Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162   
|
stzanev написа: Благодаря за съвета! Сега говорих с тях и ми обясниха, че за моя автомобол могат да ми сложат уредба от 1800лв или от 2400лв ставали и двете. Можеш ли да ми кажеш каква е твоята? Разлика от 600лв не е толкова голяма, но не знам какви са предимствата на едната и недостатъците на другата. Мисля, че е тази: LANDI RENZOПарите преди година със сигурност са били други! Мога да погледна тея дни като стигна до бека, за да кажа с точност, че сега таркалям предимно Форестър SG FACE 2.5 XT също газиран от тях без драми.... Засега, за скромните 3500км
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Пет Авг 19, 2022 7:16 pm |
|
|
stzanev
Регистриран на: Чет Авг 18, 2022 2:18 pm Постове: 4
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: 0887333345
Рейтинг: 0
|
Zlobstur написа: stzanev написа: Благодаря за съвета! Сега говорих с тях и ми обясниха, че за моя автомобол могат да ми сложат уредба от 1800лв или от 2400лв ставали и двете. Можеш ли да ми кажеш каква е твоята? Разлика от 600лв не е толкова голяма, но не знам какви са предимствата на едната и недостатъците на другата. Мисля, че е тази: LANDI RENZOПарите преди година със сигурност са били други! Мога да погледна тея дни като стигна до бека, за да кажа с точност, че сега таркалям предимно Форестър SG FACE 2.5 XT също газиран от тях без драми.... Засега, за скромните 3500км Благодарство!
|
|
|
Съб Авг 20, 2022 1:42 pm |
|
|
Alxx
|
ico_tech написа: Алекс, на хартия го имат и звучи супер - един инжектор за двете горива Доколкото аз разбрах обаче в тази схема има един основен проблем - охлаждането на излишното гориво. Интересен въпрос, не се бях замислял. Виж им в схемата "патентед рисайкъл систем". Може би включва охладител или игра с наляганията. Няма как да получат сертификация, ако системата куца толкова генерално някъде. Виале имаха схема с охладители, ама за момента там е мътна индия, защото фирмата обяви технически фалит, а патентите й отидоха директно в Принс. Тепърва ще видим...
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Нед Авг 21, 2022 7:49 pm |
|
|
sepuko
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 3:48 pm Постове: 84 Рейтинг: 15
|
Някой да има препоръки за свестен майстор който може да поддържа BRC? Моята е монтирана в dynamic art, но сега вече ми е абсурдно далече пък и уговарянето на ден и час е трудно. Трябва ми ремонт на изпарителя(най-вероятно мембраната е за смяна) и проста профилактика(смяна филтър) пък и да се откачи от OBD-то че в момента е закачена директно.
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 5:54 pm |
|
|
zevzek
Think. Feel. Drive.
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm Постове: 1846 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238     
|
Свестен и съвестен газаджия е Милчо(Топ газ) - 0879 86 86 39, звънни и го питай дали може да ти свърши работа.
_________________ If in doubt, FLAT OUT!
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 6:18 pm |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Постове: 81 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
sepuko написа: Някой да има препоръки за свестен майстор който може да поддържа BRC? Моята е монтирана в dynamic art, но сега вече ми е абсурдно далече пък и уговарянето на ден и час е трудно. Трябва ми ремонт на изпарителя(най-вероятно мембраната е за смяна) и проста профилактика(смяна филтър) пък и да се откачи от OBD-то че в момента е закачена директно. По-добре смени си изпарителя с нов, мен ако питаш
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 7:15 pm |
|
|
Alxx
|
Само да питам, без да разпалвам спор: При условие, че на брц оригиналните ремонтни комплекти са доволно качествени, каква ще е разликата между нов от магазина и стар с нови мембрани и пружини?
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 8:03 pm |
|
|
sepuko
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 3:48 pm Постове: 84 Рейтинг: 15
|
@zevzek благодаря, ще го чуя утре. @djakero Защо бих искал чисто нов? Там има метален корпус и всякакви други много устойчиви части, които практически не се износват, а ремонтните комплекти се продават стандартно от BRC.
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 8:04 pm |
|
|
sepuko
Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 3:48 pm Постове: 84 Рейтинг: 15
|
Май все пай ще ми се наложи да ходя в BRC сервиза, звънна на Милчо от Топ Газ, откровено каза, че BRC са поставили майсторите в такова положение с достъпа до системите им, че практически нищо не могат да направят, отделно цените им правят сервизите неконкурентни.
|
|
|
Пет Дек 02, 2022 10:28 am |
|
|
Doby
Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 10:47 am Постове: 33 Местоположение: Bulgaria
Skype: dimitardobrev
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GT-tS
Рейтинг: 57 
|
Alxx написа: pkirkov написа: Въпроса е кой да я монтира качествено. Толкова много майстори има, че да те заболи главата. Нито газ в Пловдив се занимават с течни фази. Мини им на гости и обсъдете. Никога повече при Нито Газ! Този е страшен мошенник!
_________________ Ако Айнщайн се беше качил на Subaru STI, щеше да открие нови закони във физиката!
|
|
|
Пон Дек 26, 2022 10:10 pm |
|
|
Vmax
|
Все пак се аргументирай с подробности и т.н. Има тема за Черни сервизи и магазини, която е за подобни отзиви
|
|
|
Пон Дек 26, 2022 11:00 pm |
|
|
Doby
Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 10:47 am Постове: 33 Местоположение: Bulgaria
Skype: dimitardobrev
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GT-tS
Рейтинг: 57 
|

Vmax написа: Все пак се аргументирай с подробности и т.н. Има тема за Черни сервизи и магазини, която е за подобни отзиви Имах уговорка да монтират течна фаза на Виале на Форестър 2.5 хт. Какво се оказа обаче: 1. Монтажа беше изпълнен много лошо. 2.Като беше студена колата се давеше и не можеше да запали. Един месец не могат да установят какво става! 3. Помпата спря на третия месец. 4. Смениха помпата още два пъти, след това изтече гаранцията и искаха още 2 000 лв за да ми сложат по-нова версия на Виале с по-мощна помпа... 5. Проблемите с помпите не спираха. 6.Продадох колата, а той след това не искаше да признае гаранцията към новия собственик! Чашата преля! Накрая ми писна и писах на холандците. Стана страшен скандал. Оказа се, че не са слагали холандски помпи в бутилката, а някакви други много по-евтини. Компютъра ми е бил някакъв полски и ... Това за мен това е изключително НЕ коректно отношение! В началото имах надежда, но Николай се оказа страшно некоректен! Имах колежка, която караше Шкода Октавия турбо внесена от Холандия с течна фаза на Виале и нямаше никакви проблеми с помпа, дюзи, настройки и ... Това е моя опит с Никаутогаз Пловдив!
_________________ Ако Айнщайн се беше качил на Subaru STI, щеше да открие нови закони във физиката!
|
15
|
|
Вто Дек 27, 2022 9:28 pm |
|
|
Alxx
|
Стоп машини! Никаутогаз или Нито газ? Последно?
Да подчертая - не съм ничий адвокат, просто искам обективен поглед на нещата.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Вто Дек 27, 2022 9:54 pm |
|
|
Doby
Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 10:47 am Постове: 33 Местоположение: Bulgaria
Skype: dimitardobrev
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GT-tS
Рейтинг: 57 
|
https://nitoautogas.com/w/p/s/4/bg Нито Ауто Газ Извинявам се за грешката.
_________________ Ако Айнщайн се беше качил на Subaru STI, щеше да открие нови закони във физиката!
|
|
|
Вто Дек 27, 2022 11:05 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Постове: 72 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92  
|

Аз съм със смесени чувства от нитоаутогаз. Бях се засилил да слагам течна фаза при тях, звъннах за инфо и всичко уж точно. Звъня след 10-15 дена да уговарям монтаж и се почнаха едни обяснения - "ма то сега нямаме части, не е ясно в близките два-три месеца какво ще става, и как ще са цените, защото виале фалираха". На въпроса ми - "искате да кажете, че два-три месеца няма да работите?" - "Аа не бе - ние за нашите клиенти си имаме части". Че аз какъв клиент ще ставам като искам монтаж при тях? А на сайта им няма информация, че има проблем с частите и няма да монтират течна фаза в близките месеци. Не ми се струва сериозно такова отношение от официален представител на дадена марка, и реших да монтирам при Тони от динамик арт. За момента съм доволен - при прилична ръчка разликата е от порядъка на 20-30 градуса по егт. в интервала от 650-800градуса. Това става над 3к оборота, положително налягане в смукателния колектор, и скорост от 150км и нагоре. До преди спула на турбината, и все още отрицателно налягане в смукателния колектор държи температура 500-570градуса - там разлика между газ и бензин не виждам. Не че и на бензин не ударих 800 градуса при 180км по равен път. Явно на субару не му е силата да поддържа по-високи скорости за по-дълъг период от време безопасно за двигателя. Звучи малко абсурдно над 250+ коня турбо бензин да не може да го караш на 4к оборота за по-продължително време, ама да видим...
|
|
|
Сря Дек 28, 2022 6:51 pm |
|
|
zk.
|
800° на бензин си е добре, ако ти трябват по-ниски температури за по-бързо магистрално каране, може да променим малко настройките, но ще е с цената на по-малко вървене и по-висок разход.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Чет Дек 29, 2022 12:07 pm |
|
|
TodorovS
Регистриран на: Чет Мар 30, 2023 8:22 pm Постове: 4
Автомобил: '18 Outback 2.5 L
Рейтинг: 0
|

Здравейте колеги. Автомобилът аутбек 2018 с fb25 двигател (175кс). ГИ LandiRenzo инстслиран в един от официалните им сервизи/представители във Варна. За сега няма да уточнявам кой от двата. Кимпютърът е EVO OBD Инжектори EVO (не са високия клас GIRS12), със сивите накрайници - демек за най-големия обем/мощност на цилиндър. Изпарителя - LI-02 който по даташийт е до 110кв, въпреки че моторът е 130... Инжекционът още няма 3000км. Като цяло инсталацията е супер, прибрана и кадърно направена, но до там. Коолата не върви добре на газ. Няма динамика при изпреварванията. Ясно ми е, че ще кажете тоя мотор толкова си може  обаче разликата спрямо бензин е осезаема. При 1500-2000об се усеща леко придърпване. Може да не е от газта... STFT и LTFT - на бензин са топ, дългосрочен - нула, краткосрочния с флуктуации +-%4. Ламбдата си работи чудесно във всички режими (ускорение/engine braking/на празен ход) Следя графиките с диагностика. Втората сонда (след катализатора) също е добре. Като цяло колата е на 90к км и не виждам нищо нередно. В момента в който обърна на газ STFT скача на +15% а в последствие се записва в дългосрочната корекция. После STFT почва да подскача при ускорение с още 5-6-7% което сумарно прави над 20% положителна корекция, за да направи ламбда сондата щастлива. Сондата след катализатора на празен ход дава 0.1в - бедна смес (доста странно при положение че другата отчита стехиометрия).При преминаване обратно на бензин корекциите са отрицателни (докато отново стигнат нормалните стойности). Мислих , че е кофти инжектор и компютърът се опитва да компенсира с другите цилиндри но направих дроп тест на всеки по отделно и оборотите пропадат, значи всеки инжектор допринася....а и нямам мисфайър. Щуцерите са със стандартен диаметър, не се разпробиват, т.е. не вярвам да са сгрешени. Дебита зависи от накрайниците на самите инжектори, които както казах са сивите, възможно най-големите. 2 пъти ходих при майстора, казва че всичко било наред по настройките. Не намирал проблем. Аз обаче не го изключвам като вариант. Друго, което ми идва наум - слабия изпарител. Възможно ли е да е от него или би си проличало само при високи натоварвания? Естествено не пропусна да обвини свещи/бобини. Свещите вече са чисто нови OEM и пак същата работа. Бобини не съм сменял, както казах нямам грам мисфайър. Трябва ли на газовия компютър с обд да се прави карта в движение, защото силно се съмнявам да са карали и настройвали? Предполагам, че са "настроили" на празен ход и после се надяват да се адаптира по обд. Вече съм на ръба на търпението, а по начало съм доста спокоен. Обмислям да му кажа да си прибира системата и да ми връща парите... За сравнение на старото легаси 2007ма с 2.0r двигателя и BRC газово (слагано в Омега Газ Варна) за 80к км на газ съм ходил само за профилактика. Поздрави, Станислав
|
|
|
Пет Окт 06, 2023 2:13 pm |
|
|
Alxx
|
Не умеят  Взимай си парите и ходи при можач, само ще си изгубиш времето иначе. В София има, при теб не знам.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Пет Окт 06, 2023 4:35 pm |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Не умеят  Взимай си парите и ходи при можач, само ще си изгубиш времето иначе. В София има, при теб не знам. Определено са некадърни. Този мотор е изключително лесен за газифициране и настройка. В гаранция си и е очевидно че колата на бензин е ОК, така че отиваш и ребром поставяш въпроса. Ако не могат да я настроят да се обърнат към другия сервиз или да я свалят и да връщат парите. Като казваш че са сложили най големите инжектори нещо ме усъмнява - няма нужда и може това да е проблема ( изпарителя да е слаб и да се опитват да компенсират през инжектори ) При всички положение това не оже да е твой проблем и ти да го решаваш вместо тях
|
|
|
Съб Окт 07, 2023 6:42 am |
|
|
looper77
Регистриран на: Съб Дек 28, 2019 2:54 pm Постове: 2 Рейтинг: 0
|
TodorovS написа: Коолата не върви добре на газ. Няма динамика при изпреварванията. Ясно ми е, че ще кажете тоя мотор толкова си може  обаче разликата спрямо бензин е осезаема. При 1500-2000об се усеща леко придърпване. .... Друго, което ми идва наум - слабия изпарител. Възможно ли е да е от него или би си проличало само при високи натоварвания? Този изпарител го имах на форд фокус 1.6 100 коня 2000 година. Не ставаше за моята, може би защото се подлъгах да сменя мембрани, вместо целия. С турбо ли е това субару? Сега съм с друга кола, също не върви добре на газ - при бързо ускорение от 2000 оборота нагоре, още на 3000 оборота газовите времена излизат от картата и колата се спъва и почва да сецва. Ако галя педала и внимавам как го натискам, не се забелязва. Та, да се провери газовата настройка
|
|
|
Нед Окт 08, 2023 8:06 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта |
|