Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 17, 2008 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Чукурли
Автомобил: SUBARU VIVIO, IMPREZA, OUTBACK
Телефон: 0894412154
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Иначе казано аман от ппрофесионалисти! :-D Занимавам се любителски с газови уредби и много често се налага да спасявам познати след професионална намеса!? :-D Хората печелят от оборота-брой поставени уредби за единица време! :-D Резултата го знаеш! :D

Вто Юли 29, 2008 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
понякога и майстора си намират

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Вто Юли 29, 2008 6:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 24, 2008 8:33 pm
Мнения: 34
Местоположение: добрич
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос.

Сря Авг 06, 2008 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Прекъсването се дължи вероятно на кабели/свещи. Погледни тези, които продавам дали не стават за теб.
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=1733

Относно инжекциона... Защо ние да ти кажем нещо, ти си го избрал :)
Вероятно самите инжектори са ти италиански, а компютъра е български на Фобос. Цената вероятно е била около 1200?
Ти кажи как е разхода, впечатления...

Сря Авг 06, 2008 12:39 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Съб Фев 23, 2008 10:03 pm
Мнения: 137
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
legasirlzz написа:
Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос.
като сложих моя ГИ моторетката прекъсваше :roll: нови свещи и колата се оправи

Сря Авг 06, 2008 2:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm
Мнения: 1016
Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
legasirlzz написа:
Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос.

И аз сложих ГИ, но ми го постави Тенката от Шипка ...и той е мноо добър
абцулютно същия...и така си прехълцва на ниски..., но смятам да сменя и свещите.....а твоя има ли турбо режим? Моя има 3 режима на работа.

Сря Авг 06, 2008 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 24, 2008 8:33 pm
Мнения: 34
Местоположение: добрич
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Миналата седмица ходих до пирин с нея.Даваше ми разход 10/11 по магитралата със средна скорост 160.На баирите на пирин ми даваше 14/15 разход.Има и още един проблем ,когато карам и свалям на долна предавка се чува някакъв шум ,който го няма на бензин.

Сря Авг 06, 2008 8:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
blatimir написа:

Взимам си колата, нивото на антифриза в преливника беше 2см над дъното (доста под минимума) след 3км спирам колата пред гаража и една миризма ме лъхва яка на изгоряло. Отварям капака неможах да разбера откъде мирише тва обаче нивото на антифриза беше на 1см от капачката на преливника :shock:


ти оправи ли този проблем? има го единствено и само в два случая - или капачката на радиаторът не държи, или е духнала гарнитури на главите. точили са антифриз като са слагали маркучите на газовата. след това може да не са почистили капачката добре и затова тя не държи налягане 0.9 бара, затворена е с боклуци . колата не трябва да се кара така! когато двигателят препълва компенсационното казанче не е хич на добре

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Чет Авг 07, 2008 12:05 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Оказа се че докато съм плащал някой идиот ми е налял чешмяна вода до горе, щях да ги карам да ми сменят целия антифриз ама не ми се занимаваше вече с тях. Сега ми дава голям разход колата, 13 извънградско (повечето по баири) по същия маршрут старото субару ми даваше максимум 11. Колата е била поддържана във фолксваген сервиз в германия и от там са и сложили свещи с по-ниско температурно число (bkr5e-11), смених ги и сега ще видя дали е от тях високия разход.

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Чет Авг 07, 2008 6:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика.

Чет Авг 07, 2008 7:44 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
BAlexandrov написа:
Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика.


ами закакво е тогава това топлинно число, тея свещи ги дават за субару вивио 700кубика

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Чет Авг 07, 2008 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Разликата не е особена дали 5 или 6.
5 са по-топли, тоест отвеждат по-малко топлина и се нагряват повече. Проблем с това би бил ако от прегряване започни да прави детонации, но това щеше да го усетиш.

Чет Авг 07, 2008 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Ное 20, 2007 1:02 am
Мнения: 42
Местоположение: Разград
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4.

_________________
Subaru Legacy 99 2,5 AT

Пет Авг 08, 2008 12:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Doc написа:
Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4.


Твоята американска ли е?

Пет Авг 08, 2008 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
принципно по-старите модели са с 6ци, по-новите с 5ци. има разлика обаче ако са оригинални свещи или някакви други. ние слагаме само NGK made in Japan, има едни made in France и те не са хубави. най-точно е с вин номера на колата. но няма нищо лошо колата да се кара с хубави свещи. аз карам с Denso Irridium и проблем с тоци и свещи не съм имал никога. ама нямам и газова де :D и харчи много малко. сипвам пълен резервоар(към 40 литра), карам 300-400км извъндрадско със скорости 100-180, карам два дена на пистата, после ми остава за поне седмица градско без да доливам. когатоп свещите са хубави, наистина харчи по-малко.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Авг 09, 2008 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Аз имах проблеми с газовата уредба и оправих нещата колкото можах,купих си свещи : NGK BKR6E-11 и се надявам да е по-добре от предишните Champion .кажете дали съм се набутал с 25 лв или не?Та да знам занапред дали да правя такива глупости повече.Иначе на газчица върви по-добре(11-12 градско).

_________________
Изображение

Нед Авг 10, 2008 8:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Добре си направил, стига да са истински японски NGK

Нед Авг 10, 2008 9:07 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Колеги.... взех сериозно да си мисля за обикновена газова уредба.
Причината е, че имам резерви към газовите инжекциони. Дори и с BRC и ала-бала пак има проблеми, които не са прости за диагностициране и настройка.
До сега от както имам книжка /на 18/ все съм карал коли на газ и с обикновена газова. При предишните коли имаше доста загуба на мощност да речем едно 20% на газ, но при последната ми кола /Мицубиши Галант 1.8/ много добре се сработваше с обикновената газова Ловато. Разход 10-11, динамика почти същата. Максимална скорост на бензин 200, на газ 195. Пали на бензин и като вдигна над 2500 оборота си прехвърля на газ и това е. Разхода е чист почти само газ, като 1 път в месеца примерно карам 100-200 км междуградско на бензин за прочистване.
Системата е проста, проблемите - ясни. Подготовката - нови свещи, кабели, реглаж клапани и т.н. съм я направил.

Работата е, че не знам как би било конкретно на това Субару - Легаси/Аутбек 2.5 DOHC. Дали успява да се настрои добре за различните режими? Каква газова работи успешно, колко голям изпарител, плочка?
Колко колеги имат с обикновена газова на такъв двигател, нека споделят как се държи.

Нед Авг 10, 2008 9:16 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
проблемите на плочката са същите както при инжекциона, като има още доста допълнителни. колата се удушава и на газ, и на бензин - плочката е рестриктор. и не можеш да я настроиш прецизно - а електрониката ти е капризна. пробвай :D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Авг 10, 2008 11:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
А да ви попитам нещо,дайте идея къде да дойда(някой дето разбира от газови уредби и да ми оправи проблема с въздуховода,ще бъда благодарен.СЕга както съм го направил е идеално,но не знам дали е правилно.

_________________
Изображение

Нед Авг 10, 2008 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор