкова скъп хич нямаше и да се помисля за газта.
|
|
|
Съб Яну 08, 2022 7:52 pm |
|
|
Финджиков
Регистриран на: Нед Май 19, 2019 7:10 am Постове: 16
Skype: finjikov
Автомобил: Forester IV, 2,0i CVT, 2018
Телефон: +3V9889002749
Рейтинг: 13
|
Здравейте! Някъде тук прочетох, че при каране на газ е необходим реглаж на клапаните при преход ~60 хил. км., който може да струва 1500 лв. Колко струва обаче реглаж на клапани на FB20, защото ще е пълно набутване, а не икономия конвертирането на LPG?
_________________ Benzin. Ich brauche Benzin. Gib mir Benzin. Ja.
|
|
|
Сря Яну 19, 2022 10:30 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
sasho355 написа: Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така? Тея коли не искат нищо друго освен богата смес. Може да се постигне по много начини. С 1то суби и аз се лутах много докато един свестен пич ми го каза и го направих. Ни бързи дюзи, ни спецялни компютри и директна обд връзка не помага ако не може да я нагласиш. Да по добрее, но нее задължително. Направи една профилактина, почистване и реглаж на дюзи, клапани и изпарител, ако изпарителя е малък направо го смени с по голям. Тая грешка обикновенно светва на извънградско когато дълго време едва галиш газта.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Яну 19, 2022 10:40 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 76 госта |
|